Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 16:23
Skilly
Skilly is offline
Engelse docenten standaard.

Vanaf groep 7 tot nu toe heb ik geen 1 ontmoet die aardig is messchien dat de MBO wat veranderung in brengt
Oud 23-08-2005, 17:12
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Natuurkunde docenten zijn meestal heel erg saai, en gymdocenten denken weer meestal dat ze alles zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 17:58
Roosje
Roosje is offline
Ik had vorig jaar wel toffe leraren, behalve mijn lerares Frans want dat is echt een %&#*$wijf. Mijn natuurkundeleraar blijft de leukste leraar op school, maar hij spoort zelf ook niet helemaal EN hij doet de toneelweekenden en die zijn natuurlijk ubertof.
Oud 24-08-2005, 15:41
Nyawa
- Leraren die de naar mijn idee belachelijke overtuiging hebben dat leerlingen vanzelf wel goed worden in een vak en harder gaan werken als je elke les tegen ze schreeuwt dat ze klootzakken zijn die het toch nooit zullen leren. Ex-leraar wiskunde.Hiernaast was hij ook nog heel erg opvliegend en moest je het niet wagen om hem iets te vragen wat hij al eens had uitgelegd. Achteraf bleek dat deze man een psychische ziekte had. Ik heb hem in totaal tweeënhalf jaar gehad. Gelukkig heb ik nooit grote moeite met wiskunde gehad, maar er waren wel klasgenoten die hierdoor volledig in de stress raakten en waarvan de cijfers steeds lager werden. Toen hij een half jaar met opfrisverlof ging was iedereen opgelucht. Bij zijn terugkomst was hij veel rustiger geworden, waarschijnlijk - het waren maar geruchten, maar er zijn genoeg hints dat het inderdaad zo was - omdat hij toen medicijnen nam. Anderhalf jaar later bedreigde hij de locatiedirecteur met de dood en werd hij ontslagen.

- Leraren die het geweldig vinden om macht te hebben en dit graag demonstreren door voortdurend te dreigen met straffen en allerlei vergezochte regels op te stellen. Ex-lerares en ex-leraar biologie. Na die twee jaar heb ik biologie dus ook meteen laten vallen, omdat ik die lerares anders weer zou krijgen.

Dit zijn de leraren waar ik ooit serieus bang voor ben geweest in de tijd dat ik nog een ongelofelijk verlegen en angstig brugwuppetje/tweedeklassertje was. Inmiddels ben ik heel wat mondiger geworden en gelukkig heb ik nu eigenlijk alleen nog maar leuke docenten. Op een vak gaan selecteren lijkt me imo een beetje zinloos, mijn lerares Frans is bijvoorbeeld juist geweldig.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 18:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 23-08-2005 @ 10:03 :
Fijne up.
Inderdaad...

Stomme leraren:
- Die vage / onduidelijke / onlogische uitleg hebben;
- Die niet bereid zijn om naar jouw verhalen te luisteren of zich in te leven in bepaalde personen;
- Die altijd chagrijnig zijn en nooit een smile op hun gezicht hebben;
- Die slecht geformuleerde redenen hebben als ze je lage punten geven.

Reageren

Regels voor berichten