Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij staat deze week trouwens in de VARA-gids, z'n huis en vrouw zijn al net zo fout als hijzelf, geweldig ![]()
||
Citaat:
k heb trouwens ooit bij iemand in de klas gezetem die Damen van zn achternaam heette... zou dat familie zijn ![]() weet iemand waar Gradje vandaan komt? Dan weet ik of t familie kan zijn ![]() ![]() ![]() en ik wist niet dat David Hasselhof zong ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Die crap wat ie met theo maakte is verleden tijd en was een paar jaar geleden wel best vet. Nu hij alleen verder is gegaan in Duitsland is het echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Foute artiesten: - de Backstreet Boys en andere jongensgroepjes - Nelly - alles in de categorie Cheeky Girls - Eminem - Britney Spears - Foute happy trance DJ's als Boozywoozy, G-spott etc. |
![]() |
|
Voor mij:
-Cheeky girls -Ketchup girls (of hoe heten ze) -HardRock mag van mij weg -Britney Spears -Mariah Carey Blijvers: -Alle RnB/HipHop (nelly, usher, P.diddy enz) -Soul -Bubbling -Ook Eminem is voor mij een blijvert Zo zie je maar wat voor mensje ik ben ![]()
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 10:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() WHAM! ....foutfout en de petshop boys enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
IT'S FUN TO STAY AT THE Y-M-C-A YOU HAVE GOOD FRIENDS BAD FOOD AND A LOT OF THINGS TO DO Y-M-C-A IT'S FUN TO STAY AT THE Y-M-C-A YOU CAN HAVE A GOOD MEAL YOU CAN HANG OUT WITH ALL THE BOYS ofzo? ging ie zo niet?? ![]() heb ooit een andere tekst op dit liedje moeten schrijven vandaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|