Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 15:21
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb een tijdelijke kamer. Dus hij is niet helemaal ingericht zoals ik dat wil.

Een zolderkamer met aan de rechterkant mijn bed, met paars/roze doorzichtige gordijnen ervoor. Met heel veel knuffels en kussentjes erop.
Achter het bed staat een tafeltje waar ik een donker paars kleed overheem heb gelegd, met daaop wat kaarsenhoudertjes en rozenblaadjes met 2 hele mooie lichtpaarse rozen erop.
En daar naast een cd houder in gitaar vorm met mijn cd's erin. Daarnaast een witte boeken kast, met boken, knuffeltjes, wierook enz.
Aan de linkerkant staat mijn computer en daar tegenover een bureau met mijn naaimachine. En bij de muur tegenover de deur staat nog een tafeltje met gouden spiegel met mijn make up.
Daarnaast een donker rode en gouden boeken kast met nog meer rommel.
Oud 09-04-2002, 15:41
G0thicGirl16
G0thicGirl16 is offline
Mijn kamer is zwart met paars en rood overal hangen er nep spinnenwebben en heb een lijkenkist rechtop staan en heel me kamer zit vol met skeletten en kandelaars enzo....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:41
Verwijderd
mijn kamer is gifgroen met paars en een houten vloer
heb mn hele kamer al uitvoerig beschreven, heb nu geen zin meer.. krijg over een paar dagen fotows trug, en daar staan als het goed is ook een paar kamerfoto's
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
G0thicGirl16 schreef:
Mijn kamer is zwart met paars en rood overal hangen er nep spinnenwebben en heb een lijkenkist rechtop staan en heel me kamer zit vol met skeletten en kandelaars enzo....
op een een of andere manier geloof ik dit niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:43
de
de is offline
minimalistisch+divers promotiemateriaal

...meerdere replica's aan de muur, en een aantal borstbeelden beethoven

en voor de rest niet echt iets van noemenswaardige aard...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:53
Verwijderd
gezellig zeg, een kamer vol met skeletten en spinnewebben!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:34
Verwijderd
Daar krijg je echt zo`n warm gevoel bij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:05
Verwijderd

mijn scheef-op-foto-staande kast
dit staat zeg maar in een nis in de muur van mn kamer, links er van heb je nog een nisachtig iets waar een tafel in is gebouwd en daarin staat mn tv met aan de onderkant van die 'tafel' klerenhangers met kleren, ga er binnenkort deurtjes aan maken, en aan de rechter kant heb je een inloopkast met mn vaker gedraagde kleertjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:08
Verwijderd

owja, en dit is mijn allerkoelste beschermer in nood met een eigen themesong moonkat (ook scheef natuurlijk)

bedoeling van deze foto is mn bureau te laten zien, maar volgens mij zie je het er niet goed op.. geen zin om te gaan kijken
het bureauachtig iets staat aan de andere kant van mn kamer en er ligt een heleboel zooi op, en daaronder heb je een heleboel laatjes die ook vol zitten met zooi.

eigenlijk is mn hele kamer een zooi
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:16
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
G0thicGirl16 schreef:
Ah...jij bent zown persoon die met een kermis meereist en waarvoor geen plaats meer was in de caravan dus heb je maar een plaatsje uitgezocht in het spookhuis?..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:19
italianboy
italianboy is offline

Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:24
prulleke
prulleke is offline
Ik heb lekker ook een rode muur maar de verf is aant bladderen De andere muren zijn gelig....Ik heb zo'n spijlen bed van de Ikea, zwart met messingknoppen aan de punten...Verder een supervette hemel erboven, net zoiets als Cemetaryslut, maar dan Paars met glkanzende kleuren erdoorheen geweven. Verder staat er een kast, een bureau en een hoog kastje met laatjes met mijn tv erop. Op het bureau staat een Pc (met internet !) Heel veel kaarsen, en mijn eigen altaatje Da wast wel zo'n beetje, tis wel gezellig, maar mijn muren mogen wel weer een ander kleurtje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:34
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
fotootjes
[/B]
Dat tassie op de 1e foto heb ik ook

Mijn kamer:

Zwart en rode muren met bordeauxrood vloer
Zwarte met rode meubelen
Kandelaar, Altaar, kleine kaarshouders hier en daar
Sierlijke lamp (met ronde sierlijke bogen)

krijg wel (hoop zo vlug mogelijk) een nieuwe kamer en die word zwart met donker en lichtpaars
Oud 10-04-2002, 20:52
drama
drama is offline
Heb sinds pasen een nieuw huis. Tis een beeeeetje verrot, en tamelijk stoffig mjah, 't stond al een tijdje leeg... Heb de muren een beetje versierd met wat tekstjes, postertjes en voor de rest staat er gevonden/gekregen meubilair.
Oud 12-04-2002, 16:20
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
italianboy schreef:
leuk kamertje
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 16:42
shanli
shanli is offline
mijn muren zijn geel met donkergele vlekken erdoor.Mijn bed staat aan de rechterzijde van mijn kamer met nachtkastje en spiegel er naast.Als lampenkap heb ik zo'n ding als op de foto van Cem.Slut alleen in andere kleren.
Naast mijn nachtkast staat een hoge boekenkast met wierook spullen erop,mijn schoolboeken,...
Aan de linkerzijde van mijn kamer staat mijn buro,met een kandelaar erop,veel kaarsen,burolamp,allerlei rommel,...tegenover die hoge boekenkast staat mijn kleerkast en grote boekenkast.
Oud 12-04-2002, 16:43
S
S is offline
Citaat:
italianboy schreef:
COLA LAMP

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Heftig!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:45
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
S schreef:
COLA LAMP

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Heftig!
is niet te koop!

Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:36
Roos
Roos is offline
Philip leuk kamertje!

Ik heb alleen een plattegrond van m'n kamer ooit gemaakt in Paint, maar die heeft hier al 10x gestaan.

m'n kamer is lichtblauw met wit, best leuk.
Oud 17-04-2002, 17:46
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
G0thicGirl16 schreef:
lailalalaa
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:55
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn kamer is tamelijk groot. (het grootste deel van een 4 bij 10 meter zolder met een 2,5 meter hoog dak.) Om toch een knus sfeertje te creeren heb ik mijn ene muur zwart geschilderd en de ander rood. (licht en donker rood) De schuine muren (dak) heb ik voor een groot deel met posters beplakt. En om het andere deel van de zolder af te schermen heb ik een grote donker paarse grand foulard (zo schrijf je dat toch?) opgehangen. Ik heb allemaal tierelantijntjes op mijn kamer staan, mooie flesjes, torentje van lege sigaretten doosjes, lampjes, kaarsjes, fotolijstjes, teken en schilderspullen, vage poppetjes, knuffels en de hele verzameling buigare beesten van de Mac Donalds Ik heb geen bed maar gewoon twee matrassen naast elkaar op de grond en een heel groot kussen waar je lekker op kunt hangen. Verder heb ik een hoekbureau een kastje (bestaat alleen uit latjes) Nog een kastje met mijn tv erop en een kastjke met mijn cd's en cd speler geval. Maar die gaat weg in plaats daarvan wil ik een cd rek en ga ik mijn speler op een tafeltje zetten. Owja ik heb ook nog een schommelstoel en mijn gitaaruitrusting (electrische gitaar op standaard, 2 tassen waarvan in een nog een akoestische gitaar zit en mijn versterker. En dan nog hield ik ruimte over, daar ligt een bloempotkleurig kleed. Best veel spullen maar dat was wel nodig om het er een beetje geellig uit te laten zien, en eindelijk is het knus in mijn kamer. (heb hem pas veranderd)
edit: grote donkerrood geschilderde kledingkast en een wasmand.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:00
Thutshui
Thutshui is offline
[bank + deur + klerenkast]

[klerenkast + bureau + bed]

[bed [welcome to my love-shack] + klein stukje van m'n rode stoel]

[rode stoel + troep + bank]

en dan heb je 't rondje gehad
Oud 18-04-2002, 10:49
Roxy
Roxy is offline
je kamer is mooi geworden martin... hij is nou wat meer aangekleed dan toen ik um zag
Oud 18-04-2002, 11:32
eztah
eztah is offline
Mn kamer is aan grote verandering toe, ik heb alleen gijn tijd daarvoor
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:53
Adrenaline
Adrenaline is offline
Mijn Kamer is voornamelijk groen...met een heel groot raam een Kurt Cobain poster een Korn poesterflag en een heel zielig bed....
staat er pas een jaar, want ik mag niet meer in mn hangmat

Ow jah ik heb ook not tapijt...met een hele grote brandvlek in het midden(oorzaak: Nagellakremover+ Lucifer, waarom?....ik was boows...heel boows...) Oh en nog een bureau en een kast...en op mn bed ligt een dekbed van Barbie.*gooit armen in de lucht* HULDE!!!!!!(onnodige informatie....ahum).
Oud 26-04-2002, 22:49
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:55
Chelsea
Chelsea is offline
een vierkante kamer
met
- een bed
- een buro
-dat was het
vlag aan de muur enz
niks bijzonders
Oud 27-04-2002, 00:09
acid-star
acid-star is offline

*stuiter*
Oud 27-04-2002, 00:10
acid-star
acid-star is offline
verdomme. ik mag hem wel eens opruimen....
Oud 27-04-2002, 00:43
Verwijderd
Mijn kamer is een kutzooi
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 08:38
ZHAzha
ZHAzha is offline
OP mijn kamer zijn de muren.. (3) heeeel licht paars.. en1 wat donkerder paars.. tegen die donkere muur staat me bed tegen aan.. en verder is mekamer heel rustgevend.. overal kaarsjes enzo.. fotows.. wierook een klamboe boven me bed..

ROMANTISHE... I luv it

greeetezzz
Oud 27-04-2002, 16:45
Breg
Breg is offline
Citaat:
nathalie schreef:

goh heb jij ook al zo'n ieniemienie kamertje? me too, mijn kamer is 3m bij 2m nog wat......echt heel ieniemienie maar k kan dus ook niet veel veranderen want ik heb een hele grote kast en tja die verplaats je niet ff en een andere kast krijg ik nie en aangezien ik nogal veel spulletjes heb...moet ik het er maar mee doen, maar gelukkig vinden de meeste mensen mijn kamertje wel gezelli
ja, mijn kamer is iets van 3.20 bij 2.70, dat is dus nog geen 9 m2 (nog kleiner dan ik dacht dus). En ik zit nu midden in een verbouwing van mn kamer. Ik had eerst ook een grote kast staan en een iets kleinere, nu heb ik 1 grote, witte kast van de ikea (ongeveer 1.85 bij 1.85) en hij is aan de voorkant open, dus als er voor kan zorgen dat die kast netjes blijft, dan ziet mn kamer er veel ruimer uit (volgens mn moeder ). En ik heb ook een nieuw, wit bed. En mn muren worden dus lichtgroen en lichtblauw en dan mn bureau erbij en mn kamer is weer vol
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mijn kamer is een kutzooi
mijne ook, echt gaar nu
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ah...jij bent zown persoon die met een kermis meereist en waarvoor geen plaats meer was in de caravan dus heb je maar een plaatsje uitgezocht in het spookhuis?..
xalk binnekort s kjike of ik fotws van mij kamer ken poste..

Laatst gewijzigd op 27-04-2002 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 20:09
iebke*
iebke* is offline
ik wil myn kamer ook terug verven !! myn planning is : 2 muren rood, 1 paars en 1 knalroze !! zou wel flashy zyn !!! ofwel 2 muren knalroze, 1 rood en 1 paars ... i dunno
Oud 28-04-2002, 10:09
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Mn kamer is nogal klein ik hen un hoogslaper, en daarnaast is een heel leuk plekje waar vriendinnen komen slapen, en waar ik veel troep dump. binnekort wil ik er een matras gaan neerleggen.
Verder heb ik onder mn bed wat kastjes en een lekker-zittend stoeltje. aan de andre kant staat mn bureau.
Ik heb 2 deuren in mn kamer, eentje lijd naar buiten en de andere naar gewoon binnen in het huis.
Ook heb ik een mini raampje. Daarom heb ik veel lampen, anders is het heel donker.
Veel is in donkerblauw, lichtblauw, donkergeel en lichtgeel geschilderd. (misschien ga ik nog wat fotos plaatsen als ik zin heb om te scannen)
Oud 28-04-2002, 10:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
*wilt foto's*

kep een best kleine kamer.
een houten bed, ondergekalkte muur met fantasy-posters en gratis band-posters van de waterput, deur met poster,
tis geheel in rood en geel, maar heb veel blauwe dingen dr in gepleurd (tv, lampje). boven mn voeteneind vamme bed 2 plankjes met tv en t allerheiligste, mn cd-speler , mn bureau ligt vol met allerlei troep, dr boven hangen txten van loesje, kettinkjes, plaatjes van bands, concert-kaartjes, en een aquarium voor mn schildpad, met daarboven een raam, en een deur naar me balkon. dan nog mn kledingkast, met een nijntje dr op, en een gothic-jurk vanbuite dr aan (nu nie, want hij zit in de was), diej past nie in me kast

da wast wel.. kga maar es fotows zoeke
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 10:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
fotows gevonde

mjah, die muur is inmiddels wat voller

mn bed

tja.. rotzooi.. :/

scheef.. :/ kreeg em niej recht...

mn kast.. ook scheef..

mjah, mn tv met flesjes *breezer is fout*

sowwiej voor de nekpijn van t scheef kijke
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:23
PiNoW
PiNoW is offline
mijn kamr is nogal een rotzooi maarja

als je binnenkomt, heb je rechts mijn wastafel, een gele muur en een spiegel. er hangt ook een klok met een gekleurde rand die van roze naar blauw verspringt (vaag)
mijn klerenkast, roze met geel (tis weer tijd om te verven ja )
een roze muur met glitters en een paar posters, een kastje dat aan de muur hangt met zeg maar zown kruisje/nulletje vorm
met blauwe kerstlampes eromheen
uhm mijn bed, met heel veel kussens erop en een goude kastje ernaast
een rode muur met posters songsteksten en tekeningen en fotowz erop
en een houten vloer met gouden spetters en vlekken van toen ik een keer men kastje naast men bed verfde in goud
oja en nog een buro met heel veel rotzooi erop en eromheen
en men kamer is 3 bij 4 meter ossow, misschien wel minder
Oud 28-04-2002, 12:44
phoebe4000
phoebe4000 is offline
6,5 *6,5m... fuchsiaroze en donkerpaarse muren, een tweepersoonsbed, een slaapbank, tv+video, een eettafel alias bureau+comp, een hele grote klerenkast.
en aan de muur reclameposters van coolcat en wonderwoman
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:21
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Mijn kamer is nie zow bijzonder.
- De muren zijn behangen met heel donkerblauw met goude strepen behang.
- mijn bed staat tegen de muur, met zo'n donkerblauw organzadoek erboven gehangen.
- Voor mijn ramen hangen ook donkerblauwe met champagne organza gordijnen (erachter een geel rolgordijn)
- een klerenkast die versierd is met troepjes
- veel kaarsen+wierook

Ik wil mijn kamer eigenlijk verbouwen, maar daar zijn mijn ouders het nie zo mee eens. Ik wou hem eigenlijk bordeauxrood, met gifgroen en aubergine. Maah dat zal er wel noojt van komen.
Oud 28-04-2002, 21:23
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
maar schreef:
Mijn kamer is heel licht en ruim , muren zijn lichtgeel en gebroken wit en ik heb een houten vloer, een 1.5 bed met kussens, een bank en een paspop, en achterin is een enorme inloopklerenkast. Dat zijn de meest opvallende dingen, verder ook een hoop troep hoor. Wel gezellig, zijn vaak mensen, je kunt ook van buitenaf erin komen omdat het allemaal laagbouw is hier.
Oh, zo'n inloopklerenkast lijkt me echt zooo gaaf .

Ik ga morgen mijn kamer verven . 't Is alleen nog even de vraag welke kleur, maar er komt sowieso één muur knaloranje . Verder wil ik ook iets met roze, maar mijn paps en mams zeggen dat het dan weer te druk wordt. Naja, we zien wel.
Oud 28-04-2002, 23:45
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

gezellig, gezellig?!
Man, ik ga bijna elke keer op me bek alsk je kamer binnen huppel
JIJ huppolt gewoon scheef en raar is mijn schult niet als je op je bek gaat
Oud 29-04-2002, 01:19
]{ing
]{ing is offline
mijn kamer is alleen gezellig als er mensjes op bezoek zijn
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:14
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
acid-star schreef:

*Foto's*

*stuiter*

Wow, wat heb jij veel spullen!
Lijkt wel een jungle!
Maar het ziet er wel cool uit.

Binnenkort krijg ik een nieuwe kamer.
De muren worden lichtpaars en donkerpaarse vloerbedekking.
Mijn kasten word donker met lichtpaarsen mijn bed ga ik verbouwen door er donkerpaarse stof omheen te doen.
Verder zie ik het nog wel.
Moet in ieder geval een fantasy kamer worden!
Oud 30-04-2002, 13:05
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:

Wow, wat heb jij veel spullen!
Lijkt wel een jungle!
Maar het ziet er wel cool uit.
aargh ik heb ook echt teveel spullen, mijn kamer is zowat ingebouwd.. Maar zodra ik mijn kamer in amsterdam heb ga ik het helemaal anders doen..... maar het blijft wel fantasy
Oud 30-04-2002, 18:52
Verwijderd
Bij moeder: heeel licht-groene muren die ik pas over een jaar donkerblauw mag schilderen , veel posters, een bed die/dat overdag bank is, en een bureautje. maar over een jaar wordt ie helemaal opnieuw gedaan dus daar heb ik vet zin in.

Bij vader: grote zolderkamer met grijze muren (wel leuk grijs) en een legernet om de witte 'binnen'kant van het dak te verhullen. dat net is kewl! en een hele ouwe computer (P133) die het nog verrassend goed doet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 21:55
Amuwébee
Amuwébee is offline
Wow gisteren moest ik mijn kamer opruimen en het bleek dat er eigelijk 3 ramen waren, een volledig leeg stuk en 2 lichtschakelaars ik ben blij met mijn ontdekking want hoe hij er ervoor uitzag amai, trouwens nog veel waardevolle dingen gevonden
Oud 09-05-2002, 18:36
Sommetje
Sommetje is offline
De muren zijn geel. Die heb ik volgeplakt met Loesje-uitspraken. Ik heb bloemetjesgordijnen en bloemetjesdekbedovertrek. De vloer is ook geel. Gelukkig ben ik niet al te vaak in mijn kamer, want er ligt overal troep.
Oud 09-05-2002, 19:28
Verwijderd
Hmm die poster van Kurt waar ie met een accoustische gitaar zit en een trekje aan een sigaret neemt heb ik al 3 keer gezien ofzo.. volgens mij heb ik die ook, maar ik weet het niet zeker...

Mijn kamer.. tsja da's nogal vaag.. ik heb zitten verven laatst, de muren zijn horizontaal verdeeld, het bovenste gedeelte is signaalrood en het onderste is helemaal zwart.. erg bizar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten