Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 13:49
KiMZz
KiMZz is offline
Hmz gisteravond zelfde verhaal, be nu ongesteld en begon zelf een beetje "stout" te doen en hij was best opgewonden. Maar toen hij begon over pijpen en ik nee zei bleef ie dus weer doorzeuren: "please, het is zo lekker!!" en ik zei "aftrekken is ook lekker" maar daarmee was ie niet tevreden. Dus toen ik m aftrok hield ie zijn orgasme tegen en hij kwam dus niet klaar. Uiteindelijk toch maar weer over laten halen maar wel achteraf gezegd dat ik het tegen mijn zin deed, en dat volgehouden. Maar ja, nog is t fout...
Oud 14-03-2003, 15:57
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, als ik iets ECHT NIET wil, dan geef ik ook echt niet toe.

Nu denkt hij weer: zie je wel, nee is niet nee. Als je zeurt krijg je je zin wel. En misschien wil ze eigenlijk toch best wel. Misschien meent ze het wel niet zo.

Wordt jij later ook zo'n moeder van twee van die irritante verwende krengen die in de supermarkt zo lopen te klieren omdat ze weten dat mama dan overstag gaat?

Behandel hem dan maar als een kleuter. Aftrekken kan je krijgen en meer niet. Dan kom je maar niet klaar. En anders trek ik je niet eens af, dan doe je het zelf maar.

Opvoeden is hard en consequent zijn. ja is ja en nee is nee.

Ik persoonlijk zou in jouw situatie zeggen, goed schat, tuurlijk krijg jij van mij een lekker zuigje. Doe ik graag, en het sop is hier de kool niet waard. Ja is ja.

Maar jij hebt een ander, principiëler standpunt: nee is nee, en daar moet jij je dan wel aanhouden, anders leert hij het nooit.

Maar het is al heel wat dat je hem duidelijk maakt dat je het niet leuk vond.
Oud 14-03-2003, 16:30
Drizzt
Drizzt is offline
Tja, dit klinkt misschien lullig, maar JIJ hebt een probleem en als je er last van hebt moet je dat zelf op zien te lossen. Als die gast jouw wensen niet kan respecteren, waarom zou jij die van hem dan wel respecteren?!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:35
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Nate schreef op 13-03-2003 @ 23:59:
Ik vraag me af of al de mensen die het hardst over eikels en respect roepen, zelf wél sterk genoeg in hun schoenen zouden staan om met een stijve en een lekker wijf naast je in bed gezellig samen over de uitverkoop bij de C&A te praten.
Maar ook met een slappe en een lelijke kerel tegenover me aan tafel zou ik het daar niet over kunnen hebben... tsssj, slecht voorbeeld.
Oud 15-03-2003, 11:31
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 14-03-2003 @ 17:30:
Tja, dit klinkt misschien lullig, maar JIJ hebt een probleem en als je er last van hebt moet je dat zelf op zien te lossen. Als die gast jouw wensen niet kan respecteren, waarom zou jij die van hem dan wel respecteren?!
Ehmzz ik denk dat hier beide een probleem hebben en niet ZIJ alleen. Hij respecteerd haar mening niet.. dat vind ik dus echt niet kunnen. Als ze iets niet wil doen, moet hij niet zo gaan liggen zeuren en boos worden. Okee hij verheugd zich er mayb op.. maar dat betekent niet dat jij je gelijk over moet laten halen. Laat hem gwoon lekker een paar keer boos en pissig zijn. JEzus.. je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Als ik ergens geen zin in heb doe ik het dus ook echt neit he.. maakt niet uit offie nou boos word.. jammer dan!!

Dus alsjeblieft.. kom voor jezelf op!! Het is iets wat voor beide leuk en prettig moet zijn..
Oud 17-03-2003, 11:43
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dit komt me zoooo bekend voor
Ik had dit met men ex ook. Hij voelde zich gewoon afgewezen als ik weigerde. En bij mij was het ook een 'probleem' om seks te hebben omdat ik soms pijn heb bij het vrijen... Maar soms had ik gewoon geen zin, stond mijn kop niet naar seks, en ja, dan lag hij er met een stijve tot en met... Soms gaf ik hem dan zijn zin, maar dan nog was het ni goe want hij wou dan ook mij verwennen... Maar als ik daar nou gewoon geen zin in hebt? (klinkt raar). Kheb me er soms behoorlijk slecht bij gevoeld da 'k t wel deed tegen mijn zin, kvond echt da k geen zelfrespect had En soms deed ik het dan ook niet... En dan voelde ie zich afgewezen ("je vind me ni sexy" blablatoestanden).
Moeilijk hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Ceiridwen schreef op 12-03-2003 @ 15:36:
Jongens kunnen inderdaad doordrammen
Ja. Dat zit denk ik in hun natuur. Als je ze een beetje opgeilt dan verwachten ze dat je het ook afmaakt. Terwijl je soms niet eens in de gaten hebt dat je iets hebt gedaan wat zij als geil opvatten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
LoveMaster schreef op 12-03-2003 @ 20:57:
Wat een sukkel

*heeft nog maar 1x mee gemaakt dat zijn vriendin geen zin had*
Wie is hier nou de sukkel? Hoe weet jij nou dat je vriendin het 'zin-hebben' niet faket? Geloof me, dat zou jij helemaal niet merken...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:15
Evangelion
Evangelion is offline
Dumpen die hap. Meteen. Als je vriend jou wensen niet kan respecteren, wat moet je dan nog met hem? Nee is nee. Altijd.
Soms heb ik zin en mn vriendin niet. Soms heeft zij zin maar ik niet. Dan gebeurt het ook niet.

Hou een goed gesprek over dit hele gebeuren. De volgende keer dat hij je weer probeert te dwingen, behandel je hem als een kleuter. Flikt hij 't vaker, dan moet je hem echt dumpen. Hij is je niet waard.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:15
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Idd: dumpen die hap!

Hij heeft geen respect voor je. Nee is nee. Dat moet ie accepteren.
Dit soort gevallen zouden echt eens afgelopen moeten zijn. Dat sommige meisjes zich ZO laten gebruiken. En dat jongens zich zo respectloos en asociaal gedragen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 10:46
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Seks is voor een jongen geen communicatiemiddel, daar heeft ie een mond voor gekregen. En als het wel zo is gaat ie maar lekker met zijn rechterhand communiceren
LOL
En ook nog eens helemaal waar. En verder nog over die vriend. Hoe kan je nou genieten van een pijp/aftrekbeurt als je weet dat je vriendin het tegen haar zin doet?? Daar snap ik dus echt niks van.

En aan de topicstarter. Jij en je vriend hebben schijnbaar verschillende opvattingen over sex in een relatie. Hij lijkt te vinden dat jij er alleen maar bent om hem te plezieren. En als ik je berichten lees lijkt het er niet op dat er enige verbetering in zit.

Probeer hem voorlopig maar even 'op te voeden' zoals poesiefox al schreef. Als dat geen zin heeft, dan is duidelijk gebleken dat jullie op sexueel gebied niet helemaal bij elkaar passen. En dan wordt het moeilijk om de relatie in stand te houden.
Oud 18-03-2003, 15:14
marijn
marijn is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 17:44:
Dus als jij geen genot hebt, mag hij dat ook niet?

Ik heb snel last van mijn blaas, en daarom kan het ook bij ons niet zo vaak als we wel zouden willen. Pijn is niet fijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem dan op water en brood zet. Nee, dan krijgt hij geheel gratis een vrijblijvend zuigje. Niet omdat hij daarom zeurt, ik stel het zelf voor. Ik vind het namelijk leuk om te doen, hij vindt het lekker en ik doe het graag voor hem. Of hij vraagt het soms. Soms staat mijn hoofd er niet echt naar, maar daarom wijs ik hem nog niet af. uiteindelijk vind ik het zelf toch ook leuk.

Verwarren de forumleden hier niet verkrachting met iemand een plezier doen? Verkrachting, dus toch doordrammen als hij wel zin heeft en jij niet en hem er toch in douwen, tja, dat is een nono.
sorry hoor maar hij dramt ook met dit wel degelijk door en blijkbaar gaat hij ver over bepaalde grenzen heen want zij voelt zich achteraf beroerd. dat getuigd volgens mij niet van liefde van zijn kant.

Dat hij na afloop vraagt of je het toch leuk vind, is misschien een manier om te compenseren voor het feit dat hij het toch iets heeft afgedwongen. Wees blij dat hij zich schuldig voelt. Maar zo erg is het nou ook weer niet, wat hij je aandoet, toch?sorry mar heb jij dit wel eens meegemaakt??????? dit is weldegelijk erg omdat hij haar niet respecteerd en haar een rot gevoel bezorgd! en je zegt het zelf al: wat hij je 'aandoet' .iemand iets aandoen is doorgaans niet postief.

Het is niet dat hij je verkracht. En benje nou echt te beroerd om die jongen dat plezier te doen? Gun je het hem niet?niemand zou in bed ooit iets tegen zijn zin moeten doen. ik denk ook niet dat ze er te beroerd voor is maar als ze nee zegt heeft hij dat te respecteren. laat ie zichzelf maar helpen als ie zo nodig moet

grrrr kan hier zo kwaad om worden he? en dan nog niet eens om de reactie maar puur om het feit dat er nog steeds mensen zijn die dit van hun partner verwachten

Regels voor berichten