Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 20:20
bitchy
bitchy is offline
ja maar wat nou als bitchy haar vriend dan helemaal kwijt raakt???

bitchy heeft al niet zoveel vrienden want ze is heel goed in mensen afstoten met haar bitchy gedrag....
Oud 11-03-2003, 20:31
Andora
Andora is offline
Citaat:
bitchy schreef op 11-03-2003 @ 21:20:
ja maar wat nou als bitchy haar vriend dan helemaal kwijt raakt???
Je moet zeker geen seks hebben tegen je wil in. Als hij dan niet wil wachten, is hij jou ook niet waard.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:46
amelie18
amelie18 is offline
je moet toch noooooit alleen maar met iemand sex hebben (of bevriend zijn of wat dan ook) alleen maar omdat je bang bent mo iemand kwijt te raken. Wel voor jezelf opkomen hoor! Hij wacht maar!
Oud 12-03-2003, 13:30
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom wil je geen sex?

Hou je nou wel van hem of niet?

Als je nog niet toe bent aan sex in het algemeen, ben je al helemaal niet toe aan een volwassen relatie. Dan ben je in jaren misschien meerderjarig, maar emotioneel nog niet, en om dan iets te hebben met iemand van 30....

Ik begrijp dat sowieso niet, mensen die wel verkering hebben, maar nog niet toe zijn aan sex. Dat snap ik als je 13 of 14 bent. !5 of 16, maar daarboven zie ik het nut van wachten niet in.

Ik zou het als een vreselijke motie van wantrouwen beschouwen als mijn partner me zo zou afwijzen. Hoezo je weet het niet zeker? Ben ik niet goed genoeg ofzo?

En als je me zo gaat testen om te zien of het mij alleen maar om de sex gaat...ja doei. Als je me nu al niet vertrouwt, wat moet je dan met mij ? Moet ik eerst bewijzen dat ik je waard ben?

Echt, zo zou ik reageren. Graag of helemaal niet hoor.
Oud 12-03-2003, 13:54
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Sithan schreef op 10-03-2003 @ 19:39:
Ik vraag me af wat meiden ervan vinden als een jongen van 19 een vriendin heeft van 30
Want vooralsnog hoor ik alleen maar verhalen van een oudere vriend, maar zelf 8 jaar ouder zijn dan je vriend zie ik nergens terug...
Dan zeggen ze "wat een engerd, met zo'm oud uitgewoont mokkel, waarom heeft ie geen vriendin van 14, zoals iedereen "
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:37
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 14:30:
Waarom wil je geen sex?

Als je nog niet toe bent aan sex in het algemeen, ben je al helemaal niet toe aan een volwassen relatie. Dan ben je in jaren misschien meerderjarig, maar emotioneel nog niet, en om dan iets te hebben met iemand van 30....

Ik begrijp dat sowieso niet, mensen die wel verkering hebben, maar nog niet toe zijn aan sex. Dat snap ik als je 13 of 14 bent. !5 of 16, maar daarboven zie ik het nut van wachten niet in.

Ik zou het als een vreselijke motie van wantrouwen beschouwen als mijn partner me zo zou afwijzen. Hoezo je weet het niet zeker? Ben ik niet goed genoeg ofzo?

En als je me zo gaat testen om te zien of het mij alleen maar om de sex gaat...ja doei. Als je me nu al niet vertrouwt, wat moet je dan met mij ? Moet ik eerst bewijzen dat ik je waard ben?

Dat slaat natuurlijk nergens op. Er zijn genoeg mensen, volwassenen ook, die niet meteen met iemand het bed induiken. Wat heeft dat nou te maken met toe zijn aan een volwassen relatie?
Oud 12-03-2003, 17:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ilona1 schreef op 12-03-2003 @ 17:37:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Er zijn genoeg mensen, volwassenen ook, die niet meteen met iemand het bed induiken. Wat heeft dat nou te maken met toe zijn aan een volwassen relatie?
Ik zou best een week of twee kunnen wachten, dan moet je het toch wel zeker weten. Wil je me nou wel of niet?

Ik weet niet hoelang de topicstarter de boot al afhoudt, dat zei ze niet. En waarom? En wat doet ze wel, alleen zoenen?
Oud 13-03-2003, 05:35
Era
Era is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 18:22:
Ik zou best een week of twee kunnen wachten, dan moet je het toch wel zeker weten. Wil je me nou wel of niet?

Ik weet niet hoelang de topicstarter de boot al afhoudt, dat zei ze niet. En waarom? En wat doet ze wel, alleen zoenen?

Je beweerd dus dat je maar meteen (na twee weken ofzo) het bed met iemand in moet als je boven de 16 bent?
Sjezus...

Als je het echt serieus met elkaar meent kun je op elkaar wachten ook, ik vind 2 maanden in dat geval nog vrij vroeg om met iemand het bed in te duiken.

En zekerz als je nog maagd bent moet iemand het wachten waard zijn voor je zeker weet dat je het doet.
Oud 13-03-2003, 06:27
Verwijderd
lol kbegin bijna te denken dat mijn ex deze topic gestart heeft om me te dissen lol.

kheb paar weken terug mijn vriend van 30 gedumpt (ben zelf ook 19) terwijl k echt hevig verliefd op hemw as.

Als je 19 bent sta je aan het begin van je volwassenheid, en hij is 30, dan wil je echt hele andere dingen als een meisje van 19!! vergeet dat niet.

En zelfs op gebied van sex komt overeen, ik hoefde ook nog niet in de eerste weken met hem naar bed, en dat vond hij nou ook niet bepaald prettig, je moet is nadenken waarom een man van 30 nou een meisje van 19 neemt? waarschijnlijk valt hij op een jonge frisse meid.. dan speelt sex toch ook wel een grote rol.

Bij mij werkte het écht niet, maargoed.. je moet het voor jezelf bepalen he.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 06:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 14:30:
Waarom wil je geen sex?

Hier heb je een goed punt!!! bijna helemaal mee eens!

Maargoed het is best verstandig om te wachten met sex, zo creeer je een relatie die niet direct op sex gebasseerd is, maar een basis als vriendschap heeft..
en dat is meestal een stúk stabieler!! Vooral als je altijd bij elkaar wilt blijven en kids etc wilt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:14
xlxbyjudith
xlxbyjudith is offline
heey,
k heb een goede vriendin en die heeft ook met een jongen van 11 jaar ouder (zij is 15 en hij is 26..) maar ze zijn echt super gelukkig met elkaar . en meestal is het vaak sneller serieus als het met een ouder iemand is.
k zou allen uitkijken of hij je niet gebruikt..... maar voor de rest is het toch geen probleem... je moet niet letten op de leeftijd vind ik... tussen mij opa en oma zit 13 jaar, en die zijn nog gelukkig en al bij elkaar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten