Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee mannen met drilboor op zo'n 3 meter van het lokaal af tijdens een SE Grieks. Dat was echt het toppunt.
En het een kantoor naast onze school was bezig met aanbouwen: het geluid van die heipalen de HELE examenweek was echt verschrikkelijk irritant.
|
![]() |
tijdens het CE wiskunde (vorig jaar, ben ik ook nog voor geslaagd ook) was ik een beetje NIET voorbereid en heb daarom dan ook maar 10 van de 20 opdrachten gemaakt, had toevallig geluk met dat vak omdat ik door een hele goede vriend met de SE's alle maal 8ten en 9ens haalde HAHAHA kom dus een 3 permiteren om te slagen met een 6 ben uiteindelijk geslaagd met een 7
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lekker |
![]() |
|
donerdag-->wiskunde
We hadden net het wiskunde examen 8er de rug. ik was blij, ik had er niet zo'n goed gevoel over maar, het was voorbij!! ![]() Wij mogen de opgaven (de vragen) meenemen. Dat had ik gedaan.(ja ik ben gek) ![]() Ik stond bij de fiets met een vriendin die vroeg wat ik bij vraag.... had. ik pakte het opgave boekje ff. Maar toen zag ik dat er nog een examenblaadje tussen zat dat ingelverd had moeten worden. ![]() ![]() Gelukkig mocht ik het inleveren. Maar kweet niet wat hij er mee doet. Misschien nam hij het alleen maaar in om mij gerust te stellen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik was altijd bang dat ik te laat zou komen voor mn examen. Dat het examen niet om half 2 was, maar om 9 uur.. Mja, ze waren gewoon allemaal om half 2 ![]() En verder heb ik geen nachtmerries gehad, of rampen ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk ook wel een beetje een fout van die leraar want die had moeten controleren of je alles wel inleverd. Maar ik jouw geval denk ik dat niet zo'n probleem is hoor! Ze zouden er op school meoilijk overkunnen doen, maar waarom zouden ze! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik had goed geleerd voor wiskunde. tis keimoeilijk en met differentieren en e macht en nog meer van die zooi.
ik begin vol vertrouwen met het proefwerk en lees de eerste vraag. ha iets met pythagoras (dacht ik) daar heb ik mijn gr voor nodig. shit wil hij niet aan gaan. ik begon me een partij te stressen. een wiskunde examen maken zonder gr is onmogelijk. de leraar had nog 4 batterijen blij om anders had ik zekker een slecht punt
|
|
|