Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet hoelang de topicstarter de boot al afhoudt, dat zei ze niet. En waarom? En wat doet ze wel, alleen zoenen?
||
![]() |
Citaat:
Je beweerd dus dat je maar meteen (na twee weken ofzo) het bed met iemand in moet als je boven de 16 bent? Sjezus... Als je het echt serieus met elkaar meent kun je op elkaar wachten ook, ik vind 2 maanden in dat geval nog vrij vroeg om met iemand het bed in te duiken. En zekerz als je nog maagd bent moet iemand het wachten waard zijn voor je zeker weet dat je het doet.
|
Verwijderd
|
lol kbegin bijna te denken dat mijn ex deze topic gestart heeft om me te dissen lol.
kheb paar weken terug mijn vriend van 30 gedumpt (ben zelf ook 19) terwijl k echt hevig verliefd op hemw as. Als je 19 bent sta je aan het begin van je volwassenheid, en hij is 30, dan wil je echt hele andere dingen als een meisje van 19!! vergeet dat niet. En zelfs op gebied van sex komt overeen, ik hoefde ook nog niet in de eerste weken met hem naar bed, en dat vond hij nou ook niet bepaald prettig, je moet is nadenken waarom een man van 30 nou een meisje van 19 neemt? waarschijnlijk valt hij op een jonge frisse meid.. dan speelt sex toch ook wel een grote rol. Bij mij werkte het écht niet, maargoed.. je moet het voor jezelf bepalen he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier heb je een goed punt!!! bijna helemaal mee eens! Maargoed het is best verstandig om te wachten met sex, zo creeer je een relatie die niet direct op sex gebasseerd is, maar een basis als vriendschap heeft.. en dat is meestal een stúk stabieler!! Vooral als je altijd bij elkaar wilt blijven en kids etc wilt ![]() |
![]() |
|
![]() |
heey,
k heb een goede vriendin en die heeft ook met een jongen van 11 jaar ouder (zij is 15 en hij is 26..) maar ze zijn echt super gelukkig met elkaar ![]() ![]() k zou allen uitkijken of hij je niet gebruikt..... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
probleem ander land Oliveya | 42 | 06-10-2010 14:40 | |
Liefde & Relatie |
GROOT leeftijdsverschil gekkie32 | 83 | 11-06-2007 22:40 | |