Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het enige forum waar ik vaak ben is muziek en daar mag je niet spammen, dus gaat 't bij mij allemaal wat langzamer. ![]()
|
Verwijderd
|
wel ... ik denk dat mijn beste tegelijk ook mijn slechtste is, hangt ervan af hoe je het bekijkt. Ik ben nl. heel erg op mijn VRIJHEID gesteld. O ja en ik vind niets zo belangrijk als vriendschap.
Ik ben ook een beetje een astrologie - fan en ik denk dat je met deze 2 dingen toch wel moet kunnen uitmaken welk mijn teken is :-) |
![]() |
|||
Citaat:
joehhhh zat wel tussen je twijfel van 3 ![]() |
![]() |
|
![]() |
goed: creatief, bijna nooit jaloers
slecht: moet altijd 't laatste woord hebben, laat zo'n beetje overal en op ieder moment m'n mening weten greetzzzzzzzzzzzzzzzzz Chantal
||
![]() |
Citaat:
![]() maar je slechte niet echt geloof ik...tweeling of steenbok ofzow?? hihi volgens mij ben ik hier megaslecht in maarja
|||
![]() |
Citaat:
ik haat die datum 31-okt-00 *kots*
|
![]() |
Slechtste eigenschap: Ik denk niet altijd even goed na bij wat ik zeg. En daar doe ik anderen wel eens verdriet mee. En ben wordt agressief als ik niet weet hou ik me uit moet drukken.
Beste eigenschap: ik kan er eigenlijk geen één bedenken..hmmm En I love De Slet
|
![]() |
ey! ik wil ook wel es weten of je echt ken weten wat ik ben.
goeie eigenschap: gezellie & goeie luisteraar slechte eigenschap: eh... vaak nogal sacho. vertel op!
|