Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 16:43
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Help!! Ik heb binnekort gala en ik heb nog geen jurk!! Weet iemand misschien een galawinkel in de buurt van utrecht, woerden en gouda?
Advertentie
Oud 07-04-2003, 20:32
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 07-04-2003 @ 17:43:
Help!! Ik heb binnekort gala en ik heb nog geen jurk!! Weet iemand misschien een galawinkel in de buurt van utrecht, woerden en gouda?
In Utrecht heb ik niets kunnen ontdekken.. Maarja, ik ben d'r dan ook verder niet bekend, maar ging er wel shoppen voor een jurk..
Oud 10-04-2003, 18:49
neeltje
neeltje is offline
Ik zal je galajurk wel kopen en niet huren, want ik heb vorig jaar examen gedaan en daar een jurk voor gekocht, en dit jaar weer 3 gala's gehad. (en ik ga natuurlijk niet elke keer in een andere jurk lopen)
Oud 10-04-2003, 18:54
thunder110
thunder110 is offline
Ons eindexamenfeest wordt geen gala. Als alles gebeurt wat ík heb gehoord, dan wordt het een cocktail-lounge-feest. .
Oud 10-04-2003, 18:59
hi
hi is offline
Ik heb ook 24 april gala maar waar lease/huur je een pak voor gala???
Oud 10-04-2003, 20:49
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wij hebben alleen maar een schoolbal , ook in avondkledij altijd voor de examens (valt op zaterdag 26 april) maareuh kan niet gaan , één van me vriendinnen verjaart enneuh het laatste wat zij wil is naar zo'n saai schoolbal gaan , we zijn dan ook zeker niet verplicht ernaar toe te gaan ...
Oud 10-04-2003, 21:11
Arun
Arun is offline
Tip voor de heren:

Koop een éigen kostuum of smoking voor een gala! Geen voorgestrikte vlinderdas, maar een originele.
Bij een stropdas; knoop hem in een dubbele windsor of een four-in-hand (afhankelijk van je boord en das).
Neem een overhemd met dubbele of enkele manchetten, dat is het mooiste. Koop ook mooie manchetknopen, zonder al teveel kleur.
Probeer een kostuum te kiezen dat eruit springt, dus een mooi pak. Ga níet voor een fleurig zomerkostuum, het is niet voor niets een gala. Val op door het met souplesse te dragen.

Doe gewaagd, een zwart kostuum, 3 knoops, single-breasted, (aldaar niet met witte krijt->niet te brede krijt) met een wit overhemd met standaard boord en dubbele manchetten, en een witte zijden das in een dubbele windsor. Zilveren vierkanten manchetknopen met een zwarte steen (armani heeft mooie).
Onderste knoop altijd los!

Géén jacquet 's avonds..!!
Oud 21-04-2003, 18:01
Snufje
Snufje is offline
Oeh! Donderdag is m'n gala al! Ik heb eindelijk schoenen gekocht, maar die vind ik helemaal niet zo mooi!! Ik deo verder denk ik nog een boa om, moet ik nog even over nadenken en kijken of 't leuk staat Wat voor assecoires doen jullie bij de galajurk?
Oud 21-04-2003, 21:54
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Snufje schreef op 21-04-2003 @ 19:01:
Oeh! Donderdag is m'n gala al! Ik heb eindelijk schoenen gekocht, maar die vind ik helemaal niet zo mooi!! Ik deo verder denk ik nog een boa om, moet ik nog even over nadenken en kijken of 't leuk staat Wat voor assecoires doen jullie bij de galajurk?
Mijn schoenen zijn wel mooi op zich, maar ik kan er nauwelijks op lopen... laat staan dansen

En wat de assecoires betreft... ik doe een ketting en een armband om en oorbellen in.....
Oud 21-04-2003, 22:03
Verwijderd
Ik heb nog geen jurk (of date , wel bijna wel, maar tis steeds niet helemaal zeker wij zijn echt vaag ) En euh ja ik heb nog twee maand, heb al wel een idee welke ik wil, tis nog maar de kwestie van hem hier vinden. (de jurk dan heh, de date weet ik al wie)
Oud 22-04-2003, 14:10
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Citaat:
Monica schreef op 18-03-2003 @ 21:51:

Ok, ik heb er twee
Wat moet je met 2 galajurken als je er maar een aandoet??? Geldverspilling...
Ik had trouwens een lullige actie met mijn gala vorig jaar... ik had echt zo'n superdeluxe aparte jurk (zwart met paarse glitters) waarvan ik dacht dat ik de enige was die m aandurfde... had een ander meisje hem in het zilver aan... Grrr!!!

Maar goed, voor de lsd-ers onder ons: veel plezier!!!
Oud 22-04-2003, 18:45
noukiester
noukiester is offline
ik ben pas origineel! oeh mijn mama gaat zelf een jurk voor mij maken! we hebben vrijdag hele mooie stof gekocht (donker paars, met zwarte matte glans en een beetje gekreukt!)
nu moet ze m nog in twee weken in elkaar flansen (eigelijk één week want ze gaat ook nog op vakantie tussendoor!)
Advertentie

Regels voor berichten