Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Wat is je naam? Nicole
2. Wat is je leeftijd? 18 3. Zit je nog op school, zo ja, welke? Ja, Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs. Ik studeer dus Toerisme aan het MTRO in Amsterdam 4. Werk je, zo ja, waar? Ja, ik ben een tikteef bij de Albert Heijn 5. Omschrijf jezelf in 3 woorden Druk lief en gestoord 6. Hoe zouden vrienden je omschrijven? Hetzelfde. 7. Wat doe je in je vrije tijd? Uitgaan, socializen, uitslapen 8. Ga je wel eens uit, zo ja, waar? ja, ik ga overal uit. Bijna alle tenten in Almere. Mister coco´s in Amsterdam, Escape enz.. 9. Naar wat voor soort muziek luister je? Probeer voorbeelden van bijv. bands te geven. Ik ben eclectisch 10. Hoe denk je dat Nederland er over 25 jaar uit gaat zien? Er verandert weinig denk ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1. Wat is je naam? Kim 2. Wat is je leeftijd? 15 3. Zit je nog op school, zo ja, welke? Project ook goed? Basta, in Den Haag. 4. Werk je, zo ja, waar? Nee 5. Omschrijf jezelf in 3 woorden Chaotisch, ingewikkeld, vaag. 6. Hoe zouden vrienden je omschrijven? Zie 5. 7. Wat doe je in je vrije tijd? Dwarsfluiten, sprinten, met vrienden weg, rondzwerven, internetten, dat soort dingen. 8. Ga je wel eens uit, zo ja, waar? Verschillende dingen.. 9. Naar wat voor soort muziek luister je? Probeer voorbeelden van bijv. bands te geven. R&B achtig. 10. Hoe denk je dat Nederland er over 25 jaar uit gaat zien? Een rotzooitje denk ik. :\
||
Citaat:
|
![]() |
1. Wat is je naam? Edy
2. Wat is je leeftijd? 16 3. Zit je nog op school, zo ja, welke? Rietveld Lyceum en ik doe VWO 4. Werk je, zo ja, waar? N.v.t. 5. Omschrijf jezelf in 3 woorden! Onzeker, lui, lief.. 6. Hoe zouden vrienden je omschrijven? Ik hoop in ieder geval lief ![]() 7. Wat doe je in je vrije tijd? MSN, forum, winkelen, uitgaan, tv kijken, muziek luisteren.. 8. Ga je wel eens uit, zo ja, waar? Gewoon de kroeg in en alst ff kan naar een disotheek. 9. Naar wat voor soort muziek luister je? Probeer voorbeelden van bijv. bands te geven. Sonata Arctica, Shiver, Elisa, Moby.. Najah ik luister eigenlijk van alles wat. 10. Hoe denk je dat Nederland er over 25 jaar uit gaat zien? Geen idee, maar ik hoop beter. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() (heb gn gwone foto's ![]() 1. Wat is je naam? Eva 2. Wat is je leeftijd? 19 3. Zit je nog op school, zo ja, welke? Kuleuven 4. Werk je, zo ja, waar? bijbaantje: Jongeren en media 5. Omschrijf jezelf in 3 woorden: 'pensive' (hoe zeg je da in't nederlands?), sociaal, gek ![]() 6. Hoe zouden vrienden je omschrijven? lang, gek, ??? 7. Wat doe je in je vrije tijd? zwemmen, wandelen, lezen, ... 8. Ga je wel eens uit, zo ja, waar? ja, 177 café's in Leuven, keuze te over ![]() 9. Naar wat voor soort muziek luister je? Probeer voorbeelden van bijv. bands te geven. alles (= alternative, rock, metal, franse/nederlandse hiphop, belpop, blues, jazz, moderne klassiek of hoe het mag heten, jungle, techno, lounge, en alles daartussen en bands die niet n een genre thuishoren (apocalyptica, ozric tentacles, tool, ...)) nbtje behalve amerikaanse hiphop/r&b, poppie dingen (britney enzooi), country, oude klassiek, commerciele trance, hardcore, death metal 10. Hoe denk je dat Nederland er over 25 jaar uit gaat zien? nbtje overstroomder, alle andere problemen zullen daar wel uit voortkomen ofzow
|
1. Wat is je naam? Tim Broeren 2. Wat is je leeftijd? 18 jaren oud 3. Zit je nog op school, zo ja, welke? Ja, op de Hoge school Arnhem Nijmegen 4. Werk je, zo ja, waar? Ja bij de plus 5. Omschrijf jezelf in 3 woorden Praten, lachen, ??sterk ofzo of groot 6. Hoe zouden vrienden je omschrijven? Praatgraag 7. Wat doe je in je vrije tijd? Heel veel, niksen, computeren, kolonisten, magicen en gewoon ouwe hoeren enzo 8. Ga je wel eens uit, zo ja, waar? ja elk weekend, meestal in venray en heel af en toe ergens anders 9. Naar wat voor soort muziek luister je? Probeer voorbeelden van bijv. bands te geven.Beetje alternatieve muziek en wat rock en wat Neder-pop 10. Hoe denk je dat Nederland er over 25 jaar uit gaat zien? Niet zoveel anders, modern denk ik wel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Logopedie studeren aan hogent of Artevelde in Gent? Kwikstraat | 3 | 17-08-2012 14:56 | |
Psychologie |
Wat vind jij belangrijk aan de hulpverlening? Fantôme | 35 | 04-03-2005 16:47 | |
De Kantine |
Een paar vragen over wat jij vind over onze maatschappij! MoO | 54 | 29-01-2004 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Is het liefde of was het een flirt voor hem? lieve | 11 | 24-11-2003 16:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nogmaals politiek, ja het wordt saai waaromniet? | 132 | 01-02-2002 18:05 |