Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar ikzelf zou dat niet uitsluiten dat t toch zou kunnen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dit valt mij dus ook op.. Ze zijn gewoon te blind om het te zien. Zoals bijvoorbeeld G-sus girl.. ik heb foto's van haar gezien.. het is een mooi meisje. Ga me niet zeggen dat die vrienden van jou er niet aan denken om een keer met je te gaan. Meisjes denken gewoon heel anders dan jongens. |
![]() |
|
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke vrienden. (manwijf! :eek
![]() ![]() ![]() oneens, het kan heel goed.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dit is erg waar. Vrouwen willen het meestal ook niet zien. Maar dat wil nog niet zeggen dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn.
||
Citaat:
Jij hebt mijn vrienden niet ![]() ![]() ![]() Het ligt helemaal aan je eigen houding.
||
Citaat:
ehhh sexueel aangetrokken tot... Tja, ik ben natuurlijk geen jongen. Het schijnt dat jullie heel wat vaker aan seks denken dan meisjes. Dus dat denken aan dat zal dan wel. Aangetrokken tot is natturlijk weer heel wat anders. Stel nou dat het om een heel lelijk meisje gaat. No offense. Of tja als je je sexueel aangetrokken tot een vriendin voelt dan hoeft dat de vriendschap toch niet te verpesten? NU kan je stelling net zo goed zijn: Een meisje kan niet langslopen zonder dat de jongen aan sex denkt.. ![]()
||
Citaat:
![]() Maaaaaarrrr omdat het bij jou zo is hoeft het niet bij iedereen zo te zijn.
||
![]() |
Citaat:
Mijnes niet ![]() ![]()
|
oneens.
mannen en vrouwen kunnen best vrienden zijn... ik heb ook wat jongens waarmee ik goede vrienden ben, zonder dat ik ze leuk vind. je kan toch ook iemand aardig vinden?
|
![]() |
Het zou wel kunnen,
maar als je hetero jongens als vrienden hebt, willen ze toch wel meestal meer, is meestal zo! Daarom als ik vrienden wil geef ik de voorkeur aan homo,s, (geen verwijfde) dat zijn nou pas lieve, charmante, begrijpende, jongens, het draait teminste bij hen niet om sex. greetz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Mannen en vrouwen kunnen IN THEORIE geen vrienden zijn honey | 53 | 24-03-2003 14:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoofddoek Brenda_lelie | 35 | 18-02-2003 11:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |