Advertentie | |
|
![]() |
|
* Hem vragen of hij zeker weet dat het klopt, omdat het vrijwel onmogelijk is dat ik zak. Oei.
* Heel erg verdrietig en boos zijn. * Erover nadenken of ik dan genoegen neem met HAVO of nog eens 6 VWO probeer. * Veel en goed uitrusten en me orienteren op een HBO opleiding. In Twente. Jawel. ![]()
|
Verwijderd
|
Weet je hoe 't bij ons is geregeld? Als je gezakt bent dan belt de studieleider je en als je geslaagd bent je mentor! Dus zij/hij zegt 1 woord en je weet het al!!!!
Mijn mentor vertelde me trouwens dat hij vorig jaar na het eindexamen toen hij mensen moest bellen die geslaagd waren, nadat de telefoon overging zei: 'Hallo met mevrouw. *******' ... En dat terwijl hij gewoon een leraar is. Dat's pas lullig! Stel je voor dat de verbinding slecht is ofzo en je het verschil niet hoort ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk zo iets: mentor: je bent gezakt. ik: ow d8 ik al. mentor ![]() ik: doei. ik zeg nix meer en ga naar me kamer en kom daar de komende 6 weken niet meer uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou gelijk ophangen.
"sorry, je bent gezakt" *klik* "Vuile ...." En ik zou excuses gaan zoeken. Zo van "komt allemaal door .... want die wou me geen antwoorden geven" Moet je voorstellen al die kindjes die je nu uitlach worden je klasgenootjes. *Ik ga snel verder met leren* Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 16:04. |
![]() |
|
![]() |
ik zou denk ik aan de foon beetje teleurgesteld zijn.
Zodra hij opgehangen heeft mn woede afreageren door ergens heeeeel hard tegen aan te slaan of te schoppen. En dan ff bij de herten zitten om te rust te komen en alles goed tot me door te laten komen en verder balen.
|
Ik zou denk ik weken lang niet te genieten zijn, en op alles en iedereen schelden.
Maar ik heb er blind vertrouwen in dat deze situatie zich niet zal voordoen. Ik ga gewoon slagen, en verder geen gezeik. Dat is de goede instelling.
|
![]() |
Telefoon gesprek tussen Bart en zijn afdelingsleider:
Met Bart. -Hallo, met Martin. Nee hé.... -Ik moet je slecht nieuws vertellen... (stilte) Heb ik één onvoldoende dan? zo erg kan het toch niet zijn? -Was het maar zo'n feest, het zijn er 4. Tsja, had ik niet echt op gerekend... Weet u wat? We hangen nu op, ik wordt wakker, en u belt mij om te zeggen dat ik geslaagd ben. (hangt meteen op) (telefoon gaat) Bart. -Ja, met Martin. Je moet me wel serieus nemen, ik kan er echt niet meer van maken. Heeft u mij niet gehoord net? IK.....BEN......GESLAAGD! -Niet dus. (hangt weer op, trekt stekker van telefoon eruit, verbreekt alle mogelijke verbindingen met de buitenwereld) 3 weken later.... Bart surft naar www.printjevwodiploma.nl/nt/nt+bio.html Even zien... 2003, ja dat klopt. Print! (Bart schrijft zich alsnog in bij het IBG en voegt zijn zojuist geprinte diploma bij, en alles kwam goed. Bart leefde nog lang en gelukkig en had nooit koude voeten). -Barticus |
![]() |
|
ik denk dat ik aan de telefoon nie zoveel zeg
![]() Maar ik wil echt niet zakken!!!!!!! ik doe nu Mavo en wil hierna heel graag havo dus als ik nu zak weet ik echt nie wat ik moet.. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet het toch ook niet serieus nemen?....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |