Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 08:00
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-04-2003 @ 18:25:
M'n ouders hebben een voorwaarde gesteld:

Ik MOET slagen, anders mag ik niet met m'n vriendin mee op vakantie. Dus nou lig ik eigenlijk zo'n beetje wakker, omdat ik het me nou ABSOLUUT niet meer kan permitteren om te zakken. Maarja, ik hoop gewoon dat het gaat lukken, ik krijg hulp vanuit iedere hoek
prestatiedwang is slecht voor de kinderziel
Oud 14-04-2003, 14:09
Roos
Roos is offline
Twee mannen met drilboor op zo'n 3 meter van het lokaal af tijdens een SE Grieks. Dat was echt het toppunt.

En het een kantoor naast onze school was bezig met aanbouwen: het geluid van die heipalen de HELE examenweek was echt verschrikkelijk irritant.
Oud 14-04-2003, 20:26
scheffer
scheffer is offline
tijdens het CE wiskunde (vorig jaar, ben ik ook nog voor geslaagd ook) was ik een beetje NIET voorbereid en heb daarom dan ook maar 10 van de 20 opdrachten gemaakt, had toevallig geluk met dat vak omdat ik door een hele goede vriend met de SE's alle maal 8ten en 9ens haalde HAHAHA kom dus een 3 permiteren om te slagen met een 6 ben uiteindelijk geslaagd met een 7
lekker
Oud 14-04-2003, 23:08
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ach, ik gooide mijn koffie over mn Nederlands opstel.... er kunnen ergere dingen gebeuren.
Oud 15-04-2003, 02:03
rockyj
rockyj is offline
Ik heb een tijdje terug ruzie gehad met me coordinator en sindsdien mag ik de lessen niet meer in en willen de meeste leraren me ook nergens meer mee helpen.
Oud 30-05-2003, 21:00
lingua
lingua is offline
donerdag-->wiskunde

We hadden net het wiskunde examen 8er de rug.
ik was blij, ik had er niet zo'n goed gevoel over maar, het was voorbij!!

Wij mogen de opgaven (de vragen) meenemen.
Dat had ik gedaan.(ja ik ben gek)
Ik stond bij de fiets met een vriendin die vroeg wat ik bij vraag....
had.
ik pakte het opgave boekje ff.
Maar toen zag ik dat er nog een examenblaadje tussen zat dat ingelverd had moeten worden. Ik als een speer terug naar die vent die suveileerde(hoe schrijf je dat?)
Gelukkig mocht ik het inleveren.
Maar kweet niet wat hij er mee doet.
Misschien nam hij het alleen maaar in om mij gerust te stellen
Oud 31-05-2003, 17:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sgirl schreef op 30-05-2003 @ 22:00:

Maar toen zag ik dat er nog een examenblaadje tussen zat dat ingelverd had moeten worden.
Oud 31-05-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 31-05-2003 @ 18:37:
Offtopic: lievve sig

Ik was altijd bang dat ik te laat zou komen voor mn examen. Dat het examen niet om half 2 was, maar om 9 uur.. Mja, ze waren gewoon allemaal om half 2
En verder heb ik geen nachtmerries gehad, of rampen ofzo
Oud 01-06-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
sgirl schreef op 30-05-2003 @ 22:00:
[B]Maar toen zag ik dat er nog een examenblaadje tussen zat dat ingelverd had moeten worden. [B]
Wij hadden vorig jaar een jongen in 6v die zijn examenblaadje mee naar huis had genomen, daar kwam hij pas de volgende dag achter. Dus tsjaa ze konden er niks meer mee op school. Nog wel geprobeerd, maar alle antwoorden waren al bekend enzo... oeps.
Eigenlijk ook wel een beetje een fout van die leraar want die had moeten controleren of je alles wel inleverd.
Maar ik jouw geval denk ik dat niet zo'n probleem is hoor! Ze zouden er op school meoilijk overkunnen doen, maar waarom zouden ze!
Oud 02-06-2003, 08:55
Verwijderd
Misschien omdat de betreffende leerling zo een paar antwoorden aan een andere leerling kan vragen alvorens het in te leveren?
Oud 02-06-2003, 09:15
Verwijderd
Ik droomde dat ik m'n mondeling had voor Engels, maar iedereen praatte Duits.. en ze vroegen om mijn literatuurlijst met 30 boeken.. 30?! Mja, ik ging in mijn tas zoeken maar vond natuurlijk niets...
Ugh, dat was niet leuk
Oud 02-06-2003, 09:24
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Pfft, ik was vandaag vergeten een woordenboek duits mee te nemen, ik was niet de enige.

Ging toch aardig zonder woordenboek
Oud 02-06-2003, 09:26
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2003 @ 10:15:
Ik droomde dat ik m'n mondeling had voor Engels, maar iedereen praatte Duits.. en ze vroegen om mijn literatuurlijst met 30 boeken.. 30?! Mja, ik ging in mijn tas zoeken maar vond natuurlijk niets...
Ugh, dat was niet leuk
15 toch maar
Oud 02-06-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
iwein schreef op 02-06-2003 @ 10:26:
15 toch maar
Ja precies
Oud 02-06-2003, 09:50
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2003 @ 10:47:
Ja precies
niet dat ik dat ga redden
maar gewoon uittreksel lijst maken en een paar lezen
Oud 03-06-2003, 16:27
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik had goed geleerd voor wiskunde. tis keimoeilijk en met differentieren en e macht en nog meer van die zooi.

ik begin vol vertrouwen met het proefwerk en lees de eerste vraag. ha iets met pythagoras (dacht ik) daar heb ik mijn gr voor nodig.

shit wil hij niet aan gaan. ik begon me een partij te stressen. een wiskunde examen maken zonder gr is onmogelijk. de leraar had nog 4 batterijen blij om anders had ik zekker een slecht punt

Regels voor berichten