Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Uitgaan is voor mensen die even *sociaal* willen doen. Die mensen willen leren kennen en eventueel hun vriendenkring willen vergroten. Hier is toch nix mis aan denk ik? Bij mijn weten is er nx mis aan nieuwe mensen leren kennen... Uitgaan is voor mensen die even hun dagelijkse sleur achterlaten en zich een avondje willen amuseren ![]() Thuiszitten is een keuze die je zelf maakt. ![]()
||
Citaat:
Als ik uitga, doe ik dat om lekker uit mijn naatje te gaan en een gezellige avond met mijn vrienden te hebben.. Ik bemoei me meestal eigenlijk helemaal niet met mensen die ik niet ken... PS. Diovai, ben je dik en/of lelijk?
||
Citaat:
Of sinds wanneer is dat zo? Ik ben ook geen macho, althans niet dat ik hoop. Ik drink, rook, snuif, slik niet en pleeg geen overspel, bovendien loop ik ook niet met mijn seksleven te koop, heb geen tatoeage van een Chinees teken, stem links en ben niet echt groot. Echter ik ga toch om in een wereldje dat vooral door mensen wordt omschreven als een ontoegankelijke machowereld, waarin alles gaat om statusverheffing door middel van geweld, alcohol en andere ‘mannenzaken’. Mijn eerste conclusie: Status verkrijg je niet door drank of sex. Daardoor krijg je een naam. Respect dwing je juist af door te laten zien wat je waard bent als je nuchter bent. Macho’s maken niet snel vrienden, die maken snel bekenden. Het uitgaanswereldje wordt getypeerd door mensen die elkaar willen kennen om daar een bepaalde status mee te verwerven. Zo opvallend mogelijk met bepaalde mensen praten, zo breed mogelijk staan, hele avond agressief kijken (vooral niet lachen!) en anderhalf uur over je biertje doen om vooral niet dronken te worden, zodat je misschien voor lul kunt komen te staan. Mijn tweede conclusie: macho’s zijn absoluut niet gezellig en daarmee wil je ook geen vrienden maken. Als je ‘saaie’ vrienden hebt (ik weet niet of je saai bent als je niet uitgaat) weet ik niet hoe je ze mee moet trekken het uitgaansleventje in. Misschien via een sportvereniging of iets dergelijks. Maar vrienden maak je in ieder geval niet door macho te zijn, ik denk juist dat je vrienden maakt door niet macho te zijn. Een macho is zichzelf niet, elke man is een mietje en elk mietje is een man. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben het wel een beetje met de stelling eens, maar dat is vooral omdat de uitgaansgelegenheden hier vooral slechte sfeer proberen te compenseren met een hoog volume, terwijl ik liever met wat vrienden op het gemakje ergens wil zitten praten en wat drinken..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |