Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 21:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
~YzmA~ schreef op 24-03-2003 @ 18:35:
ik moet opeens weer denken aan die leuke italiaan die hier was (met uitwisseling) en met zn lieve gezichtje vroeg of ik nog wat brieven voor em op de post wou doen naar Sicilië... tuurlijk maar opeens denk ik: wtf ruik ik?! zitten die drie enveloppen bomvol met hasj en wiet, bij elkaar zo'n 50 gram dat komt dus noooit langs de douane hehe maja niet mijn probleem... maar zo zie je toch maar hoe snel iemand je drugs kan aansmeren
Heerlijk ik zou het allemaal zelf gehouden hebben.
Oud 24-03-2003, 21:05
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 20-03-2003 @ 23:57:
nou... ik dacht... onderin je bh
ik bedoel... daar voelen ze toch nooit, als je gefouilleerd ja toch? word dan
de belgische rijkswacht deed dat anders wel hoor op de route naar club X vroeger
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:32
bong
bong is offline
Citaat:
black angel schreef op 21-03-2003 @ 07:31:
zakje wiet ine een plastic zakje doen, die in pindakaas stoppen... ruikt niemand en zie je ook niet.... maar binnen europa gewoon, in je zak of desnoods in een thermofles....
ik denk dat de douane egt wel gaat nadenken als jij met een pot pindakaas komt aanzetten wat moet je nou metr een pot pindakaas op vakantie
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:42
very drunk driver
very drunk driver is offline
maar als je gewoon 18 bent en je hebt wiet bij en je wilt het meenemen (onder de 5 gram natuurlijk) kunnen ze het toch alleen afpakken en niet in de bak gooien.

ik zou het ook inblikken. en dat blik een paar dagen in water of terpentine leggen. zodat ze het niet ruiken als je het erin doet.
Oud 26-03-2003, 19:55
CokemanLalalala
Citaat:
bong schreef op 25-03-2003 @ 18:32:
ik denk dat de douane egt wel gaat nadenken als jij met een pot pindakaas komt aanzetten wat moet je nou metr een pot pindakaas op vakantie
nemen jullie dan nooit je eigen hagelslag, appelmoes en pindakaas enzo mee ?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:07
Griller
Griller is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 26-03-2003 @ 20:55:
nemen jullie dan nooit je eigen hagelslag, appelmoes en pindakaas enzo mee ?
ja idd, is best normaal als je het aan mij vraagt..
Oud 26-03-2003, 22:29
Verwijderd
ja, en wat is er nou hollandser dan dutche kaas? nederlands kaas
heb je die amerikaanse kaas wel eens geproeft?

zooo... wij nemen dat ook altijd mee
Btw, neem camera mee en veel fotorolletjes! en doe er in 1tje je wiet. Laat dan iets over de dichte foto dingesen doen, zoals tijgerbalsem

of iets anders wat sterk ruikt (sterke parfum en als ze vragen: waar komt die parfum vandaan? Die is open gegaan in mijn tas )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:31
Verwijderd
of neem een pijp mee (misschien opvallend, mwah... als je er wat ouder uitziet kan het wel )
en ook een echte pijp tabaks zak, niet zo een uit de winkel met pijptabak erin, maar zo'n hoesje, waar je het zelf in doet. Daar doe je je wiet tussen in
(en heb je gelijk een pijp bij je om het op te smoken, kan je ook nog eens high worden van the pipe )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 23:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 18-03-2003 @ 13:13:
wie weet hoe je 3 gram hasj over de grens van slovenie en kroatie kan smokkelen. de beste manier. en ik ga niet zoiets vies doen als in je aars stoppen. ik dacht onder de schoenzool leggen en lekkere zweetvoeten kweken.

wie weet iets beters

Gewoon niet doen..¿?

Afgelopen zomervakantie ben ik samen met een vriendin naar hongarije per trein geweest.. Onderweg was een grootschalig fouillering... Plafond, kleding, tassen, achter stoelen alles maar dan ook alles werd doorzocht... de coupé naast ons zaten een paar zwitsers die 'een daggie in holland' hadden doogebracht... Ze hadden uiteraard het nodige ingeslagen.. De stuff is beslag genomen, hun werden gearresteerd en de trein uit gezet...

+++Joyce
Oud 30-03-2003, 15:55
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 30-03-2003 @ 00:54:

Gewoon niet doen..¿?

Afgelopen zomervakantie ben ik samen met een vriendin naar hongarije per trein geweest.. Onderweg was een grootschalig fouillering... Plafond, kleding, tassen, achter stoelen alles maar dan ook alles werd doorzocht... de coupé naast ons zaten een paar zwitsers die 'een daggie in holland' hadden doogebracht... Ze hadden uiteraard het nodige ingeslagen.. De stuff is beslag genomen, hun werden gearresteerd en de trein uit gezet...

+++Joyce
idd.. een vriend van me heeft vastgezeten in Polen omdat ie daar gepakt was met smoken... geen pretje
Oud 06-04-2003, 19:36
kaaskont
kaaskont is offline
Ik ga dit jaar gewoon met m'n ouders naar Frankrijk, gewoon met de auto. We zijn met z'n vieren, ik mijn pa.ma.vriendje...Ik denk dat ik 5 fram wiet meeneem...denk je dat ze zo'n gewoon doorsnee gezinnetje gaan controleren???
En misscjien gaan we eerst naar Spanje, en ik hoorde een tijdje geleden, dat daat ook buiten de grensen om wordt gecontroleert.
Hoe groot is de kans dat je grondig wordt gecontroleert, en dat ze dus ook alles gaan uitpluizen, en desnoots honden inzetten?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:23
CokemanLalalala
die kans is zo minimaal dat ie te verwaarlozen is
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:49
very drunk driver
very drunk driver is offline
in de europese unie is geen douane meer
Reageren

Regels voor berichten