Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beuk:
- Ik zeg toch niet dat je dat gezegd hebt? Staat dat er? Ik zeg alleen dat i kdenk dat jij liever hebt dat ze niet daar staan? Als dat niet klopt, nou dan niet. -Niet altijd, in dit geval wel beetje, je ergert je eraan, of neit soms? -Vind je het leuk dan dat ze daar staan? -Je vind het toch raar dat ze daar staan, dat ze naar je kijken enzo? -Hun voorkeur voor het station heb ik al uitgelegd! Namelijk, lekker druk, veel mensen, levendig, luidruchtig, kortom zoals het op straat is in die landen waar ze vandaan komen? Lekker druk, lekker sfeertje, en niet zo stil als dat het na 7 uru savonds in een woonwijkje is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de overheid betaalt ze ervoor om niets uit te vreten. Volgens mij is het een samenzwering van het kabinet om NETELNBOS te dwarsbomen ![]()
|||
Ik wilde eerst nog de moeite nemen om hier verder op in te gaan, maar zag gelukkig tijdig in dat het nutteloos is.. Ik zal volstaan met deze prachtige quotes.
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel(de) daarmee dat alles wat IK zeg ook niet klopt, en omgekeerd ook niet, das niet raar toch? Wou je beweren dat jij meer van de turkse cultuur/groep/samenleving etc. afweet dan ik? (Ik zeg niet dat ik alles weet..) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
je zegt zowat hetzelfde... [Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
||
Citaat:
komop zeg, zet die ramen eens open
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb over het straatleven, gewoon op straat weetjewel, niet over het station, ik zie dan ook niet wat ik nou precies hetzelfde zeg.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Owja, sorry, het is zo koud buiten ![]() ------------------ goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven! [Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (21-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een buitenlander is een hond, alleen lijkt hij op een mens. Ze zijn gewoon te stom om als slaaf te fungeren.
in de 17e eeuw hadden we het goed bekeken: Negers zijn slim, gehoorzaam en bere sterk. De huidige allochtonen zijn gewoon een stel parasieten die hun belachelijke godsdienst willen verspreiden en doen vermenigvuldigen als kakkerlakken dat doen. Ze gaan gewoon op de hoop zitten van de meeste overvloed. BAH net stafylococcen (bacterie v. hersenvlies ontsteking). HET ZIJN GEEN MENSEN dus we hoeven ons niet schuldig te voelen als we ze slaan, discriminieren, generaliseren, ze het land uit gooien, totaal uitroeien wenzovoort Code:
baas bovven baas eh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
je heb A)de hang jongeren en B)de drugsventjuhs
![]() P.S. voor dutchy15, kom nou niet van en dat is niet waar niet elke allochtoon doet dat want der is onderzoek naar geweest ![]()
||
![]() |
Citaat:
wat? sorry, volgens mij begrijp ik het niet.. Bleek uit dat onderzoek dat ALLE allochtonen of in het station hangen of in drugs handelen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik roep toch ook niet k*nkerkaaskoppen ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis meer dat hij precies de reacties krijgt waar hij op hoopt, en dat vind ik wel leuk om te zien.
||
![]() |
Citaat:
![]() Doe es rustig.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een reden temeer om het niet serieus te nemen. ![]() (sorry, ik zal je niet op de nek zitten ![]() (k) and make up ![]() |
![]() |
|
Ik begrijp t niet helemaal als ik in de cofee shop kijk zie ik ook allochtonen.
Ook in de uitgaangsgelegenheden en ja ze hangen ook op stations. Wat ik me wel afvraag waarom zo veel Turken en Marokanen en geen Antiliaanen, Surinamers Molukkers,die zie je maar weinig. Dan moet je ook niet raar gaan opkijken als een paar Turken uit Rotterdam mot krijgen met een groepje Antiliaanen uit Leiden op Leiden centraal. Ja en dan wordt er een turk neergeknald door een Antiliaan, ja moest je maar in Rotterdam op station hangen waar je thuis hoort. Uit m'n conclusie trek ik uit, om iets leuks te beleven op t station dat soms anders uitpakt. Is toch niet zo moeilijk om je hersenen te gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Helaas denken sommige mensen dat alle allochtonen hezelfde zijn, of dat marokkanen en turken echt veel op elkaar lijken, dat is dus helemaal niet waar. Het is natuurlijk zo dat die hangende groep jongeren meestal jongeren zijn met problemen, op school maar ook thuis. En dan kunnen ze niet even bij elkaar thuis afspreken, het is de groep die slecht geintegreerd is en ik denk dat die mensen het niet heel normaal vinden(de ouders) dat ff 10 van zijn vrienden bij hem thuis komen, ze lopen achter, ook als je het vergelijkt met hun 'eigen' land lopen ze achter. En cafes worden ze of neit toegelaten of willen er expres niet naartoe, ze vinden het station op de 1 of andere manier leuker,er is ook nog een kleiner groepje binnen dat groepje dat problemen veroorzaakt, bij een cafe wordt je er dan uitgekickt, thuis gaat al helemaal niet ![]() btw: Turks=europees/aziatisch Marokkaans=afrikaans |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
De Kantine |
pim fortuin een jaar dood.. punkyfun | 223 | 11-05-2003 16:20 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Fortuyn scoort ook bij allochtonen Verwijderd | 3 | 27-03-2002 13:49 | |
stel: fortuyn is een rascist.. wat is dit dan? @pie | 17 | 20-03-2002 11:01 |