Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, er zijn gelukkig ook veel NLers die wél open staan voor andere culturen en die wel wat willen leren van andere culturen, al is het alleen maar om t een beetje te snappen en niet om aan te passen. ![]() En nee idd, in dit geval iig niet. |
![]() |
||
Citaat:
En NN, Dit paasontbijt is voor daklozen, ongeacht welk geloof ze hebben. Zijn het Islamieten dan mogen ze ook komen. En als ze dat niet bevalt gaan ze maar fijn dakloos worden in Marokko, Turkije of weet ik waar al die ali baba's vandaan komen. Met onze cultuur wordt niet gemarchandeerd; ik wil best wat voor moslims doen, maar wel vanuit christelijk perspectief. Een paasontbijt dus en gaan suikerfeestontbijt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En weinig moslims bidden 5x per dag, alleen de ouderen nog. De jongeren vaka zelfs haast nooit meer, alleen tijdens belangrijke feestadgen ofzo. OMG, jij kan echt niet lezen he ![]() ![]() Kennelijk weet je dus nog niet zoveel als je denkt. Ali baba's <> kaaskop ![]() En dat laatste is fijn. o, en als ik je posts lees merk ik dus echt nix van openstaan voor anderen, terwijl je toch rechts bent en voor vrijheid zou moeten zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Drugs & Alcohol |
Waarom? -robbbberto- | 252 | 24-10-2004 20:30 | |
Lifestyle |
Gedragspatronen / veranderingen door dit forum Chameleon2000 | 1 | 21-10-2004 00:49 | |
Lifestyle |
Chameleon2k says goodbye Chameleon2000 | 2 | 21-10-2004 00:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |