Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 23:59
chillboo
chillboo is offline
was paar dagen geleden, vond er niets aan deed pijn en ik was heel erg zenuwachtig. het enige waar ik aan kon denken was "o nee straks scheurt het condoom of glijdt het er af". was eerst ook nog heel gedoe om hem er in te krijgen maar lag volgens mij ook aan mn vriendje, had niet precies door wat er gebeurde maar volgens mij kreeg hij hem halverwege even niet omhoog
zat er wel aan te komen en we hebben ook al 3 maanden ofzo...hij wou al eerder maar ik wou even wachten tot we wat langer bij elkaar waren
geen spijt ofzo had er alleen meer van verwacht maar denk/hoop dat het steeds beter wordt, binnenkort maar weer eens proberen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:25
curious12
curious12 is offline
pas geleden, ik was 19, ik geen pijn.. zij wel beetje maar deed rustig aan, was voor herhaling vatbaar
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:37
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Vijftien...blush* maaruh was helemaal goed behalve dat we een beetje betrapt werden. hahaha...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:51
alanis
alanis is offline
Ik was 16, had drie maanden met mijn vriend en het zat er al een tijdje aan te komen. Toen we dus precies drie maanden hadden, probeerden we het. Het lukte niet, hij kon het 'gat' niet vinden zeg maar. We hebben toen echt ontzettende lol daarover gehad en van die dag kan ik me dus alles nog herinneren. De volgende dag probeerden we het nog een keer, en het lukte! Deed wel veel pijn en bloedde ook, en de keren erna ook nog. Maar hij is wel heel lief geweest hoor! Ik weet eigenlijk alleen nog dat ik daarna dacht: jemig, ik ben geen maagd meer! En dat ik me heel verliefd voelde op mijn vriendje. Heb er nooit spijt van gehad en ik ben nog steeds samen met mijn vriend, dus het komt allemaal goed! (we hebben nu 14 maanden dus...) en sindsdien kan ik er ook geen genoeg meer van krijgen ja!
Oud 18-04-2003, 15:09
Apomes
Apomes is offline
ik was 15 jaar, was met een gewone vriend, heb er nu spijt van, ik had het liever met iemand anders voor de eerste keer gedaan dan met hem maarja hrug:
Oud 18-04-2003, 15:10
David
David is offline
dat was ongeveer 1.5 jaar geleden zo.

ging goed .. was er echt aan toe

en het was met het meisje waar ik nu nog steeds veel van hou en nog steeds gelukkig bij ben.

zij: sporten al lang paardrijden en gym. deed weinig pijn en gelukkig geen bloed
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:20
Cthulhu
Cthulhu is offline
17, was toen al 14 maand samen met mijn vriend.
Ik vond het waardeloos. Het deed helemaal geen pijn, ik voelde hem bijna niet. Geef mij maar een tong en wat vingers .
We zijn nog steeds samen en streven naar enige vooruitgang voor mijn gevoel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:19
marlies
marlies is offline
Een paar dagen geleden, bijna een jaar met mijn vriend.
Het ging niet echt super goed, hij was heel zenuwachtig dus het lukte niet echt bij hem.
Het deed wel veel pijn, maar ik had er wel veel zin in. Ik was erna best wel teleurgesteld omdat het eigenlijk alleen maar pijn gedaan had en ik was eigenlijk blij dat het zo kort duurde. Ik bloedde ook wel en best wel erg, terwijl het allemaal heel rustig ging enzo, dus dat vond ik helemaal rot, want ik had het idee dat wanneer je er heel veel zin in had en wanneer je rustig aan deed dat het dan wel goed zou komen.

De tweede keer was een dag later en dat deed zelfs nog maar pijn omdat het toch pas echt "goed" ging zeg maar..

Nu wil ik graag een derde keer maar ik ben zo bang dat het weer gaat bloeden en dat het zo'n zeer weer doet...

Ik heb er geen spijt van, want ik geef enorm veel om mijn vriend enzo..
Oud 24-04-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
chillboo schreef op 14-04-2003 @ 00:59:
was paar dagen geleden, vond er niets aan deed pijn en ik was heel erg zenuwachtig. het enige waar ik aan kon denken was "o nee straks scheurt het condoom of glijdt het er af". was eerst ook nog heel gedoe om hem er in te krijgen maar lag volgens mij ook aan mn vriendje, had niet precies door wat er gebeurde maar volgens mij kreeg hij hem halverwege even niet omhoog
zat er wel aan te komen en we hebben ook al 3 maanden ofzo...hij wou al eerder maar ik wou even wachten tot we wat langer bij elkaar waren
geen spijt ofzo had er alleen meer van verwacht maar denk/hoop dat het steeds beter wordt, binnenkort maar weer eens proberen
dat wordt het zeker te weten..
gelukkig praten mijn vriend en ik er gewoon open over enzo en binnenkort maar weer andere standjes uitprobere
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:39
Thomas
Thomas is offline
Mijn eerste keer was spannend, doch wel leuk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten