Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor jullie discussie-is-heilig vriendjes en vriendinnetjes, is het top-forum Actualiteit en Nieuws in het leven geroepen, alleen bedoeld om te discussiëren. Dit artikel is weinig nieuwswaardig en al helemaal niet discussieerbaar: wij kennen immers Jonathan Davis en zijn motivatie niet helemaal. |
![]() |
|
Snees is iemand die nog nooit iets heeft meegemaakt?
Ja ik heb wel wat meegemaakt. Jonathan heeft zijn argumenten voor zijn uitspraken. De muziekindustrie suckt door dat downloaden. En heb je mij horen zeggen dat je jaloers op zijn carrière bent? Nee, tegen de mensen die zo laag reageerden zei ik; Jullie zijn allemaal jaloers op iemand die wèl wat van zijn leven maakt en met succes. Je kan op veel manieren iets van je leven maken en dit is zijn geslaagde manier. En het zijn inderdaad objectieve argumenten. (weetje wel wat objectief betekend?) En mijn advies om elkaars mening te respecteren slaat op iedereen die dat niet doet. Als jij je aangesproken voelt zal er wel iets niet goed zitten. |
![]() |
||
Citaat:
En davis word een parodie op zichzelf. Ok, zijn buurman heeft hem ooit verkracht. Dat is klote, maar blijf er niet 5 albums lang over doorzeuren. Hij verdient geld met zijn emoties te uiten zeg je nu wel, maar het is niet oprecht meer. Dat is mijn kriitiekpunt. En wat mijn geloofwaardigheid betreft? Eeeeh, zoek het woord eerst eens op. Ik vind alleen dat er te veel onzin word gezegd hier, en dat laat ik (ok, ok, op een niet zo subtiele wijze) blijken. Maar ik sta wel achter wat ik zeg, en verander niet van mening hier binnen no-time.
|
Hij is niet ooit door zijn buurman verkracht.
Hij is meerdere malen misbruikt. En ik weet niet of jij ooit weleens goed geluisterd hebt, maar Daddy is het enige nr dat hij ooit hierover geschreven heeft. Alle andere nr's gaan ergens anders over. Je moet wel eerst luisteren voordat je een mening geeft. Één nr... op 5 albums... dus waar zeur jij eigenlijk over? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want zoveel nummers zijn dat er niet (en zeker niet op de laatste albums) zegt webmeesteres van www.areuready.nl
|||
Verwijderd
|
Citaat:
2 betr. hebbend op, uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zegt toekomstige webmaster van www.kornisgay.com ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar één enkel nummer gaat over die verkrachting (misschien nog 1 of 2 nummers, maar dat weet ik niet zo snel uit m'n hoofd). Bovendien heeft z'n vader niks gedaan. Hij werd misbruikt door iemand anders, en zijn ouders geloofden 'm niet en dachten dat het een zieke grap was - vandaar.
||
Citaat:
volgens mij is hij door zijn buurman verkracht. Het is niet waar van dat ene nummer. 'Hey daddy' 'Mr.Rogers' neemt overigens nog steeds niet weg dat hij een hypocriet lulletje is.
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 18:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
joh hij zeikt zovaak over neuken en verkrachting en weet ik veel, overal hoor je het wel ergens terug, het nummer faggot osso, gaat bijvoorbeeld ook weer over weet ik veel wat voor rare sexuele ervaring (als ik het goed begrij ![]() het laatste album vind ik by the way niet zo boeiend |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hey Daddy - Daddy is een van Jon's nicknames, en in het nummer praat ie dus tegen zichzelf. Mr. Rogers - is een oude kinderserie oid. Jon had een Mr. Rogers obsessie, mede door de drugs. Die nummers gaan dus niet over een verkrachting.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel dat Silveria niet echt objectief kan zijn als webmaster van een pro-KoRn-site, en daarom geef ik als voorbeeld wat een hypothetische webmaster van www.kornisgay.com zou zeggen, wat dus niet objectief is. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt volgens mij gelijk over die mr.rogers song. Looking back...dumb And now I realize...old man how much you really liked him...dumb This child's mind you terrorized...old man You came to him...dumb He really didn't know your lies...old man Now, his innocence gone...dumb He's that child you terrorized...old man This fucking thing that I know, it came to me and you This fucking thing that I know, because of you My childhood is gone, because I loved you My childhood is gone, because I loved you dat lijkt me toch ook wel een link naar zijn verleden.
|
Het nr *Hey Daddy* gaat niet over zijn vader.
Hij heeft als bijnaam Daddy omdat hij als eerst van de band vader werd. Hij zingt in het nummer over zijn gevoelens tegenover zichzelf. Hoe hij soms gek wordt van zijn eigen gedachten en gevoelens, zoals ieder mens dat weleens heeft. Hey Daddy gaat dus ook niet over verkrachting |
![]() |
|
Leuk en aardig allemaal, maar ik vind het ietsjes te diken te toevallig bovenop liggen. Kan hij wel zeggen 'ow dat ging over een tv serie'. Nou toppie jongen, maar bij zulke zinnen zet ik 23 keer mijn vraagtekens.
Hij blijft ongeloofwaardig trouwens, en dat is waar dit topic over ging. Het ging over de verkoop, en dat hun nieuwe muziek zuigt en wat voor geldbelust ventje hij wel niet is geworden. 'verkopen verkopen verkopen'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ snees:
ik ben inderdaad niet objectief, ga me ook niet in deze discussie mengen want het is gewoon een beetje triest Wou alleen ff wat dingen recht zetten over die nummers, en zette m'n site erbij om het geloofwaardiger te maken (bron) @ miesj: hou maar op, het heeft geen zin. Het is toch nutteloos en dat bedoel ik niet persoonlijk
|
|