Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 17:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ze willen weten waar ik heenga, met wie, waarom en wanneer ik thuiskom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 17:39
Sebbie
Sebbie is offline
Weinig eigenlijk, t enige wat ze altijd zeggen is "Pas je op schat" en "Geen gekke dingen doen he". Ze wachten wel altijd tot ik thuis ben.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 08:20
xearo
xearo is offline
2 vragen en 1 opmerking:

waar ga je heen?
eet je thuis?
niet te laat he
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:49
sinsere
sinsere is offline
Mijn moeder vraagt altijd wel even waar ik heenga en hoe laat ik terug ben .. soms ook nog of ik sleutels bij me heb .. maar verder helemaal niet opdringerig ofzo.
Als mijn moeder niet thuis is en mn vader wel, dan vraagt hij het
En anders leg ik altijd een briefje voor ze neer. Andersom doen zij dit voor mij ook.
Oud 09-05-2003, 19:25
Angel
Angel is offline
mijn ouders willen helaas echt alles weten
wat ik doe,waar ik ben,met wie ik ergens ben. en ik moet ook altijd afspraken met ze maken over de tijd. en als ze ff niet wetn war ik ben ofzo dan bellen ze me op ik mag naar mijn mening niet veel van mn ouders, maar volgens hun juist weer wel komt door hun opvoeding vroeger
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:56
feline
feline is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 15-03-2003 @ 19:12:
van te voren:
* waar ik heen ga,
* met wie,
* hoelaat ik thuis ben,
* hoe ik ga, (of ik niet alleen naar huis hoef te lopen vanaf de bushalte e.d.)
* waar ik slaap die avond
* of ik de huissleutel bij me heb,
* telefoon bij me heb

interesse erna:
* hoe het was geweest,
* waar ik ben geweest,
* wie ik tegen ben gekomen,
(* hoelaat ik thuis was)
Dit is het wel ongeveer ja
Mijn ouders vinden het belangrijk dat ik veilig thuiskom, dat willen ze dus ook altijd weten. Meestal geef ik al deze informatie in een zin: "Maaam, ik ga met Tess en Marije naar Miem, daarna ga ik misschien nog door naar Guus' feestje en ik zorg dat ik thuisgebracht word, kom denk ik een uur of 3 thuis, anders kan je me ook nog op mn mobiel bellen, daaaaag!"
Oud 09-05-2003, 20:12
Skinless
Skinless is offline
hoeven niks te weten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:07
Verwijderd
Ik vertel ze wel waar ik heen ga, moet als ik thuis kom me "melden" en daar staat geen echt bepaalde tijd voor vast, zolang ik de auto zonder krassen terug breng, en niet in 7 sloten tegelijk ben.. maakt het niet veel uit. Ze kennen veel van mijn vrienden wel dus ja..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:16
Verwijderd
Waar ik heenga, maar dat lijkt me redelijk normaal. Verder hebben ze soms van die leuke bezorgdheidsaanvallen, waarbij me nog net niet wordt gevraagd om een drievoudig verslag te schrijven van wat ik ga doen voordat ik het huis uit ga, maar meestal is 't niet zo. Ik ben wel redelijk vroeg thuis trouwens, gewoon om vertrouwen te winnen. Als ze eenmaal weten dat ik heus niets stoms doe dan zal het ze uiteindelijk niet veel meer uitmaken hoelaat en hoe ik thuiskom.

Yeah, strategie.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:26
Tox
Tox is offline
Ze willen wel weten waar ik heen ben, hoe laat ik thuis ben maakt dan meestal nie echt uit (in het weekend dan he). Als ik ergens anders slaap hebben ze liever dat ik het eerst laat weten, maar komt weleens voor dat ik ergens anders slaap en dan vertel ik ze het de volgende dag wel. Komt meestal omdat het dan te laat was om te bellen of ik vet zat ben of het gewoon heel slecht weer is ofzoiets
Oud 11-05-2003, 23:33
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Met wie ik weg ga en waar ik naar toe ga...

Verder heb ik me mobiel... en als ik bij iemand blijf slapen sms ik en dan vinden ze het wel okeej...

Zolang ze maar weten waar ik ben.. ik doe toch geen gekke dingen en ze hebben ook telefoonnummers van me beste vrienden dus mocht dr wat gebeuren kunne ze altijd wel rondvragen waar ik ben...

Ze zijn gelukkig niet streng meer... want nog een jaar geleden had ik nog bepaalde tijden waarop ik thuis moest zijn.. nu niet meer gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten