Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb lekker ook een rode muur
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn kamer: Zwart en rode muren met bordeauxrood vloer Zwarte met rode meubelen Kandelaar, Altaar, kleine kaarshouders hier en daar Sierlijke lamp (met ronde sierlijke bogen) krijg wel (hoop zo vlug mogelijk) een nieuwe kamer en die word zwart met donker en lichtpaars ![]()
|
![]() |
mijn muren zijn geel met donkergele vlekken erdoor.Mijn bed staat aan de rechterzijde van mijn kamer met nachtkastje en spiegel er naast.Als lampenkap heb ik zo'n ding als op de foto van Cem.Slut alleen in andere kleren.
Naast mijn nachtkast staat een hoge boekenkast met wierook spullen erop,mijn schoolboeken,... Aan de linkerzijde van mijn kamer staat mijn buro,met een kandelaar erop,veel kaarsen,burolamp,allerlei rommel,...tegenover die hoge boekenkast staat mijn kleerkast en grote boekenkast.
|
Mijn kamer is tamelijk groot. (het grootste deel van een 4 bij 10 meter zolder met een 2,5 meter hoog dak.) Om toch een knus sfeertje te creeren heb ik mijn ene muur zwart geschilderd en de ander rood. (licht en donker rood) De schuine muren (dak) heb ik voor een groot deel met posters beplakt. En om het andere deel van de zolder af te schermen heb ik een grote donker paarse grand foulard (zo schrijf je dat toch?) opgehangen. Ik heb allemaal tierelantijntjes op mijn kamer staan, mooie flesjes, torentje van lege sigaretten doosjes, lampjes, kaarsjes, fotolijstjes, teken en schilderspullen, vage poppetjes, knuffels en de hele verzameling buigare beesten van de Mac Donalds
![]() ![]() edit: grote donkerrood geschilderde kledingkast en een wasmand. |
![]() |
|
![]() |
Mijn Kamer is voornamelijk groen...met een heel groot raam een Kurt Cobain poster een Korn poesterflag en een heel zielig bed....
staat er pas een jaar, want ik mag niet meer in mn hangmat ![]() Ow jah ik heb ook not tapijt...met een hele grote brandvlek in het midden(oorzaak: Nagellakremover+ Lucifer, waarom?....ik was boows...heel boows...) Oh en nog een bureau en een kast...en op mn bed ligt een dekbed van Barbie.*gooit armen in de lucht* HULDE!!!!!!(onnodige informatie....ahum).
|
OP mijn kamer zijn de muren.. (3) heeeel licht paars.. en1 wat donkerder paars.. tegen die donkere muur staat me bed tegen aan.. en verder is mekamer heel rustgevend.. overal kaarsjes enzo.. fotows.. wierook een klamboe boven me bed..
ROMANTISHE... I luv it greeetezzz
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-04-2002 om 19:29. |
![]() |
|
Mn kamer is nogal klein
![]() Verder heb ik onder mn bed wat kastjes en een lekker-zittend stoeltje. aan de andre kant staat mn bureau. Ik heb 2 deuren in mn kamer, eentje lijd naar buiten ![]() Ook heb ik een mini raampje. Daarom heb ik veel lampen, anders is het heel donker. Veel is in donkerblauw, lichtblauw, donkergeel en lichtgeel geschilderd. (misschien ga ik nog wat fotos plaatsen als ik zin heb om te scannen)
|
![]() |
*wilt foto's*
kep een best kleine kamer. een houten bed, ondergekalkte muur met fantasy-posters en gratis band-posters van de waterput, deur met poster, tis geheel in rood en geel, maar heb veel blauwe dingen dr in gepleurd (tv, lampje). boven mn voeteneind vamme bed 2 plankjes met tv en t allerheiligste, mn cd-speler ![]() ![]() da wast wel.. kga maar es fotows zoeke ![]() |
![]() |
|
mijn kamr is nogal een rotzooi maarja
als je binnenkomt, heb je rechts mijn wastafel, een gele muur en een spiegel. er hangt ook een klok met een gekleurde rand die van roze naar blauw verspringt (vaag) mijn klerenkast, roze met geel (tis weer tijd om te verven ja ![]() een roze muur met glitters en een paar posters, een kastje dat aan de muur hangt met zeg maar zown kruisje/nulletje vorm met blauwe kerstlampes eromheen uhm mijn bed, met heel veel kussens erop en een goude kastje ernaast een rode muur met posters songsteksten en tekeningen en fotowz erop en een houten vloer met gouden spetters en vlekken van toen ik een keer men kastje naast men bed verfde in goud oja en nog een buro met heel veel rotzooi erop en eromheen en men kamer is 3 bij 4 meter ossow, misschien wel minder
|
Mijn kamer is nie zow bijzonder.
- De muren zijn behangen met heel donkerblauw met goude strepen behang. - mijn bed staat tegen de muur, met zo'n donkerblauw organzadoek erboven gehangen. - Voor mijn ramen hangen ook donkerblauwe met champagne organza gordijnen (erachter een geel ![]() - een klerenkast die versierd is met troepjes - veel kaarsen+wierook Ik wil mijn kamer eigenlijk verbouwen, maar daar zijn mijn ouders het nie zo mee eens. Ik wou hem eigenlijk bordeauxrood, met gifgroen en aubergine. Maah dat zal er wel noojt van komen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga morgen mijn kamer verven ![]() ![]()
||
Citaat:
Wow, wat heb jij veel spullen! Lijkt wel een jungle! ![]() Maar het ziet er wel cool uit. ![]() Binnenkort krijg ik een nieuwe kamer. De muren worden lichtpaars en donkerpaarse vloerbedekking. Mijn kasten word donker met lichtpaarsen mijn bed ga ik verbouwen door er donkerpaarse stof omheen te doen. Verder zie ik het nog wel. Moet in ieder geval een fantasy kamer worden! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij moeder: heeel licht-groene muren die ik pas over een jaar donkerblauw mag schilderen
![]() Bij vader: grote zolderkamer met grijze muren (wel leuk grijs) en een legernet om de witte 'binnen'kant van het dak te verhullen. dat net is kewl! en een hele ouwe computer (P133) die het nog verrassend goed doet. |
![]() |
|
![]() |
Wow gisteren moest ik mijn kamer opruimen en het bleek dat er eigelijk 3 ramen waren, een volledig leeg stuk en 2 lichtschakelaars ik ben blij met mijn ontdekking want hoe hij er ervoor uitzag amai, trouwens nog veel waardevolle dingen gevonden
|
Verwijderd
|
Hmm die poster van Kurt waar ie met een accoustische gitaar zit en een trekje aan een sigaret neemt heb ik al 3 keer gezien ofzo.. volgens mij heb ik die ook, maar ik weet het niet zeker...
Mijn kamer.. tsja da's nogal vaag.. ik heb zitten verven laatst, de muren zijn horizontaal verdeeld, het bovenste gedeelte is signaalrood en het onderste is helemaal zwart.. erg bizar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe ziet je kamer eruit? laura85 | 87 | 24-10-2004 21:53 | |
De Kantine |
Je kamer BelleRosé | 91 | 28-03-2004 00:23 | |
De Kantine |
Wie legt uit waarom je van moeders altijd je kamer moet opruimen.... G.T.C. | 54 | 12-03-2004 19:13 | |
Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 18:28 | |
Lifestyle |
Hoe leef jij in je kamer FOTO TOPIC Baxx | 178 | 02-04-2003 20:40 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 |