Advertentie | |
|
![]() |
|
- donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen
- spaghetti-band-topje van Benetton, wit met donkerblauw opschrift (staat een heel verhaal op, heb nooit echt de moeite genomen om het te lezen... *note to self*) - rode polo met lange mouwen van Ralph Lauren (kraagje omhoog) - donkerblauw met wit (de blauwe strepen zijn breder dan de witte ![]() - donkerblauw vestje van Esprit met capuchon en enkele, bescheiden, rode details. - rode puma's -> ![]() - BH in gebroken wit van Etam - blauwe onderbroek van DIM - sokken met mickey erop ![]()
|
Blauwe iets wijde driekwart broek
Zwart shirtje met driekwart mouw Zwart shirtje met korte mouwtjes Blauwe Burlington kousen Blauwe Allstars Lichtblauw met paars ondergoed Rastaband in m'n haar dus kreeg vandaag vaak de opmerking 'carnaval is al geweest hoor' naar m'n hoofd geslingerd. *Zucht* ik hou NIET van bekrompen huppeltrutjes die altijd commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf hoepels in de oren hebben...
|
lange zwarte velours rok met daaronder nog een lange zwarte velours rok (bovenste is nogal dun stofje)
Zwart met rood velours truitje met kanten mouwen zilveren-kruisjes-oorbellen ketting soort-van-netpanty zwarte make-up zwarte ondergoed ...*zucht*....ik begin mezelf een beetje saai worden, ik wil nieuwe kleding ![]()
|
Verwijderd
|
- Fel rood truitje met korte mouw Sisley
- Zwarte broek met iets uitlopende pijp en persvouw Only - Donkergrijs vestje met katoen gebreide mouwen en een gewoon katoenen lijf Forecast - Zwarte puntlaarsjes zonder hak - Haar los - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - (Nog) geen luchtje. (Dadelijk waarschijnlijk Deep Red van Hugo Boss) |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu slaapkleding aan, maar zometeen: - zwarte nette broek met persvouw met een wit krijtstreepje - bijpassend getailleerd colbertje - wit hemdje van een heel lekker stofje - zwarte platte puntschoentjes - sieraden: moet ik nog even kijken - haar: gekruld opgestoken of grace kelly rol - donkere ogen, beetje lipgloss - geurtje Sensi van Armani, mijn nieuwe aanwinst ![]() ![]() Heb een bruiloft en ik heb er echt zwaar géén zin in, want ik mis een vrij belangrijke ballet repetitie. Maar ja ik kan wel ff lekker tutten ![]()
|
blauwe beetje wijduitlopende stuka spijkerbroek
roze/zwarte sokken tot over de knie wit met groene 3/4 mouwtjes shirt van flogging molly haar gaat zometeen in een hoge staart denk ik en dan doek nog wat mascara, eyeliner, oogschaduw op en een luchtje en ben ik klaar
||
![]() |
Citaat:
ik draag een badjas
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik draag nu trouwens ook een badjas, roze van Benneton! Met roze sloffen, ook van Benneton! Een een wit met bordeauxrode RL polo van mijn ex! ( ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |