![]() |
||
Citaat:
Dus alsjeblieft.. kom voor jezelf op!! Het is iets wat voor beide leuk en prettig moet zijn..
|
Dit komt me zoooo bekend voor
![]() Ik had dit met men ex ook. Hij voelde zich gewoon afgewezen als ik weigerde. En bij mij was het ook een 'probleem' om seks te hebben omdat ik soms pijn heb bij het vrijen... Maar soms had ik gewoon geen zin, stond mijn kop niet naar seks, en ja, dan lag hij er met een stijve tot en met... Soms gaf ik hem dan zijn zin, maar dan nog was het ni goe want hij wou dan ook mij verwennen... Maar als ik daar nou gewoon geen zin in hebt? (klinkt raar). Kheb me er soms behoorlijk slecht bij gevoeld da 'k t wel deed tegen mijn zin, kvond echt da k geen zelfrespect had ![]() Moeilijk hoor... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dumpen die hap. Meteen. Als je vriend jou wensen niet kan respecteren, wat moet je dan nog met hem? Nee is nee. Altijd.
Soms heb ik zin en mn vriendin niet. Soms heeft zij zin maar ik niet. Dan gebeurt het ook niet. Hou een goed gesprek over dit hele gebeuren. De volgende keer dat hij je weer probeert te dwingen, behandel je hem als een kleuter. Flikt hij 't vaker, dan moet je hem echt dumpen. Hij is je niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ook nog eens helemaal waar. En verder nog over die vriend. Hoe kan je nou genieten van een pijp/aftrekbeurt als je weet dat je vriendin het tegen haar zin doet?? Daar snap ik dus echt niks van. En aan de topicstarter. Jij en je vriend hebben schijnbaar verschillende opvattingen over sex in een relatie. Hij lijkt te vinden dat jij er alleen maar bent om hem te plezieren. En als ik je berichten lees lijkt het er niet op dat er enige verbetering in zit. Probeer hem voorlopig maar even 'op te voeden' zoals poesiefox al schreef. Als dat geen zin heeft, dan is duidelijk gebleken dat jullie op sexueel gebied niet helemaal bij elkaar passen. En dan wordt het moeilijk om de relatie in stand te houden.
||
Citaat:
grrrr kan hier zo kwaad om worden he? en dan nog niet eens om de reactie maar puur om het feit dat er nog steeds mensen zijn die dit van hun partner verwachten ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen na een angstaanval ExiledAgony | 10 | 27-12-2005 13:55 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen poppie | 18 | 22-04-2003 19:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Linda15 | 2 | 24-04-2002 19:44 |