Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm...een obsessie is het niet, en raar des te min, maar ik ben gék op piano's, als ik ergens een piano zie gaat m'n hart sneller kloppen en word ik helemaal blij...als iemand "piano" zegt dan ga ik meteen van "wie wat waar wanneer hoelaat
![]()
|
Bijna alles dat ik leuk vind wordt een obsessie..
Veel mensen vonden mijn obsessie met het nummer Dirrty van Christina Aguilera wel heel erg bizar.. Ik heb single, album, speciale DJ single en zelfs een plaat gekocht (en ik heb geen platenspeler) en ik heb er shirtjes van laten maken, met de tekst Dirrty.. en witte strengen in mijn zwarte haar gedaan (omgekeerde van wat Christina nu geeft) en dat nummer maar op repeat draaien.. 2 maanden lang ofsow.. nu is het aan het afnemen.. Maar de volgende obsessie is er al weer.. Een roze konijntje uit een anime/manga serie.. daar moet ik echt alles van kopen knuffels, sleutelhangers, pinnen.. Ik lijd altijd wel aan verzamelwoede en een obsessie. ongezond heh? SounD...knuffelt dat hele dure roze konijn uit japan geimporteerde nog maar eens....
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zijn er een paar.
1) muziek : als ik een dag geen muziek heb gehoord wordt ik heel erg raar. en als ik s'morgens geen muziek heb gehoord ben ik sagerijnig. 2) mensen : ik MOET elke dag mensen zien, maakt niet uit hoe belachelijk ze er uit zien. ik moet ze wel in levende lijve zien. dus niet op t.v. of zo. zonder mensen om me heen, is er geen leuke dag voor mij. 3) ik moet altijd wat in mijn handen hebben. waar ik mee kan spelen. kan namelijk niet stil zitten. k weet alleen niet of dit een obsessie is.
||
Citaat:
Hihi, en ik maar denken dat ik geen obsessie heb. Wel dus ![]() Hihi, vet grappig eigenlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Btje vaag mayb, maarja dat ben ik ook ![]() ![]() ![]()
|
ik zit altyd met mn nagels over t tafelkleed te krassen... ik vind t een k*tgevoel en krijg er de kriebels van, maar doe t toch steeds..
verder heb ik een gloeiende hekel aan watjes.. en ik moet strax voor een of andere test om t uur op een watje kauwen.. whaa. zie er nu al tegen op.... |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik ken er ook eentje met een rare obsessie. Een soort dwangmatige neiging?
Ze moet nl. na het tandenpoetsen per se 3 keer haar mond spoelen, anders wordt ze gek! Ik veeg altijd de onderkanten van mijn voeten schoon voordat ik in bed stap, anders word ik ook mad. Vrij vreemd, vin je nie?
|
de jaren 60 (70 en 80 ook wel een beetje maar lang niet zo erg), ik vind de manier van leven van de mensen(vooral de hippies), de ontwikkelingen.....eigenlijk alles helemaal geweldig! Ik weet niet waar het door komt, maar ik heb het al vrij lang.
ik heb nog wel meer obsessies, lots and lots of them(als ik daarover begin word het echt 3x niks ![]() Zaza
||
Citaat:
![]()
|
ik wil altijd van die zacht stofjes ff voelen. Ff tussen mn vingers wrijven.
En ook als ik iets koop wil ik altijd de achterste hebben die in het rek hangt/staat of ligt. Van een pak mel tot een broek. Echt heel irritant. ![]()
||
Citaat:
![]() En als ik iets koop of gewoon pak uit de keukenla, is het nooit de voorste of de bovenste, maar ook niet de achterste , altijd in het midden zegmaar, bij bestek doe ik dat omdat ik niet het logische wil doen, waarom weet ik niet. In een winkel is dat omdat ik het idee heb dat de middelste het mooist is ![]()
||
Citaat:
![]() Bijlen... hmmm.... lekker lomp, bot en zwaar. Zo een met een lange steel en een heeeele zware kop. Die lekker over je hoofd heen zwaaien en zwiepen... Ik hou het voorlopig maar bij hout hakken ![]() Hou van de bijl....
|
Perfect
Vruchtensapjes en frisdranken, mijn buik (ligt een beetje anders) Als ik iets met lange mouwen heb, moeten die ECHT lang zijn, zodat mijn handen ook bijna bedekt zijn Als ik met mensen praat, moet ik altijd met iets spelen, al zijn het maar mijn eigen nagels Recht schrijven (ik haat als het begin van een regel hoger/lager staat dan het einde) Touwtjes ... als iemand touwtjes heeft op de trui MOET ik er mee spelen ![]() Volgens mij heb ik veel meer van die 'ticjes', maar kom er niet op want doe het alles grotendeels onbewust ![]()
|
-vuur
(nee, ik ben geen pyromaan), maar ik hou er gewoon van om naar vuur te kijken enzo. -haar. ik kijk altijd bij andere mensen hoe het eruit ziet enzo -een meisje wat ik een jaar geleden ontmoet heb, en daarna nooit meer heb gezien ik vond haar zo prachtig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij heb ik geen enkele rare obsessie hoor... handen, en dromen (als je wakker bent), maar die zijn niet bepaald raar. Ik heb wel een omgekeerde obsessie? Ik kan echt niet tegen haar, hoofdhaar dus, brr. |
![]() |
|
Ierland....tjah....
![]() ![]() ken alle ierse acteurs & films kan iers prate [beetje] andere obsessie, ondergoed...tja...in alle kleuren en soorten Fav verzamelobject duz: String met de ierse vlag erop...AND GUESS WHAT>....I 'ave it
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Kaarsen
![]() geweldig om met je vinger in het kaarsvet te gaan en dat voel je wel een beetje maar als het opdroogd en je gaat er weer in hangen en dat doe je een paar keer heb je zo'n lekker dikke laag op je vinger zitten. Ut gaat nergens over maar dat is toch wel een MUST om te doen als ik een kaars zie.
||
Citaat:
![]() ja ik weet, ik spoor niet echt, mja, dat moeten jullie maar van me nemen ![]()
||
Citaat:
![]() @ Mickael: is wegdromen een obsessie?
|
|