Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 14:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Dutchy15
Kun je alsjeblieft naar Onzin verhuizen. Je raaskalt, legt verkeerde verbanden, legt ons woorden in de mond, beschuldigt me onterecht en snapt er uberhaupt niets van en weigert te luisteren. Je verziekt het hele topic.
OMG, reageer ff serieus ja, jij moet niet denken dat alles wat jij zegt klopt ofzo, en dat zeg ik ook niet.
Ik leg verbanden zoals ik ze zie, en als jij die fout vind, tja pech? Ik vind jouw verbanden fout, dus tja..
Ik leg je geen woorden in je mond, ik zeg alleen dat jij zo overkomt op mij, kan toch?of kan dat ook al niet meer?
Waarvan beschuldig ik je dan? racisme? discriminatie? ..
Tuurlijk, ik snap er weer nix van he, een turkse allochtoon die beter weet hoe alles in elkaar zit in deze groep, die weet t weer niet, als je nou es openstaat voor datgene wat ik zeg, waar ik meer vanaf weet dan jij omdat ik toevallig half turks ben, leer je nog es wat, je hoeft t er niet mee eens te zijn, als je maar luistert en denkt...
Ik weiger te luisteren? waarnaar? luister jij dan braaf naar mij?
Ja, ik verziek t weer, gooi de schuld maar weer op de allochtoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 14:12
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Beuk:

- Ik zeg toch niet dat je dat gezegd hebt? Staat dat er? Ik zeg alleen dat i kdenk dat jij liever hebt dat ze niet daar staan? Als dat niet klopt, nou dan niet.

-Niet altijd, in dit geval wel beetje, je ergert je eraan, of neit soms?

-Vind je het leuk dan dat ze daar staan?

-Je vind het toch raar dat ze daar staan, dat ze naar je kijken enzo?

-Hun voorkeur voor het station heb ik al uitgelegd!
Namelijk, lekker druk, veel mensen, levendig, luidruchtig, kortom zoals het op straat is in die landen waar ze vandaan komen? Lekker druk, lekker sfeertje, en niet zo stil als dat het na 7 uru savonds in een woonwijkje is.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:12
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Omdat ze nix beters te doen hebben? Geen sociale leven, geen werk, weinig naar school?(niet allemaal natuurlijk!, maar een deel wel)
Waarom allochtonen? omdat ze zoals ik al zei, ritme missen in hun leven en maar wat gaan doen, je moet toch wat..
Huh, Optima zei dit net ook, en toen werd ze notabene door JOU beschuldigd van generalisatie
''(niet allemaal natuurlijk!, maar een deel wel)'' !!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:13
Optima
Optima is offline
Citaat:
@pie schreef:
maar waarom de hele dag??
UITKERING!!!!!!!!

de overheid betaalt ze ervoor om niets uit te vreten. Volgens mij is het een samenzwering van het kabinet om NETELNBOS te dwarsbomen

Oud 21-03-2002, 14:14
beuk
beuk is offline
Ik wilde eerst nog de moeite nemen om hier verder op in te gaan, maar zag gelukkig tijdig in dat het nutteloos is.. Ik zal volstaan met deze prachtige quotes.

Citaat:
Dutchy15 schreef:
OMG, reageer ff serieus ja, jij moet niet denken dat alles wat jij zegt klopt ofzo, en dat zeg ik ook niet.
Citaat:
Tuurlijk, ik snap er weer nix van he, een turkse allochtoon die beter weet hoe alles in elkaar zit in deze groep
Zoek de tegenspraak.
Oud 21-03-2002, 14:14
Optima
Optima is offline
weetje wat ook kan dat het station het emest overeenkomt met hun natuurlijke leefomgeving

Oud 21-03-2002, 14:16
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Ik wilde eerst nog de moeite nemen om hier verder op in te gaan, maar zag gelukkig tijdig in dat het nutteloos is.. Ik zal volstaan met deze prachtige quotes.

Zoek de tegenspraak.
Zoek die zelf maar als je die zo interessant vindt..

Ik bedoel(de) daarmee dat alles wat IK zeg ook niet klopt, en omgekeerd ook niet, das niet raar toch?
Wou je beweren dat jij meer van de turkse cultuur/groep/samenleving etc. afweet dan ik?
(Ik zeg niet dat ik alles weet..)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:16
mad operator
mad operator is offline
Citaat:
Optima schreef:
weetje wat ook kan dat het station het emest overeenkomt met hun natuurlijke leefomgeving

ow ja want in turkije staan ze ook hele dag bij de trein ofzo???
Oud 21-03-2002, 14:17
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:

Whahaha lol hey

Kom op mensen, ff lachen met ze allen

Optima is er weer met haar intelligente uitspraken

en beuk, vertel nu es dat dit niet generaliserend is!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:18
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
UITKERING!!!!!!!!

de overheid betaalt ze ervoor om niets uit te vreten. Volgens mij is het een samenzwering van het kabinet om NETELNBOS te dwarsbomen

Juist, want als ze daar niet de hele dag staan krijgen ze geen uitkering he
Tuurlijk, droom lekker verder

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:19
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Whahaha lol hey

Kom op mensen, ff lachen met ze allen

Optima is er weer met haar intelligente uitspraken

Citaat:
Dutchy15 schreef:
misschien is dat het juist? lekker luidruchtig, omdat het in de meeste landen waar ze vandaan komen het lekker druk is op straat enzo, zoals amerika en daarom van druk houden
blahaahaahaahaaaaaaa

je zegt zowat hetzelfde...

[Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
Oud 21-03-2002, 14:19
mad operator
mad operator is offline
"zinloze discussie" zucht! slotje aub..
Oud 21-03-2002, 14:21
Optima
Optima is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

oke en maak MIJ nu eens duidelijk dat jij jezelf NIET veel te serieus enemt

komop zeg, zet die ramen eens open

Oud 21-03-2002, 14:21
@pie
@pie is offline
Citaat:
mad operator schreef:
"zinloze discussie" zucht! slotje aub..
mwoah.. dr zijn gewoon een paar mensen naďef aan het doen, aan het vitten, en aan het proberen om hun gelijk te halen.. tot nu toe zie ik nog geen echte antwoorden op de stelling, maar dat komt vooral omdat iedereen weer wordt beschuldigd van generalisatie en weet ik wat nog meer..
Oud 21-03-2002, 14:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
@pie schreef:
blahaahaahaahaaaaaaa

je zegt zowat hetzelfde...

[Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
Sinds wanneer is een of ander NS station vergelijkbaar met een land?

Ik heb over het straatleven, gewoon op straat weetjewel, niet over het station, ik zie dan ook niet wat ik nou precies hetzelfde zeg..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:22
mad operator
mad operator is offline
Citaat:
@pie schreef:
mwoah.. dr zijn gewoon een paar mensen naďef aan het doen, aan het vitten, en aan het proberen om hun gelijk te halen.. tot nu toe zie ik nog geen echte antwoorden op de stelling, maar dat komt vooral omdat iedereen weer wordt beschuldigd van generalisatie en weet ik wat nog meer..
hehehe idd

Oud 21-03-2002, 14:23
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
oke en maak MIJ nu eens duidelijk dat jij jezelf NIET veel te serieus enemt

komop zeg, zet die ramen eens open

Misschien kom ik zo over, maar ik heb al een aantal keren gepost dat niet alles wat ik zeg klopt, maar omgekeerd is dat ook niet het geval.

Owja, sorry, het is zo koud buiten

------------------
goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven!

[Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (21-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:23
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
@pie schreef:
tja..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:28
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Op het station lopen veel mensen (dus er valt veel te bietsen) Station is warmer dan de straat en hangjongeren en of zwervers worden toch uit een winkel/coffeeshop of andere instelling met een dak boven het hoofd getrapt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:35
~odol~
~odol~ is offline
Een buitenlander is een hond, alleen lijkt hij op een mens. Ze zijn gewoon te stom om als slaaf te fungeren.

in de 17e eeuw hadden we het goed bekeken: Negers zijn slim, gehoorzaam en bere sterk.

De huidige allochtonen zijn gewoon een stel parasieten die hun belachelijke godsdienst willen verspreiden en doen vermenigvuldigen als kakkerlakken dat doen. Ze gaan gewoon op de hoop zitten van de meeste overvloed.

BAH net stafylococcen (bacterie v. hersenvlies ontsteking).

HET ZIJN GEEN MENSEN

dus we hoeven ons niet schuldig te voelen als we ze slaan, discriminieren, generaliseren, ze het land uit gooien, totaal uitroeien wenzovoort

Code:
baas bovven baas eh   Kan iemand nog racistischer doen?  
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
~odol~ schreef:
Een buitenlander is een hond, alleen lijkt hij op een mens. Ze zijn gewoon te stom om als slaaf te fungeren.

in de 17e eeuw hadden we het goed bekeken: Negers zijn slim, gehoorzaam en bere sterk.

De huidige allochtonen zijn gewoon een stel parasieten die hun belachelijke godsdienst willen verspreiden en doen vermenigvuldigen als kakkerlakken dat doen. Ze gaan gewoon op de hoop zitten van de meeste overvloed.

BAH net stafylococcen (bacterie v. hersenvlies ontsteking).

HET ZIJN GEEN MENSEN

dus we hoeven ons niet schuldig te voelen als we ze slaan, discriminieren, generaliseren, ze het land uit gooien, totaal uitroeien wenzovoort

Code:
baas bovven baas eh    Kan iemand nog racistischer doen?   
Dit gaat me te ver
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:42
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Dit gaat me te ver
als je hier niet van inziet dat dit niet serieus bedoeld is dan is dat best zielig...

Oud 21-03-2002, 14:44
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
als je hier niet van inziet dat dit niet serieus bedoeld is dan is dat best zielig...

Daar gaat het niet om, tuurlijk zal t niet serieus bedoeld zijn, maar post het dan ook niet, dit is best wel kwetsend.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:46
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Daar gaat het niet om, tuurlijk zal t niet serieus bedoeld zijn, maar post het dan ook niet, dit is best wel kwetsend.

voor jou misschien... ik denk dat mensen met wat meer vermogen tot relativeren er minder last van zullen hebben...
Oud 21-03-2002, 14:50
Alet
Alet is offline
Ik begrijp best dat je je dit in het verkeerd keelgat kan schieten, maar je lokt het ook wel een btje uit door overal zo overdreven op te reageren...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:50
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
je heb A)de hang jongeren en B)de drugsventjuhs zal wel eerder in dit topic geweest zijn maar had geen zin om te lezen

P.S. voor dutchy15, kom nou niet van en dat is niet waar niet elke allochtoon doet dat want der is onderzoek naar geweest
Oud 21-03-2002, 14:51
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
voor jou misschien... ik denk dat mensen met wat meer vermogen tot relativeren er minder last van zullen hebben...

Makkelijk praten als ze t niet over jou hebben.

Als ik hier kankerkaaskoppen post, voel je je ook wel enigszins gekwetst..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:52
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Ik~Het~Dingetjuh schreef:
je heb A)de hang jongeren en B)de drugsventjuhs zal wel eerder in dit topic geweest zijn maar had geen zin om te lezen

P.S. voor dutchy15, kom nou niet van en dat is niet waar niet elke allochtoon doet dat want der is onderzoek naar geweest

1e deel klopt ja..

wat? sorry, volgens mij begrijp ik het niet..
Bleek uit dat onderzoek dat ALLE allochtonen of in het station hangen of in drugs handelen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:52
beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Makkelijk praten als ze t niet over jou hebben.

Als ik hier kankerkaaskoppen post, voel je je ook wel enigszins gekwetst..

Die opmerking heeft dan ook een beduidend lagere humoristische waarde..
Oud 21-03-2002, 14:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Alet schreef:
Ik begrijp best dat je je dit in het verkeerd keelgat kan schieten, maar je lokt het ook wel een btje uit door overal zo overdreven op te reageren...

Wat geruzie met beuk enzo vind ik niet erg, vind ik kunnen, normaal, maar dit is wel extreem.
Ik roep toch ook niet k*nkerkaaskoppen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Die opmerking heeft dan ook een beduidend lagere humoristische waarde..
O, dus die opmerking van odol vind je wel humor? Je kunt er wel om lachen? Nou, dankje, ik lach ook niet als iemand zoiets post over nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:56
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
O, dus die opmerking van odol vind je wel humor? Je kunt er wel om lachen? Nou, dankje, ik lach ook niet als iemand zoiets post over nederlanders.

ja... je moet er toch de humor van inzien als iemand met een belachelijke wetenschappelijke term z'n betoog ondersteunt... verder mag jij me voor alles wat je wil uitschelden hoor, ik weet waar het vandaan komt

Oud 21-03-2002, 14:57
beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Het is niet zo dat ik hier hardop begin te lachen ofzo..
Tis meer dat hij precies de reacties krijgt waar hij op hoopt, en dat vind ik wel leuk om te zien.
Oud 21-03-2002, 14:58
@pie
@pie is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
verder mag jij me voor alles wat je wil uitschelden hoor, ik weet waar het vandaan komt
umg.. i think we have a knock-out
Oud 21-03-2002, 15:00
Optima
Optima is offline
het is weer leuk op de Kantine
Oud 21-03-2002, 15:01
Alet
Alet is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Wat geruzie met beuk enzo vind ik niet erg, vind ik kunnen, normaal, maar dit is wel extreem.
Ik roep toch ook niet k*nkerkaaskoppen ofzo..

Wat ik bedoel is de opmerking van odol, dáárvan begreep ik wel dat het je in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar je lokt dit soort reacties dus uit door dingen verkeert te interpreteren en overdreven te reageren.
Doe es rustig..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:01
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Het is niet zo dat ik hier hardop begin te lachen ofzo..
Tis meer dat hij precies de reacties krijgt waar hij op hoopt, en dat vind ik wel leuk om te zien.
bah, hij begint me teveel op Pim te lijken
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:03
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Alet schreef:
Wat ik bedoel is de opmerking van odol, dáárvan begreep ik wel dat het je in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar je lokt dit soort reacties dus uit door dingen verkeert te interpreteren en overdreven te reageren.
Doe es rustig..
Okee.. maar ik vind dat geen reden om als iemand die pas zijn 1e post in dit topic neerzet om zo te reageren..maar boeie, hij zat achter een proxy ofzo en is geband?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:08
Alet
Alet is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Okee.. maar ik vind dat geen reden om als iemand die pas zijn 1e post in dit topic neerzet om zo te reageren..maar boeie, hij zat achter een proxy ofzo en is geband?

Een reden temeer om het niet serieus te nemen.
(sorry, ik zal je niet op de nek zitten )
(k) and make up
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:16
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Alet schreef:

Een reden temeer om het niet serieus te nemen.
(sorry, ik zal je niet op de nek zitten )
(k) and make up
Dat wist ik toen toch nog niet

Dankje
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:44
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
mad operator schreef:
er is simpelweg niks voor jongere... blanke jongere hange thuis.. allochtone jongere zoeken elkaar op en dan moet het maar op een station???
hebben allochtonen dan geen thuis?kunnen ze elkaar thuis niet opzoeken dan?

Oud 21-03-2002, 16:37
ESCO
ESCO is offline
Ik begrijp t niet helemaal als ik in de cofee shop kijk zie ik ook allochtonen.
Ook in de uitgaangsgelegenheden en ja ze hangen ook op stations.
Wat ik me wel afvraag waarom zo veel Turken en Marokanen en geen Antiliaanen, Surinamers Molukkers,die zie je maar weinig.
Dan moet je ook niet raar gaan opkijken als een paar Turken uit Rotterdam mot krijgen met een groepje Antiliaanen uit Leiden op Leiden centraal.
Ja en dan wordt er een turk neergeknald door een Antiliaan, ja moest je maar in Rotterdam op station hangen waar je thuis hoort.
Uit m'n conclusie trek ik uit, om iets leuks te beleven op t station dat soms anders uitpakt.
Is toch niet zo moeilijk om je hersenen te gebruiken.
Oud 21-03-2002, 16:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef:

- drugs dealen
Absoluut, maar dat is een bekend feit. In Utrecht doen ze het gewoon onder je neus, gedoogdbeleid ten top daar.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Mkay, dutchy niet meteen over de rooie gaan

Het is generaliserend omdat er gewoon geen andere mensne op het station rondhangen. Als je op rotterdam cs gaat kijken is het enkelt zwervers, antilianen, en marrokanen.
Turken niet zozeer, nederlanders en surinamers bv zie je er ook weinig rondhangen, tenzij ze gebruik maken van de trein. Maar het zijn altijd deze mensne die daar rondhangen. Nu wordt niet meteen gezegd dat de andere helft van hun bevolkingsgroep niks beters te doen heeft, maar ik vraag me idd ook af wat hun ertoe beweegt op het station te gaan hangen.
Een cafe of bij iemand thuis is toch veel comfortabeler?

Helaas denken sommige mensen dat alle allochtonen hezelfde zijn, of dat marokkanen en turken echt veel op elkaar lijken, dat is dus helemaal niet waar.
Het is natuurlijk zo dat die hangende groep jongeren meestal jongeren zijn met problemen, op school maar ook thuis. En dan kunnen ze niet even bij elkaar thuis afspreken, het is de groep die slecht geintegreerd is en ik denk dat die mensen het niet heel normaal vinden(de ouders) dat ff 10 van zijn vrienden bij hem thuis komen, ze lopen achter, ook als je het vergelijkt met hun 'eigen' land lopen ze achter. En cafes worden ze of neit toegelaten of willen er expres niet naartoe, ze vinden het station op de 1 of andere manier leuker,er is ook nog een kleiner groepje binnen dat groepje dat problemen veroorzaakt, bij een cafe wordt je er dan uitgekickt, thuis gaat al helemaal niet en in het station doen ze nix.

btw:
Turks=europees/aziatisch
Marokkaans=afrikaans

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ze zet er drie smileys achter, en nog heb je niet door dat het een geintje is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ze zet er drie smileys achter, en nog heb je niet door dat het een geintje is.

Ha, ik lag al dubbel van het lachen joh
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
beuk schreef:

maar het valt me gewoon op dat als ik over Rotterdam CS loop dat er bij de ingang van het stationsplein ALTIJD tientallen jongeren staan.
Precies, daar naast de Free Record Shop.

Oud 21-03-2002, 17:18
Paulaah
Paulaah is offline
Ze hebben geen andere plek om te 'hangen'
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:19
Verwijderd
100
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:19
Verwijderd
100