Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het zegt iets over je leven, meeste mensen van marine hebben ook klein ankertje of een doodskoppie met rode baret etc etc NOU EN?!! je leeft maar 1 keer damn..
||
Citaat:
Ik verwijs je door naar deze topic als je denkt dat een henna een oplossing is: http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=480987
|
Verwijderd
|
*zucht* ja tatoo's...
Ik zit nu zo'n anderhalf jaar over een tatoo te denken. Er zijn een paar dingen die ik echt mooi vind: zo'n soort driehoekige tribal met scherpe punten zeg maar op je onderrug net boven/in je broeksrand, in het japans je naam of judo (in mijn geval dan ![]() wat die tribal betreft; Ik heb er zelf al een paar ontworpen die ik steeds aanpas naar wat ik toch nog iets mooier vind. Bij meisjes/vrouwen vind ik zoiets heel mooi staan.. toevallig heeft een vriendin van mij er pas een laten zetten, erg mooi ![]() maar zijn er ook mannen die dat hebben? ik post nog wel een plaatje van wat ik bedoel. greetz, FoX |
![]() |
|
Verwijderd
|
hier een paar voorbeeldjes:
voorbeeld 1 voorbeeld 2 voorbeeld 3 en ik heb zelf ook versies met een yin-yang teken in het midden verwerkt. tis niet helemaal wat ik bedoel, maar deze lijken het beste erop. Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 16:27. |
![]() |
|
die eerste heeft een heeeeel klein beetje weg van wat ik heb. Ik heb een modelletje dat ik eerst als henna in Turkije had laten aanpassen tot een scherpere, mooiere tattoo. En die heb ik nu.
![]()
|
![]() |
Tijdelijke Tattoos bestaan niet ! Ook niet voor een tijdje, ... !! Wie je dat wijs maakt heeft er absoluut geen verstand van.
Kijk hier ff, goeie tattoo-studios. Http://www.tattoobert.nl Http://www.inkstitution.nl Http://www.tattootim.nl |
![]() |
||
Citaat:
heb er 3, de laatste was mn avatar, die was 90 euro en hij is ongeveer 15-20 cm lang das erg goedkoop geloof ik maar ik ga altijd bij dezelfde man, kreeg daarom wat korting zit in zoetermeer, he goes by the name of tattoo hans
||
Citaat:
uhm vervaagt ie in het tweede jaar? sjit, waarom is dat bij de mijne die ik al 3 jaar heb niet.. ik wil ook een vage
|
![]() Ik heb deze rune op m'n bovenarm staan, in het zwart. Edit: Ik zei tegen m'n ouders; Ik neem er eentje, je moet het niet vragen, je moet het met overtuiging en daadkracht bij je ouders proberen te brengen. En probeer een goed argument te verzinnen waarom je hem wilt.
|
![]() oneindigheid... dit komt binnenkort op mn bovenarm. Eigenlijk ben ik op zoek naar een plaatje wat wat meer 3-d is en wat oneindigheid beter weergeeft, maar die heb ik nog niet gevonden. Iig niet in digitale vorm ![]() ![]() ook oneindig... maar deze lijkt me als tattoo niet zo mooi.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
aangezien ik werk in een tattoo shop, is een lading inkt onder je huid bijna een verplichting!
![]() Als het niet mag van pappa en mamma, NIET DOEN! nog meer tips? Hmm, als je echt into tattoo's bent (als lifestijl zeg maar), en er niet gewoon 1 wil op een plaats waar verder niemand hem ziet, zorg er dan voor dat je eerste meteen groot is, als een soort van point of no return! ![]()
|
Ik laat er waarschijnlijk pas eentje zetten als ik eenmaal gesettled ben in m'n leven, als het dan toch geen fuck meer uitmaakt. Ik wil dan een bandje om m'n pols.
En dat argument van "later als je oud en gerimpeld bent ziet het er niet uit" slaat nergens op, want ook zonder tattoo zie je er dan niet uit.
||
![]() |
Citaat:
!! die gaan we onthouden... als mensen weer gaan zeiken... heb een heeeeel klein sterretje aan de rechterbinnen kant van mijn linkerpols ( volgens we het nog) en zelf dán gaan mensen zeiken.. alsof ik dat niet weet ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
Als dat permanente tattoo's zijn dan zeg ik: "OMFG" ![]() Maar ieder zijn ding he ![]()
|
![]() |
Ik heb mijn moeder gewoon een plaatje laten zien wat leek op wat ik wou. en gevraagd wat ze er van vond... en dat mocht dus tot mijn grote verbazing!
als je zegt: mam... ik wil een tattoo.. heb je de kans dat ze meteen aan een draak van 50 cm op je rug denken.. en dán keuren ze het vast af... |
![]() |
|
Ik vind het wel logisch als je 't onder je achtiende niet mag van je ouders, omdat je smaak dan nog zo kan veranderen.
Ik zou het wel mogen als ik 18 ben,want mijn stiefvader die tattoeerd dus hij en m'n moeder hebben zelf ook wel tattoo's maar eigenlijk hou ik er niet zo van..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
A 6 pack of beer..... And you immortal soul!
|
ik heb mijn ouders ruim van tevoren verteld dat ik op mn 18e een tattoo ga laten zetten, en dat ze hoog of laag kunnen springen maar ik het toch doe omdat ik dat wil. wilde het al voor mn 18e, maar kreeg uiteraard geen toestemming van pa en ma, dus heb geduldig gewacht tot ik 18 werd....
![]() Kus, Ka |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik wou precies hetzelfde,.. al zeker een paar jaar.. <333
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb wel een foto.. maar die moet ik dan even uploaden.. dan post ik hem wel een keer ofzo.. als dat mij lukt ![]() Deed absoluuut geen pijn.. meer een beetje een irritant gevoel. maar niet pijn. maar ik heb het dan ook gewoon in 1 lijntje.. niet ingekleurd ofzo. was binnen 2 minuten klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() eh het sterretje lijkt zo een beetje verrot..duidelijk een webcam-foto. maar in real is het gewoon een mooi sterretje met strakke lijntjes... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercingtopic. Luna | 500 | 11-03-2005 14:53 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
HET algemene tattoo topic deel ? Ninnoc | 2 | 13-01-2003 16:51 | |
Lifestyle |
hoe oud waren jullie toen je een tattoo liet zetten? Roodelfje | 3 | 16-08-2002 10:40 | |
Lifestyle |
wie wilt helpen plzz!!:D Roodelfje | 2 | 15-08-2002 17:29 | |
Lifestyle |
Het Algemene Tattoo Topic Ji Sung Dennis | 66 | 15-08-2002 12:13 |