Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hebben alleen maar een schoolbal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tip voor de heren:
Koop een éigen kostuum of smoking voor een gala! Geen voorgestrikte vlinderdas, maar een originele. Bij een stropdas; knoop hem in een dubbele windsor of een four-in-hand (afhankelijk van je boord en das). Neem een overhemd met dubbele of enkele manchetten, dat is het mooiste. Koop ook mooie manchetknopen, zonder al teveel kleur. Probeer een kostuum te kiezen dat eruit springt, dus een mooi pak. Ga níet voor een fleurig zomerkostuum, het is niet voor niets een gala. Val op door het met souplesse te dragen. Doe gewaagd, een zwart kostuum, 3 knoops, single-breasted, (aldaar niet met witte krijt->niet te brede krijt) met een wit overhemd met standaard boord en dubbele manchetten, en een witte zijden das in een dubbele windsor. Zilveren vierkanten manchetknopen met een zwarte steen (armani heeft mooie). Onderste knoop altijd los! ![]() Géén jacquet 's avonds..!!
||
Citaat:
![]() En wat de assecoires betreft... ik doe een ketting en een armband om en oorbellen in..... ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik had trouwens een lullige actie met mijn gala vorig jaar... ik had echt zo'n superdeluxe aparte jurk (zwart met paarse glitters) waarvan ik dacht dat ik de enige was die m aandurfde... had een ander meisje hem in het zilver aan... Grrr!!! Maar goed, voor de lsd-ers onder ons: veel plezier!!!
|
ik ben pas origineel! oeh
![]() nu moet ze m nog in twee weken in elkaar flansen (eigelijk één week want ze gaat ook nog op vakantie tussendoor!) ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
Galajurken Verwijderd | 7 | 26-04-2013 13:26 | |
Lifestyle |