Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
maar als je gewoon 18 bent en je hebt wiet bij en je wilt het meenemen (onder de 5 gram natuurlijk) kunnen ze het toch alleen afpakken en niet in de bak gooien.
ik zou het ook inblikken. en dat blik een paar dagen in water of terpentine leggen. zodat ze het niet ruiken als je het erin doet.
|
Verwijderd
|
ja, en wat is er nou hollandser dan dutche kaas? nederlands kaas
![]() heb je die amerikaanse kaas wel eens geproeft? ![]() ![]() zooo... wij nemen dat ook altijd mee ![]() Btw, neem camera mee en veel fotorolletjes! en doe er in 1tje je wiet. Laat dan iets over de dichte foto dingesen doen, zoals tijgerbalsem ![]() ![]() of iets anders wat sterk ruikt (sterke parfum en als ze vragen: waar komt die parfum vandaan? Die is open gegaan in mijn tas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
of neem een pijp mee (misschien opvallend, mwah... als je er wat ouder uitziet kan het wel
![]() en ook een echte pijp tabaks zak, niet zo een uit de winkel met pijptabak erin, maar zo'n hoesje, waar je het zelf in doet. Daar doe je je wiet tussen in ![]() (en heb je gelijk een pijp bij je om het op te smoken, kan je ook nog eens high worden van the pipe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon niet doen..¿? Afgelopen zomervakantie ben ik samen met een vriendin naar hongarije per trein geweest.. Onderweg was een grootschalig fouillering... Plafond, kleding, tassen, achter stoelen alles maar dan ook alles werd doorzocht... de coupé naast ons zaten een paar zwitsers die 'een daggie in holland' hadden doogebracht... Ze hadden uiteraard het nodige ingeslagen.. De stuff is beslag genomen, hun werden gearresteerd en de trein uit gezet... +++Joyce
||
Citaat:
|
Ik ga dit jaar gewoon met m'n ouders naar Frankrijk, gewoon met de auto. We zijn met z'n vieren, ik mijn pa.ma.vriendje...Ik denk dat ik 5 fram wiet meeneem...denk je dat ze zo'n gewoon doorsnee gezinnetje gaan controleren???
En misscjien gaan we eerst naar Spanje, en ik hoorde een tijdje geleden, dat daat ook buiten de grensen om wordt gecontroleert. Hoe groot is de kans dat je grondig wordt gecontroleert, en dat ze dus ook alles gaan uitpluizen, en desnoots honden inzetten? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Smokkelen kamp supersilverdees | 1 | 20-11-2014 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
[Gisteren in netwerk] Kindersmokkel door Nederlandse Somaliërs Melpomene | 23 | 17-02-2006 13:24 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Djindjic (Servie) vermoord Gatara | 47 | 25-03-2003 23:50 |