Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar ik heenga, maar dat lijkt me redelijk normaal. Verder hebben ze soms van die leuke bezorgdheidsaanvallen, waarbij me nog net niet wordt gevraagd om een drievoudig verslag te schrijven van wat ik ga doen voordat ik het huis uit ga, maar meestal is 't niet zo. Ik ben wel redelijk vroeg thuis trouwens, gewoon om vertrouwen te winnen. Als ze eenmaal weten dat ik heus niets stoms doe dan zal het ze uiteindelijk niet veel meer uitmaken hoelaat en hoe ik thuiskom.
Yeah, strategie. |
![]() |
|
Ze willen wel weten waar ik heen ben, hoe laat ik thuis ben maakt dan meestal nie echt uit (in het weekend dan he). Als ik ergens anders slaap hebben ze liever dat ik het eerst laat weten, maar komt weleens voor dat ik ergens anders slaap en dan vertel ik ze het de volgende dag wel. Komt meestal omdat het dan te laat was om te bellen of ik vet zat ben of het gewoon heel slecht weer is ofzoiets
|
Met wie ik weg ga en waar ik naar toe ga...
Verder heb ik me mobiel... en als ik bij iemand blijf slapen sms ik en dan vinden ze het wel okeej... Zolang ze maar weten waar ik ben.. ik doe toch geen gekke dingen en ze hebben ook telefoonnummers van me beste vrienden dus mocht dr wat gebeuren kunne ze altijd wel rondvragen waar ik ben... Ze zijn gelukkig niet streng meer... want nog een jaar geleden had ik nog bepaalde tijden waarop ik thuis moest zijn.. nu niet meer gelukkig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |