| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
wat zitten jullie nou te zeiken over dat gabbers slecht zijn enzo??
Ik ben zelf ook gabber.. altijd geweest. en kzal ook altijd blijven.. Gabbers lopen met kale koppen.. - fout.. Gabbers lopen in de kleren die ze lekker vinden. der zijn genoeg mensen. van wie je niet verw8 dat ze gabber zijn.. Gabbers zitten altijd aan de drugs. gaar niet waar man.. het zijn niet alleen gabbers die drugs gebruiken. Ook zij gebruiken drugs. Maar ga jij maar eens naar trance energy enzo.. zijn dat allemaal gabbers dan? en die zouden wel drugs mogen gebruiken?? Aggresief???? Gaar niet waar.. Gabbers zijn onwijs relaxte lui.. kijk.. als je met ons gaat lopen fucken. dat worden we aggresief.. maar daar hoef je toch geen gabber voor te zijn?? Trainingspakken.. Droom verder... dat was in de commerciele tijd.. En van mij hoeft de gabber tijd niet terug te komen. dan word er weer goedkope shit gemaakt.. en als er dan weer wat gebeurt.. de gabbers maar weer op de kop geven.. slaat nergens op.... droom maar lekker verder jullie.. beetje gabbers slechte naam bezorgen.. door die kale kop zien sommige er misschien anders uit. maar wij kunnen ook echt wel aardig en normaal en sociaal endergelijke zijn..
|
|
||
|
Citaat:
richting randstad ofzo?? En nog ff 1 ding he.. ik heb geen zin om grote discussie te beginnen. dat gedoe van e-programmeur. jullie zaten zo van. je mag niet op uiterlijk kijken enzo. weten jullie nog?? lees topic hierboven eens door
|
|
||
|
Citaat:
Vol met drugs? Onzin! Ja er zijn gabbers die drugs gebruiken, maar wat dacht je van anderen dan? Er zijn ook zat lui die drugs gebruiken die geen gabber zijn! Trainingspak? Die tijd is al lang voorbij! Agressief? Fout. Het zijn juist aardige lui. Verwar je ze nou niet met hooligans of iets dergelijks?! Generaliserend? Daar is het eerste juiste antwoord... ![]() Kortom; ik ben het met DroKZ eens!
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |