Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 19:06
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
empyrian schreef:
ehm heb nou geen zin om de links te zoeken, maar er was een foto van een schilderij van Jezus, was niks mis mee, maar toen ze het ontwikkelden zag je een duivelskop linksonder in de hoek. dus die mensen brengen het naar een foto-expert. die kerel is zo bang geworden dat ie zei dat ze nooit weer bij hem moesten komen met foto's. het kon gewoon niet nep zijn, vanwege een eigen lichtbron die die duivel had ofzo...allemaal vage foto-termen die ik niet ken, maar t was wel freaky en nog een van een vrouw in een spiegel, terwijl er niemand voor staat, echt supereng...ik dacht eerst dat het een raam was en dat er iemand door naar binnen keek, want zo realistisch is het, tis geen vage doorzichtige gedaante, tis gewoon duidelijk een mens. toen ik las dat het een spiegel was schrok ik me wel ff de tyfus =\
goede link?

Citaat:
Alopia schreef:
Zullen we de ghostbusters bellen?

sorry , maar ik vind het niet echt geloofwaardig...
ik vermaak me wel

Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 19:10.
Advertentie
Oud 13-11-2002, 21:35
lordgandalf
lordgandalf is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
het is in principe heel makkelijk te faken, ik heb zelf zo'n camera waarmee je twee foto's overelkaar kunt nemen, ik zo dan ook al een aantal spookfoto's van onze katten gemaakt. Maar ik geloof wel dat sommigen echt zijn. deze http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost1.html (er is iets met mijn muis waardoor ik geen plaatjes meer in het forum kan zetten, heel vervelend) vind ik wel redelijk echt.
Op discovery is over deze ene foto heel veel te doen geweest er werden expert`s bij gehaalt en die wisten het niet te verklaren
Oud 08-04-2004, 06:31
nathasia
nathasia is offline
als jullie niet in geesten geloven geef dan ook geen antwoord ik heb 3 verschillende gezien okay een paar lijken er ook niet op maar veel wel..
ik heb veeeeeeeeeel met geesten te maken gehad du sik weet ongeveer wel wanneer het er 1 is..
maar sommige foto's vind ik ook grappig...
daarlijk het totaal niet op .. mar je moet er maar 1 gezien hebben dan praat je niet meer zo..
Oud 08-04-2004, 06:50
kitkat
kitkat is offline
ik zou graag mee willen praten maar ik kan die foto's niet zien
Oud 08-04-2004, 15:07
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nathasia schreef op 08-04-2004 @ 07:31 :
als jullie niet in geesten geloven geef dan ook geen antwoord ik heb 3 verschillende gezien okay een paar lijken er ook niet op maar veel wel..
ik heb veeeeeeeeeel met geesten te maken gehad du sik weet ongeveer wel wanneer het er 1 is..
daarlijk het totaal niet op .. mar je moet er maar 1 gezien hebben dan praat je niet meer zo..
Nouja! je mag toch ook reageren als je denkt dat de foto's 'nep' zijn.. Ik erger me er altijd verschrikkelijk aan als mensen zeggen: jij kan er niet over meepraten, want jij hebt het niet meegemaakt. In sommige gevallen kan dat terecht zijn. Maar jij hebt niet meer gelijk dan ik, omdat jij wel een geest, spook whatever gezien zou hebben.
Maargoed
ik kan de foto's ook niet bekijken
maar ze zijn natuurlijk alles behalve betrouwbaar
makkelijk zat om foto's freaky te maken
en bollen krijg je bijvoorbeeld al als je een foto maakt (flits) in een stoffige omgeving. Gewoon omdat de stofdeeltjes het licht weerkaatsen. Maar ik neem aan dat die foto's wel iets schokkender zijn
Oud 08-04-2004, 22:27
Spongsiebob
Spongsiebob is offline
http://theshadowlands.net/house7.jpg
http://theshadowlands.net/afriendspicture.jpg

Steek een peuk op, laat de rook langzaam je mond uit lopen, klikken en als je blieft je spook...Wat een bull shit...
Oud 09-04-2004, 11:24
JCG
JCG is offline
of natuurlijk photoshop. Daar kan je heel makkelijk eng foto maken. komt die weer
Oud 09-04-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
nathasia schreef op 08-04-2004 @ 07:31 :
Moet je daarom een 2 jaar oud topic uppen? Kun je niet gewoon een nieuwopenen of verdergaan op een van de actuelere geest/spooktopics?
Advertentie

Regels voor berichten