Advertentie | |
|
![]() |
|
(ik heb de rest van dit topic niet gelezen dus weet niet of wat ik zeg al eerder is gezegt)
Ik ben het wel eens, maar het kan ook komen omdat ik het gewoon niet met zijn standpunten eens ben. Hij is voor een oorlog, terwijl de meeste Nederlanders tegen zijn. Hij zou het volk moeten leiden, niet de idealen van zijn partij doordrijven. Omdat zijn partij de grootste is, hoeft dat niet te betekenen dat een meerderheid in Nederland achter hem staat. Tel iedereen die links heeft gestemd en rechts eens bij elkaar op, en kijk dan verder. En hij vindt het CDA veeeel belangrijker dan de pvda (krijg ik het idee) terwijl ze toch echt maar met een ontzettend klein verschil hebben gewonnen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BTW, ik vind het eigenlijk best wel curieus dat een confessionele partij als het CDA nog zo'n grote aanhang heeft in deze tijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik snap nog steeds niet wat er mis is met het flirten. Balkenende had een duidelijke koers: voortzetting CDA/VVD. Daar is niets mis mee. Dat de kiezer anders beslist, betekent dat Balkenende geen keus heeft, hij moet wel met de PvdA regeren. Hij zet zich er nu dan ook volledig voor in, en ziet in dat er wel degelijk een regering is te vormen met de PvdA, niet dat hij dat niet wist, maar hij had zelf een iets andere draai gegeven aan het beleid. Maar goed, dat zullen jullie als Bos fans wel niet leuk vinden om te horen. Trouwens: heb jij ooit iemand gehoord die bij de A B niet voorgekauwd is(ja, Harry Wijnschenk, maar die telt niet mee)ook Bos, en ik weet dat je dit niet fijn vind, maar ook Bos heeft de lijnen van de speech niet geschreven, hij vertelt het alleen op zijn manier. En je opmerking over de kop kosten: alles kan je in principe je kop kosten, en ik ben het ermee eens dat hij de formatie op een lager pitje had kunnen zetten,maar dan waren er ongetwijfeld ook mensen die zeggen dat hij de boel uitstelt, en dat van uitstel afstel komt, en dat hij dus niet met de PvdA wil.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mooie argumentatie ![]() Balkenende heeft kwaliteit, alleen hij zit op t verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. Shit happens ![]() Diegene die incapabel is ben jij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Wat een flater mbt de formatie. Ik vraag me af wat-ie zich in z'n hoofd had gehaald, dat de PvdA z'n billen zou likken of wat? Doh! Bos' z'n standpunt over Irak is helder geweest, al maanden land. En nu ineens... zeuren? Wat een circus
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die Verhagen past beter bij de SGP ofzo Echt zo een raar mannetje vind ik dat. Kan weinig hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat Balkenende wel heel stellig was in z'n standpunten over de PvdA, zelfs NA de verkiezinguitslag was hij nog vastberaden om met de VVD en desnoods met D'66 of LPF verder te regeren. Ik weet dat je bij de Algemene Beschouwingen voorgekauwd wordt, ook Bos, ook Halsema, ook Zalm etc. Daarmee wil ik aangeven, dat de Algemene Beschouwingen geen goede maatstaf zijn om te kunnen zeggen dat een politicus goed kan debatteren/standpunten onder woorden kan brengen. Ik ben blij dat je toegeeft dat t hem de kop had kunnen kosten, Balkenende had dus wel degelijk goed voorbereid het debat in moeten gaan. Niemand had dan gezeurd over de formatie, want die loopt toch traag (of wordt nu zelfs misschien afgebroken). Dan maar een dag later met die formatie, de wanvoorstelling die Balkenende vorige week gaf was beschamend. Zoiets zie ik mensen als Lubbers en Kok niet overkomen, die weten hun prioriteiten te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
En met zijn steun doodt hij indirect wel mensen. Van mij mag hij voor de oorlog zijn, het liefst niet natuurlijk, maar wordt dan geen lijsttrekker van een christelijke partij. At least thats what I think.*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over 1 kam scherne he... Fout. Dit wil niet zeggen dat alle gereformeerden zo zijn, net zo min dat je dat over moslims kunt zeggen. Ook niet alle Nederlanders zijn braaf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 21:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
FUCK BALKENENDE!!! CAZZO
Hij noemt zichzelf vertegenwoordiger van het NL volk, nouw fuck hem, hij luistert voor geen ene flikker, is ook een stomme kontelikker van bush. De meerderheid van NL bevolking is tegen die oorlog maar toch geeft hij, met die andere CDA suckers, politieke steun. CDA, VVD en LPF zijn voor de oorlog, maar als al die arme Irakezen dan naar NL vluchten, zijn dat juist de partijen die een streng asielbeleid voeren, ze moeten hun hersenen voor een keer maar eens gebruiken! Dus wat ik van Balkenende vindt, een hypocriete klootzak die naar de hel mag lopen!!!!!!!!!!!! Samen met al die andere rechtse lullen!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat een bullshit. Balkenende heeft echt zijn eigen standpunt bepaald, en daarbij is er géén meerderheid tegen een oorlog. Ook geen meerderheid voor, maar je vergeet dat mensen geen mening hebben. (volgens het laatste onderzoek, maar dit kun je nooit zeker weten, dat zeg ik er maar bij) En over de politieke steun: resolutie 1441 laat ruimte voor oorlog, en door het bondgenootschap moet hij wel. En hij wil, want Saddam ís gewoon een onderdrukker. Het asielbeleid is nooit tegen oorlogvluchtelingen gericht, alleen tegen mensen uit "veilige" regio's. Irak is dat op dit moment niet, en tot het daar veilig is sturen ze echt geen mensen terug naar Irak. sorry, ik herhaal wel deels wat *burning water* zei
|
![]() |
Ik ben het helemaal eens met ForzaLisa, Die lul moet oprotten
![]() Enne NL zou alleen meedoen als er een VN resolutie was, enne ik dacht dat die er niet was hè?! of heb ik dat nou mis ![]() een zegt die eikel ook nog dat ze wel zullen helpen met het wederopbouwen van Irak, terwijl ze op ontwikkelingshulp flink bezuinigd hebben. WAT EEN GRAP!!!!
|
![]() |
Saddam is al een hele tijd een onderdrukker maar nu opeens moet er iets aan gedaan worden, had al veel eerder gekund! En ipv een oorlog zijn er ook andere manieren om alleen het kwaad weg te halen en geen onschuldigen te doden.
En over die asielzoekers, heel veel koerden zitten ook in levensbedreigende situaties maar die worden niet allemaal opgevangen dus wat JIJ zegt is bullshit!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|