Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 17:18
Loezzel
Loezzel is offline
Puh, dat vind ik dus ook.
Jij schrijft hier een topic over, vind je het gek dat iedereen begint te "zeiken"? Zo iets doe je gewoon niet als je verliefd bent op iemand. En nee, ik ken je inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat dat alles goed maakt...
Oud 29-03-2003, 19:23
gizmo
gizmo is offline
Meis, je hebt het gewoon jezelf aangedaan. Het is stom. Vooral als hij vantevoren al zei dat hij bang was dat je vreemd zou gaan. Je zei dat hij je kon vertrouwen, maar jij hebt het zelf nu dus helemaal verkloot... ga jezelf niet zielig vinden en medelijden met jezelf hebben..kom op zeg..
Denk is aan zijn gevoelens..
Oud 29-03-2003, 20:57
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Engeltje_Mij schreef op 28-03-2003 @ 21:53:
Zeik niet zo man damn.. je kent me nog niet eens.. en ja jullie je zin het is uit k heb het verteld..
mag ik huilen? "jullie je zin"???? Als je het voor ons hebt gedaan, is het nog triester met je gesteld dan ik dacht...
Kijk, ik begrijp wel dat je je klote voelt, maar als je deze topic opende met de gedachte dat wij je eens lekker op zouden vrolijken... wat had je dan verwacht hoe wij zouden reageren? Hoe reageerde je ex eigk????????
Oud 30-03-2003, 10:43
Engeltje_Mij
Engeltje_Mij is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 29-03-2003 @ 21:57:
mag ik huilen? "jullie je zin"???? Als je het voor ons hebt gedaan, is het nog triester met je gesteld dan ik dacht...
Kijk, ik begrijp wel dat je je klote voelt, maar als je deze topic opende met de gedachte dat wij je eens lekker op zouden vrolijken... wat had je dan verwacht hoe wij zouden reageren? Hoe reageerde je ex eigk????????
Mijn ex reageerde niet superboos ofso, hij was gewoon heel stil en vroeg af en toe wat. En die avond op msn deed ie gwoon weer van heey alles goed, enz.
Oud 30-03-2003, 10:44
Engeltje_Mij
Engeltje_Mij is offline
Citaat:
gizmo schreef op 29-03-2003 @ 20:23:
Meis, je hebt het gewoon jezelf aangedaan. Het is stom. Vooral als hij vantevoren al zei dat hij bang was dat je vreemd zou gaan. Je zei dat hij je kon vertrouwen, maar jij hebt het zelf nu dus helemaal verkloot... ga jezelf niet zielig vinden en medelijden met jezelf hebben..kom op zeg..
Denk is aan zijn gevoelens..
Zeg ik dan dat ik mezelf zielig vind, en dat ik medelijden heb met mezelf?.. Nee.. En k denk echt wel aan zijn gevoelens hoor ik snap echt wel wat ik hem heb aangedaan maar ik kan het nu niet meer trugdraaien.
Reageren

Regels voor berichten