Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Over die uitspraak dat de oorlog noodzakelijk enzo is: dat kan waar zijn; waarschijnlijk wordt niet een oorlog met VN-resolutie bedoeld? De PvdA heeft altijd gezegd dat in dat geval niet onder een oorlog uitgekomen kan worden, en dat'ie dan ook legitiem is.
||
![]() |
Citaat:
o god, LEES NOU EENS EEN X !!! En als jou nou een kant ZOU MOETEN kiezen? ![]() ''Hij is politiek gezien tegen de oorlog op deze manier. Hij geeft dan ook geen militaire en politieke steun. Als ze hem vragen aan welke kant hij staat, kan hij natuurlijk moeilijk Saddam zeggen. Dit wil niet zeggen dat hij voor Bush is!! '' VOor jou: hij is TEGEN de oorlog, maar als iemand hem de vraag stelt en als hij dan zou MOETEN kiezen uit 2 partijen dan kiest hij natuurlijk voor de geallieerden. Of wil jij soms dat Saddam wint ?? Ow, amerikanen werven trouwens koerden in irak om te vechten tegen saddam. Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 18:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De PVDA hefet altijd gezegd en zegt nog steeds dat het politiek en militair gezien niet achter de oorlog staat. Verder is er afgesproken dat beide partijen van mening mogen verschillen en dat er vanaf nu naar de toekosmt gekeken moet worden. Je kan nog wel leuk gaan ruzien, maar de oorlog is allang aan de gang. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 18:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Iik vind t wel een beetje jammer dat sommige mensen in DIT topic, wat over iets heel belangrijks gaat, niet nauwkeurig genoeg(sommigen zelfs behoorlijk onnauwkeurig) handelen. |
![]() |
||
Citaat:
en wat schijt mij dat van die Amerikanen die lui zegge wel meer, toen Saddam iedereen vergaste daar, deden ze ook niets, dan hoeft t nu ook niet, die lui zorgen er alleen maar voor dat alles een puinhoop wordt
||
![]() |
Citaat:
Hij is niet tegen oorlog, hij is tegen de oorlog zoals die nu is begonnen. Verder geeft hij GEEN politieke en militaire steun. Als je MOET kiezen, hoe kan je dan geen partij kiezen? Als iemand je een vraag vraagt, en je MOET Ja of Nee zeggen, dan zeg je toch ook 1 van beide dingen ![]() Hmm je bent tegen de VS, tegen Turkije.... ben je dan VOOR Saddam ofzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
BLAAT
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De PVDA blijft nog steeds bij haar standpunt dat een 2e VN resolutie noodzakelijk was voor militair ingrijpen. Vandaar dat ze ook geen politieke en militaire steun willen verlenen. Dus ze respecteren t wel degelijk. T CDA...tja daar kan je dat niet van zeggen he? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dus dan is het verder ook niet handig om als CDA en PVDA zijnde te gaan ruzien over iets wat al aan de gang is
![]() Geen idee, misschien is dat een onderdeel ervan ja? Zou t niet weten. Hij heeft wel degelijk vaak genoeg gezegd dat hij op deze manier tegen de oorlog is --> en daarom dus ook geen politieke en militaire steun wil verlenen. Ik bedoelde dus dat t CDA ze juist veel minder respecteer dan de PvdA. Beetje kort gezegd dat dit topic nergens op slaat. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus zeg ik: open dan een topic over t zwalkende CDA, daar kan je tenminste nog wat over discussieren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bos: we nemen niets van ons standpunt terug
Gepubliceerd op woensdag 26 maart 2003 22:41 AMSTERDAM (ANP) - De PvdA neemt niets van haar standpunt over Irak terug. Dat betoogde PvdA-leider Bos woensdagavond in Amsterdam op een bijeenkomst waar hij zijn achterban tekst en uitleg gaf over zijn Irak-standpunt. ,,CDA en PvdA moeten elkaar niet dwingen de principiële standpunten van voor de oorlog in te trekken'', aldus Bos. Hij vindt dat PvdA en CDA ,,moeten accepteren dat we het oneens zijn en een streep onder de meningsverschillen moeten zetten''. Het CDA is gepikeerd over de manier waarop Bos de overeenstemming die de beoogde coalitiepartners maandag bereikten uitlegt. Bos is van mening dat PvdA en CDA het bekvechten moeten beëindigen. ,,Ik heb in de campagne geleerd dat mensen kibbelende politici helemaal zat zijn'', zei de PvdA-leider. ,,Het CDA gaat over haar uitspraken en ik over de mijne. We moeten doen wat we maandag hebben afgesproken.'' Hij zei wel dat er voor de formatie met het CDA nog een aantal ,,forse onderwerpen'' over zijn als belastingen, economie en werkgelegenheid. ,,De formatie is nog lang niet geslaagd, maar het gesprek gaat door.'' Bos had in het Amsterdamse Felix Meritis feitelijk geen kind aan zijn eigen achterban. Hij vertelde dat hij vorige week donderdag wakker werd ,,met de realiteit van de oorlog''. En dat er toen niet veel meer overbleef dan hopen dat het in het belang van het Iraakse volk en de internationale rechtsorde zo snel mogelijk voorbij zal zijn. Daarom steunt hij de ,,coalitie van democratische landen'', aldus Bos. http://www.planet.nl/news/0,2031,80_467_1484128,00.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben tegen die regeringen in de vs en in turkije en ook tegen die van irak dus ik ben tegen Saddam, dat is altijd zo vals en sneaky hoe zij alles doen, u know xxxdelal
||
Citaat:
![]() xxdelal
||
![]() |
Citaat:
Als politiek leider is t beleefd om antwoord te geven op vragen. Als dat vaak niet zou gebeuren, dan zou t niet zo democratisch zijn. Elke regering is vals en sneaky ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toch blijf ik er bij, dat Bos in de verkiezingstijd sterker overkwam dan nu... en toen vond ik hem al erg zwak...
||
Citaat:
ja das waar ja das ook waar, en ik ontken dat ook niet, zoals je zelf ook al zei: elke regering is vals en sneaky ![]() je hoeft niet elke keer over de koerden te beginnen trouwens, blijkbaar denk je dat je mij daar de hele tijd mee kunt pakken ofzo....ik ontken niks ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het idee dat Bos door Potter bijna gedwongen wordt om mee te lopen met hem. Wat vandaag volgens mij wel 'bewezen' is. De PvdA was fel tegen het plan van het CDA voor die staatsschuld, ze vonden het bedrag te hoog, maar nu zijn ze er ineens uit, terwijl het bedrag veel hoger is dan wat het CDA eerst van plan was.
Ik denk dat Bos gewoon een regering wil, en misschien onbewust gemanipuleerd wordt door Potter... Ik denk dat Bos maar beter kan stoppen met de besprekingen, want áls het al lukt, wordt et binnen no-time een chaos. Al heb ik dus het idee dat Potter als een klein kind zn zin doordrijft...
|
ik vind hem wel goed.
beter dan balkenende die het ook allemaal niet meer weet. Het blijkt gewoon de politiek bestaat uit alleen maar amateurs. dat is gewoon zo. maar dan kies ik toch wel voor woutertjuh. Maar dan toch nog liever een ander..... in ieder geval de mzzl kus
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groene leugens Kitten | 86 | 05-09-2008 08:57 | |