Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- fruitmand schreef: 1.waar wonen jullie?[/B/] -------------------------------------------------------------------------------- In een huis in Tilburg quote: -------------------------------------------------------------------------------- 2.waar gaan jullie daar het meest uit? -------------------------------------------------------------------------------- Nergens quote: -------------------------------------------------------------------------------- 3.wat vinden jullie er leuk aan? -------------------------------------------------------------------------------- Nix, daarom ga ik niet quote: -------------------------------------------------------------------------------- 4.en wat vinden jullie kut aan de plek waar jullie wonen? -------------------------------------------------------------------------------- Alles, daarom ga ik vanmiddag verhuizen Citaat:
||
Citaat:
- In Zwolle zelf, anders moet er een BOB worden aangesteld want een taxi is te duus.. Maar aangezien een ieder van ons graag alcohol lust wil er niemand bobben. We gaan naar een swingcafe De Docter. (Alternatieve rockachtige muziek) - Leuk als in leuke volksbuurt, heb aardig wat ruimte die ik niet hoef te delen. Paar minuten lopen van het station - Ik kan m'n auto niet hier parkeren, dat kan alleen een halve kilometer verderop. In studentenhuis wordt 1 parkeervergunning verstrekt en die heeft al iemadn bemachtigd.. Dus elke keer afwachten waar ik mijn auto nu weer kwijt kan. Verder is Zwolle wel een beetje suffe stad, het had wat levendiger gemogen. Al met al ben ik best tevreden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Seks en maagdzijnde Tapir3 | 12 | 02-04-2013 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 | |
De Kantine |
Wat staat er op dit moment in je klembord? Chimera | 84 | 15-04-2002 15:27 |