Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bijna hetzelfde verhaal als hierboven... Ik heb mijn vriendje ook via internet leren kennen. We hebben nu inmiddels bijna 5 maanden verkering. Alleen hij woont in Limburg, en ikkuh dus in Delft, is ook een beetje ver weg... Maar ja, dat maakt het ook juist weer leuk om elkaar te zien!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kosten/baten analyse houdt zo'n beetje in dat je bekijkt hoe veel het kost, dat je bekijkt hoeveel voordeel je er van hebt, en dat je dat dan met elkaar vergelijkt. Maar ik neem aan dat nare man sarcastisch was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zeker mogelijk!!.. van veel chatten komt bellen.. van bellen komt afspreken.. en tja.. naja.. dan heb je wel al een hechte band als je dan iets afspreekt.. denk ik.. maar wel mogelijk
![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 20:20. |
![]() |
||
Citaat:
@ Stefanlovertje En nooit weet je hoe het zal zijn als je echt samen bent. Want nu ben je blij als je hem weer ziet, omdat je hem zo gemist hebt, je waardeert de tijd meer. Maar als je elkaar altijd ziet, kan het heel anders gaan ed en je bent nog jong, dit is misschien je 2e echte vriendje... tja, het is jouw leven
||
Citaat:
Wat Engeltje_Mij al zegt, als je 't gezellie hebt op MSN ga je 's bellen en sms-en, dan spreek je een keer af en dan is 't een relatie.. MSN is de opstap geweest, maar het is geen internetrelatie..
||
Citaat:
baten; wat levert het op, ook dit gaat meestal om geld. In dit geval; je houdt van hem, hij is je zielsmaatje, jullie gaan kindjes maken en jullie kleinkindjes vertroetelen.. Verzin het maar Duidelijk ![]() En ja hoor i-netrelaties kunnen wel (mensen leren kennen op het i-net en dat het irl wat wordt..). Drie ex'en van mij ben ik op i-net tegen gekomen. Om verschillende redenen is het uit; eentje vond een opmerking van mij op het forum niet zo geweldig en ging met de dood dreigen, een ander daar ging het gewoon niet mee, we pasten écht niet bij elkaar. En de laatste, ja lullig voor hem maar ik wilde niet zoveel moeite voor hem doen.. De baten wogen lichter dan de kosten zeg maar ![]() En nou ja, ik sta voor alles open ![]() ![]()
||
Citaat:
Je deed je anders voor op internet. In hoeverre is het dan een goede kennismaking geweest? Alleen maar dat je iemand de verkeerde verwachtingen hebt gegeven, en je uiteindelijk bij de ontmoeting elkaar toch weer opnieuw moet leren kennen. Mijn mening : Verliefd worden kunnen we op wie/wat/waar/wanneer dan ook. Dus ook op die jongen die je nog nooit had gezien en alleen op internet sprak, ook op de cassiere van de Albert Heijn die je altijd zo leuk een goedenmorgen wenst en ook die uitsmijter die je gratis binnen laad in je discotheekje. Verstandig is het niet, maar sinds wanneer hebben emoties ooit met verstand te maken gehad? Of het ooit wat wordt? Zo kunnen. Maar je hebt, net als met andere potentiel relatiemateriaal, het grote risico dat het niets wordt. Dat neem je, of dat neem je niet. En dat is het hele verhaal. Zo ![]()
|
Ik vraag me iets af he... Er zijn echt opvallend veel mensen hier die relaties hebben/hebben gehad dmv het internet. Wat zou er voor hun zijn zonder internet dan? Hadden ze dan die ene jongen aan de overkant van de weg gehad, 2 minuutjes afstand? Ze zouden niet zo snel iemand uit Friesland ontmoeten als ze zelf in Eindhoven wonen. Althans, als je niet de middelen hebt om zoveel te reizen.
Laat ik het zo zeggen : Je bent 16. Bent verliefd op iemand van internet. Spaart wat geld op en reist de 200 km erheen, het klikt, je wordt verliefder, relatie geboren. (Zonder internet had je die kans niet zo snel gehad , om op iemand te vallen van zoooverrrr weg) Je bent 16 en het is 1980. Je bent verliefd op de melkboer. Je bestelt een fles melk, het klikt, je wordt verliefder, relatie geboren. (Treinkaartje naar bestemming 200km van je vandaan of een melkfles, tel je winst ![]() .....Wat ik wil zeggen is dat ik het niet zo goed vind dat mensen die zonder internet nooit bij elkaar zouden komen, nu wel bij elkaar komen. Ze hebben de middelen en de gelegenheden niet om elkaar tegen te zijn gekomen IRL. Ik val niemand persoonlijk aan. Maar het brengt weer veel problemen met zich mee... Ik ben er dus absoluut geen voorstander van. Maar zoals ik al zei: Verliefd worden kunnen we op wie/wat/waar/wanneer dan ook. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Uit mail heb ik ook een keer iemand ontmoet. Die iemand is nu mijn vriendin... voor al 8 maanden. Mwa... denk dat dat wel iets kan worden, maar het moet dus klikken als je elkaar ziet (je klikt het, je maakt het)
|
![]() |
Ik heb m'n vriendin via internet ontmoet, via een forum.
![]() Twee dagen nadat we elkaar voor het eerst op MSN hadden gesproken, zagen we elkaar voor het eerst... En een week later weer... En nu, ik hoop dat we voor altijd samen blijven, wat ik voel is gewoon niet te beschrijven... Maar goed, ik heb haar dus via internet ontmoet... ![]() We wonen maar 20km van elkaar, dus dat is nog wel te doen, zelfs op de fiets. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand moeite heeft iemand te vinden in eigen omgeving, moet deze dan maar verhuizen om contact te krijgen met mensen die ze dan weer elke dag tegen het lijf kan lopen? Nee Het is namelijk inderdaad zo, dat het tegenwoordig voor iedereen mogelijk is met haast iedereen in contact te komen, bij wijze van het internet... dit is een van de mooie nieuwe technologiën beschikbaar gemaakt voor de mens... later misschien ook voor dier, maar ik wijk af... waarom geen gebruik maken van een nieuwe kans? De afstand, tja... de kosten, misschien... misschien heb jij dat niet over voor de liefde van je leven, maar anderen kunnen van mening verschillen en wel degelijk dit over hebben voor een nieuwe liefde. Okee, voorbeeld: Vroeger, en dan praat ik best wel over 10000 jaar geleden ofzo... had men geen krant, wist men niet af van het bestaan van de andere kant van de wereld, reisde men niet naar de andere kant van de wereld.... heden weten mensen dat wel... moeten ze nog steeds niet naar de andere kant van de wereld reizen? Vind je dat ze in de plaatsen moeten blijven waar ze zitten? Nog een voorbeeld: Vroeger had men alleen een grot als woning... nu heeft men huizen... moeten de mensen toch weer in grotten gaan leven, omdat ze de nieuwe technologie van het huizen bouwen niet moeten accepteren maar to the basics moeten blijven? Denk van niet ![]() Wellicht een voorbeeld: In de jaren 80 werd er amper gebruik vgemaakt van internet... wat zeg ik, het was lang niet zo ontwikkeld als het op dit moment is. Dit moment, is het zo ontwikkeld, dat mensen daadwerkelijk hele gesprekken kunnen voeren online... en ze kunnen mensen vinden online... mogelijke levenspartners? Waarom hier geen gebruik van maken??? Ik zou zeggen, gebruik de middelen die je hebt en die je wilt gebruiken (mits niet tegen de regels van het Nederlands wetboek)
||
![]() |
Citaat:
Maarre, nee, niet K'nex, moest gewoon dat zinnetje gebruiken... wist nog niet eens meer van welk product het eigenlijk af kwam.. maarre, bedankt voor het herfrissen van mijn geheugen (eigenlijk heb ik nooit met K'nex te maken gehad... op de reclames van tv na dan)
||
Citaat:
|
Ik vind het gewoon achterhaald. Je vind elkaar aardig, interessant en misschien zelfs leuk. En dan ga je afspreken om te kijken of dat IRL ook zo is. Ik vind het één grote onzin. Zo hoort het niet vind ik... (JA, ik heb trauma's
![]() ![]() En om op internet te gaan met de bedoeling je ware liefde te vinden? Dat vind ik zelfs grappig. En ik vind het niet perse beter (het nummer 1 argument van dit topic lijkt wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar om het misschien nog iets duidelijker te maken: Ik ben iemand, die gaat wel eens uit, niet al te vaak, maar wel eens. Als ik uit ga, dan doe ik dat niet voor de vrouwtjes, ik ga niet uit om de ware te vinden maar om het naar mijn zin te hebben. Hetzelfde geval is het met het internet. Ik heb mijn vriendin niet gevonden omdat ik op zoek was naar de liefde via internet, maar omdat ik die liefde per internet per ongeluk tegen het lijf ben gelopen. Ik was op zoek naar een penpall, voor de mensen die niet weten wat dat is, dat is iemand, grotendeels wonend in een land in het buitenland, waarmee je dan gaat schrijven/ mailen/ chatten, what ever you want, over het land, over de omstandigheden, de verschillen en gewoon een leuk contact aan over te houden ergens op een geheel andere plek dan je thuis. Voor sommige mensen word dit gezien als iets wat wel leuk kan zijn, zo ook voor mij... het was heus niet mijn bedoeling verliefd te worden, dat is iets dat gewoon kan gebeuren, net als in real life. Zo veel verschil is er niet tussen real life en digitaal... de een richt zich vaak meer op uiterlijk, de ander op innerlijk... alhoewel er nog steeds veel mensen zijn die via internet iemand willen selecteren op uiterlijk ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ken nu een jongen uit Limburg (ik woon zelf in Friesland) nu denk ik 3,5 jaar, we mailen,smsen,cammen en bellen. Maar ik heb hem nog steeds nooit ontmoed. Het lijkt me wel leuk om hem een keer IRL te zien om te zien of t dan ook zo klikt.......
Ik heb wel een Duitse, ja je leest t goed , een duitse jongen ontmoed. We schreven elkaar brieven al 4 jaar denk ik, en vorige zomer is ie op de camping gekomen, 2 dagen, een chatiefde was t niet, het is sindsdien nog steeds een hele goede vriend van me....:-) |
![]() |
|
Had ik op dit forum een tijdje, dat ik een meisje wel heel erg aardig vond, maar ben haar uit het oog verloren. Ik weet niet of ze nog hier rondhangt, maar zou graag weer eens met haar willen praten.
Ze heet Freeke en komt uit België. Ze post ook onder de naam Freeke. Freeke als je dit leest, stuur eens een mailtje alsjeblieft DeuS@freeler.nl Groetjes Leander
|
ik heb wel iets van 3 keer verkering gekregen met iemand die ik eerst via internet leerde kennen. 2 ervan woonden hier, ander 60 km bij me vandaan, met die laatste heb ik een jaar verkering gehad, maar ik vind het wel heel moeilijk die afstand. maar heb het er zeker voorover (veel meer dan 60 km zou ik alleen minder snel doen..)
|
![]() |
|
|