Advertentie | |
|
![]() |
|
Blabke huidskeul
westerse look blond haar blauwe ogen 1.93m lang slank (maatje 34) lief koppie mooie uitstraling moet eerlijk zijn intelligent mijn muzieksmaak hebben zacht en zorgzaam zijn niet verwaand zijn een redelijke mate van volwassenheid hebben moet van feesten houden niet roken netjes zijn niet overal een probleem van maken |
![]() |
|
Hij (eventueel zij) moet:
- Intelligent zijn (en dan bedoel ik niet dat mavomensen uitgesloten zijn, ik ken mavomensen met meer verstand dan gymnasiumdozen, maar ik moet wel een goed gesprek met diegene kunnen voeren, en diegene moet wel af en toe een soort van 'diepe' gedachtes hebben. Of zo.) - Mijn humor hebben. En af en toe ongelooflijk achterlijk zijn. - Ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben. - Een soort van beetje alto zijn maar liefst geen wije broeken. (Ze bestaan!) - Zich niet aan mij ergeren. ![]() En natuurlijk de standaard dingen: Eerlijk, lief, respectvol, blablabla...
||
Citaat:
![]() zal het proberen positief op te vatten ![]() toch weer een goede daad gedaan.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eisen:
-hij is niet aanhankelijk -hij is niet afhankelijk van mij -hij is er voor mij wanneer het nodig is en op de andere momenten moet hij mij de vrijheid geven -hij is trouw -hij is knap -de sex moet goed zijn -hij is lief, maar niet te slijmerig -hij is stoer -hij kleed zich goed -hij is niet materialistisch, maar hij moet wel geld hebben -hij moet interesse tonen in mijn leven, werk, studie, familie en vrienden -hij weet veel van de wereld -hij leest de krant en kijkt journaal -hij heeft een eigen mening en hij kan goed discussiëren -hij moet me durven te corrigeren wanneer het nodig is -hij moet geen zware discussies gaan voeren over de zin van het leven of over het ontstaan van de wereld -hij heeft 1 of meer dezelfde interesses, kunst, film, mode, muziek, literatuur -hij moet avontuurlijk zijn -hij moet me helpen met het waar maken van mijn dromen -hij moet me aanmoedigen om dingen te doen waarvoor ik bang ben -hij moet me steunen in de dingen die ik doe waarover ik onzeker ben Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 18:03. |
![]() |
|
Zij moet:
- niet roken - niet elke week verplicht uit gaan of gek worden als ze juist een week thuis zit - niet sletterig of onverschillig zijn - betrouwbaar en eerlijk -geen typ dat klef doet met andere jongens of juist heel erg veel met andere jongens omgaat - heel lief zijn - aardig ook - Niet te preuts, te stijf of kleinzerig - geen die-hard eo'er of kerkganger - geen psycho / populair gedrag.. -afspraken kunnen nakomen -liever geen afstotende muziek als R&B en rap luisteren, maar dit is minder belangrijk - niet overal een probleem van maken -kleiner zijn / even groot als ik -lekker ruiken ![]() -voor mij qua uiterlijk aantrekkelijk zijn, dus ik moet niet schrikken als ik haar zou aankijken -geen hekel hebben aan computers of er bang voor zijn - netjes zijn - niet behoren bij een groep als alto/skater/punker/kakker/enz gewoon 'normaal' familie doorsnee ![]() - het liefst lang haar (ongeveer tussen schouder hoogte en langer) - mooi verzorgd gebit hebben - Kunnen communiceren en niet bang zijn voor een diepgaand gesprek -eigen mening hebben - humor hebben, ik wil wel iemand met wie ik best maf kan doen ![]() - rustig zijn, niet iemand die constant maar overal heen vliegt en 500 hobbies heeft, 100 vriend(innen)en die constant bellen en je geen rust gunnen. - redelijk serieus kunnen zijn - zacht, gevoelig en zorgzaam zijn -intelligent, zeker niet dom en hierbij speelt opleiding dus geen rol! - niet verwaand of arrogant zijn - een redelijke mate van volwassenheid hebben zo ongeveer dus.. ![]() alleen is het nog de vraag óf ik haar tegen zal komen, en óf zij mij dan ook ziet zitten ![]() Verdomd Talon, dit had ik nu ook bijna precies in mn hoofd als ik een lijstje zou gaan maken (heb het alleen wel ff aangevuld..) ![]() Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Hey schat, wanneer heb je de laatste keer make world op die FreeBSD bak gedaan? Ik vraag me af of de device enumeration van de USB-implementatie inmiddels geoptimaliseerd is in de 4.x branch" ![]() Volgens mij word je dan het bed uit gekickt ![]() Hoewel ik de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer zoveel computer. Dalijk word ik nog eens 'normaal' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nerd: "Ik denk aan .. ik denk aan een Athlon XP2400+ .. met 512MB DDR RAM .." Meisje: "Owww ![]() Nerd: "en 2 harde schijven van 120GB .. op 7200 RPM .. " Meisje: "Jaa!!!" Nerd: "een DVD-ROM en natuurlijk een 52x speed writer .." Meisje: "Ga door!" Nerd: "..." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mijn perfecte vriend is...
-knap, héél knap -slim -lief -grappig -communiceerbaar -goeie muziek/films liefhebber -niet dik -echt heeeeeeeel lief -aardig -leuk gekleed -niet arrogant -niet te bescheiden -niet rokend -niet opschepperig -mooie ogen hebbend -geen macho -niet dom (gedrag) -niet bezet -niet heel romantisch -mijn 'zielsverwant' -niet jaloers -niet plakkerige handen hebbend -schoon -lekker ruikend -niet lui -getalenteerd in iets (instrument, kunst enz.) -niet wijs doenend -niet übergelovig -niet schijnheilig -niet meeloper -ruimdenkend -vrij in de omgang -geen geile puber -lief met kinderen -wie hij zegt te zijn dat was het wel...mail me maar als jij over deze eigenschappen beschikt ok? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Freak: "Ik denk aan .. ik denk aan een Samsung Z-100 met 260.000 TFT-kleurenscherm en 40 polyfonische beltonen.. Meisje: "Owww ![]() Nerd: "en UMTS ondersteuning en mp3.. en zelfs mpeg4! .. " Meisje: "Jaa!!!" Nerd: "en dubbel display, JAVA ondersteuning en ingebouwde camera met flits.. .." Meisje: "Ga door!" Nerd: "..." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Goed, laten ik maar niet verder offtopic gaan, want hier zou ik wel een (ex) vriendin voor willen inwisselen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Even een lijstje dan maar:
-Niet te klein, toch zeker 1.70m -Een redelijke opleiding volgen -Verzorgd er uitzien -Goede manieren -Humorvol -Op z'n tijd serieus -Ze moet geen beslag op me leggen -Geen kleding die in winkels is gekocht waar ik raar word aangekeken als ik er naar binnen zou gaan. -Mooi buikje -Kleur haar doet er niet zo veel toe, als het maar bij haar past -en nog wel wat meer...
||
Citaat:
vaak zijn de dingen in zo'n lijst van die eigenschappen die de meeste normale mensen wel hebben ![]() maar worden ze gebruikt om toch nog een beetje grote lijst te maken ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, op 1 ding na, noem jij al mn eigenschappen op ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() dus je laat je haar al groeien zodat je aan mijn wensen zal voldoen? ![]() ![]() ik ben 1.83m ![]()
||
Citaat:
nou niet gaan overdrijven he... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nou kijk het gaat hier over de perfecte vriendin, dus die doet een gym. opleiding (of heeft die gedaan) in principe vind ik een vriendin die de mavo heeft gedaan ook goed (gym. ivm Latijn en Grieks wat ik studeer (is wel zo leuk)) |
![]() |
|
De perfecte vriendin:
-is veganist -drinkt niet -rookt niet -houdt niet van uitgaan -is een negerin -heeft een mooi gezicht -heeft de mooiste ogen van de wereld -wil niet de hele dag de hort op -houdt niet van overdadig reizen -wil niet dat ik de hele dag dingen met haar doe (in niet seksuele zin) -gebruikt geen drugs -is stoicijn/boeddhist -houdt van seks maar niet overdadig veel -heeft een gymnasium-opleiding afgerond -vindt het leuk om latijn met me te spreken -houdt van thuis zijn -houdt van (samen) alleen zijn -weet dat het leven draait om het uitdragen van de ziel d.m.v. liefde -is lief -houdt van dieren -heeft een aardige familie (liefst geen vader want van mannen houd ik niet) -houdt van 2pac -houdt van klassieke muziek -houdt van jazzy muziek -houdt van wandelen -houdt van as the world turns -kan totaal in iets opgaan -is superintelligent (IQ 150+) -houdt van mooi taalgebruik -kan goed dichten -is slank -ziet er verzorgd uit -scheert haar oksels niet -heeft mooie voeten -heeft mooie handen -komt snel klaar -houdt van pijpen -gebruikt geen geurtjes -doet niet mee aan mode -heeft weinig tot geen vrienden -is een zielsverwant -draagt nette maar geen opzichtige kleding -weet dat haar lichaam niet bijdraagt tot geluk -is romantisch -een heel lieve moeder -is bovenal zichzelf did I leave anything out? |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht. Ik zie het vanzelf. Ik ga niet zeiken en eisen stellen ofzo!!! Als ik iemand zie heb ik gewoon gevoelens of heb ik het niet. Ik zeg wel eens dat ik op een bepaald type val. Maar na een tijdje zie ik weer een totaal ander type en ik ben weer smoorverliefd. Dus ik stel van te voren GEEN eisen en laat mn gevoel gewoon zn gang gaan!!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en dan moet ik me ook nog eens helemaal aanmelden enzo, en er moet goedgekeurd worden dat je die foto's plaatst ofzo iets hoorde ik een keer ![]() en ik ben nu dus gewoon niet zoals de rest ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nou en, be yourself ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |