Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 18:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Okay, dit vind ik dus weer een onnodig vooroordeel, ik ken net zulke mensen die op de mavo/havo en ZELFS OOK op de vwo zitten. Dat je iets aan te merken hebt op die mensen zelf; okay, dat doe ik ook, maar doe niet gelijk alsof ze minderwaardig zijn ofzo.
Hier ben ik het wel mee eens!
En verder ook wel met nare man!
Advertentie
Oud 15-04-2002, 19:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:

ik hoor niet bij iedereen omdat ik anders ben dan andere in dit geval ook, bijna iedereen vindt het simpel weg hoertjes terwijl ik er toch duidelijk anders over denk...
Vraagje: ben jij ook zo een type(wat ze hier 'hoeren' noemen) of niet?
Oud 15-04-2002, 19:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Er zullen hier vast ook zulke ''hoeren'' op t forum zijn???
ja, vast een heleboel, maar iedereen ontkent het

je hebt meerdere vormen van 'doosheid'
je hebt:
1. beetje doos
2. doos
3. kakker doos

te herkennen aan:
1. kleertjes van wonder woman, maar ook van goedkope zaken enzow, willen er gewoon leuk uitzien, zijn niet heel erg met hun uiterlijk bezig
2. kleertjes van wonder woman, replay, diesel etc., grote oorringen, hakken of adidas gympen, veel make up (niet altijd)
3. kleertjes van gucci, dkny en meer van dat soort dure merken, kraag altijd om hoog

Als ik ooit eens in een disco kom vind ik het ook leuk om in het midden te dansen...net als angela dol op aandacht ... maar ol draag geen miniscule topjes is gewoon niet mijn stijl. Maar ik ben geen doos
Ik ben gewoon een geval apart
Oud 15-04-2002, 20:42
SummerRose
SummerRose is offline
Slettebakjes...dat zijn het, ik kan me daar ook errug aan irriteren
Oud 15-04-2002, 20:45
Talon
Talon is offline
hmz, je kan het ook positief zien..
gratis neuken met die hoertjes
Oud 15-04-2002, 20:45
de
de is offline
gepeupel
arbeiders
plebs
Oud 15-04-2002, 20:47
boardbabe
boardbabe is offline
domme dozen, oppervlakkige oppervlakken ....denk dat ik toch maar eens mn bedje op ga zoeken
Oud 16-04-2002, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
hoeft niet per se uit een laag milieu..
vaag zijn de uit het 'hoge' milieu het ergst, verwaande typjes met, met hun superdure kleertjes enzo
Gheghe, ik geef toe, er zijn ook een hoop kakdozen...kan ik me ook aan ergeren overigens, die troela's met hun roze polo's en knotjes, die torenhoog opkijken tegen alles wat maar een trui met levensgroot TOMMY HILFIGER erop aanheeft...brr

Maar waar we het hier over hadden is wat in de wandelgangen ook wel 'mavodoos' wordt genoemd...Strak bloot topje (eventueel met tekst), navelpiercing, grote oorbellen, veel make-up, strakke zwarte stretchbroek, hakken of van die lelijke gympen, Marlboro Light-rokend, Bacardi Breezer-drinkend, en die-hard fan van Nelly, Ja Rule en R.Kelly
Oud 16-04-2002, 10:07
Verwijderd
Wij noemen ze gewoon Bimbo's

Opzich vind ik dat je zulk soort mensen in hun waarde moet laten. Het zijn mensen, ze willen zich zo kleden. Zolang je er persoonlijk niet echt last van hebt, laat ze dan. Maar ik kan me wel ergeren aan hun (niet te generaliseren: Niet allemaal doen ze dat, maar het opvallende type Bimbo waar wij et nu over hebben, het type: Arrogant en ooooh zo geweldig.., doet dat wel)karakter. Hun vreselijke arrogante "Ik ben goed en dat moet iedereen weten!"karakter. Ze zijn er trots op als ze met zn alle zon geweldig "noemt een of ander duur merk" truitje hebben gekocht en vooral dat niemand boven hun uiterlijk maar tevens ook innerlijk komt. want er is immers niemand beter als zij??

Ik verwacht van iedereen; blank, zwart, alto, gothic, kakker, skater, allochtoon of autochtoon gewoon dat hij/zij me respecteert en accepteert.. Ik doe dat immers ook bij hun.
Wat mensen verder aandoen moeten ze zelf maar weten, als ze maar niet zo vreselijk verwaand gaan doen zodat ik er last van heb ensow..Dat ze je het gevoel van minderwaardigheid geven.

Live and let live
Oud 16-04-2002, 14:25
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
She-Devil schreef:

Wat vind je nou van die meisjes die midden in de aandacht dansen en doen in de kroeg? Van de schatjes met een laag shirtje en een strakke broek? En hoe is dit soort meisjes te noemen of te verwoorden?
Waar je je al niet druk om kunt maken. Laat ze gewoon lekker dansen.
Oud 16-04-2002, 14:53
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
miro schreef:
Blackhand,******** zouden jullie willen stoppen met chatten?

BlackHand, dit is al de tweede keer. Ik ga niet nog een keer al dat gechat en geflame van jou verwijderen, das echt een teringwerk.
Geef mij jouw icq eens
Want dat gezever van jou gaat mij ook de keel uithangen.
Oud 16-04-2002, 17:09
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
nare man schreef:

Gheghe, ik geef toe, er zijn ook een hoop kakdozen...kan ik me ook aan ergeren overigens, die troela's met hun roze polo's en knotjes, die torenhoog opkijken tegen alles wat maar een trui met levensgroot TOMMY HILFIGER erop aanheeft...brr

Wat nog het ergste is: Vaak spreken ze TH uit als Tommy Hilfinger
Oud 16-04-2002, 17:11
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
En na een grote hoeveelheid reacties met een groot herkenbaarheidsgehalte hier dan de weinig originele benamingen op een rijtje:

* Onwetende sletten in sociaal opzicht (door ^AmArU^, toch wel de meest pakkende benaming IMHO)
* het soort Breezer-navelpiercing-strakke broek-tijgershirtje (nare man)
* Natasja, Anoushka, Tamara, Debbie-types (de creativiteit viert hoogtij)
* de Natasja's, Dionées, Kimberly's en Jennifers van deze wereld (al iets minder creatief, eerder een slap aftreksel van Marlous)
* sletjes, imitatie-hoertjes. Ik-ben-geil-en-ik-wil-neuken-typetjes
* gewoon 'dozen' (simpel, ja)
* asociale sletjes, geen hoeren (en hoe origineel)
* Bikinie-meisje
* feestbeest (met dank aan mede feestbeest, spacegirl)
* vbo-troela's (op de laatste plaats.. Mensen met een lage intelligentie zijn soms slimmer en kleden zich aan, terwijl mensen met een hoge intelligentie, er soms niet meer uit kunnen zien als Onwetende sletten in sociaal opzicht )

Zo, en dit was Annabell doet interressant voor vandaag... tot de volgende keer
Wat loop jij nou weer het CBS uit te hangen?

Oud 17-04-2002, 00:27
Black Hand
Black Hand is offline
*wacht op miro tot ze iets van het gechat gaat zeggen*
Oud 17-04-2002, 08:25
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Lijkt mij niet, iedereen vraagt om aandacht bij het uitgaan...tis gewoon een vleeskeuring...
hehe wijze woorden van een wijze buschauffeur
Oud 17-04-2002, 08:32
Bikinie-meisje
En : ja ik ben zo een type , ik vind dansen leuker als iedereen me kan zien , ik hou ervan met jongen te flirten , ze gek te maken , en ik ben verslaafd aan zoenen.

En ik kan er wel mee leven als men dan maar namen voor me gaat verzinnen (slet / hoer) en ik kan er alleen maar om lachen als ze niet geloven dat ik nog maagd ben en hun benaming dus niet meer klopt

ALLEEN vraag ik me af waarom je perse een naam zoekt? Laat die meisjes met rust , laat ze
Oud 17-04-2002, 09:06
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Laat die meisjes met rust , laat ze
Waarom staat hier niet laat ons met rust? Of laat mij met rust? Is dat niet toch een teken dat het je echt wel wat kan schelen?
Oud 17-04-2002, 09:09
Splinter
Splinter is offline
denk eerder meisjes met een minderwaardigheids complex die zich maar al te graag willen bewijzen, en die dat pogen door deze wijzen...
ik besteeds er geen aandacht aan, en als meer mensen dit zouden doen, misschien zien ze dan in dat ze zich zelf alleen maar voor schut zetten...

(heb niet het hele topic doorgelezen alleen de stelling aan het begin)
Oud 17-04-2002, 09:11
Bikinie-meisje
Citaat:
She-Devil schreef:

Waarom staat hier niet laat ons met rust? Of laat mij met rust? Is dat niet toch een teken dat het je echt wel wat kan schelen?
Neu dat is niet echt een teken nee. Ik begrijp gewoon niet waarom je je hier druk over maakt, who cares hoe je zo iemand zou noemen.

En wat ik ook niet begrijp :

Dutchy tript als je het woord 'turk' gebruikt , maar ik vind dit hetzelfde en daar doet hij ook in mee. Dan ben je niet tegen generaliseren, maar alleen als het in je nadeel is ofzo.
Oud 17-04-2002, 09:21
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Neu dat is niet echt een teken nee. Ik begrijp gewoon niet waarom je je hier druk over maakt, who cares hoe je zo iemand zou noemen.

En wat ik ook niet begrijp :

Dutchy tript als je het woord 'turk' gebruikt , maar ik vind dit hetzelfde en daar doet hij ook in mee. Dan ben je niet tegen generaliseren, maar alleen als het in je nadeel is ofzo.
Ow dus turk is hetzelfde als slet. Er zit toch iets fout in jouw hoofd hoor schat.
Kijk van mij mag je alle jongens aflebberen die je wilt, misschien is het zelfs stoer, madonna deed het ook. Maar ik vertel nog al eens dingen die ik meemaak aan mijn vriendinnen en ik wilde jullie meisjes niet als hoer typeren. Zocht een ander woord.

En dannog een goed advies voor jou, nu heb je lol maar ik hoop dat je snel verhuist want de meeste echt leuke jongens voelen niks voor een afgelebberde boterham. (of hoe je dat dan ook zegt, ben hier niet zo heel goed in )
Oud 17-04-2002, 09:24
Bikinie-meisje
Citaat:
She-Devil schreef:

En dannog een goed advies voor jou, nu heb je lol maar ik hoop dat je snel verhuist want de meeste echt leuke jongens voelen niks voor een afgelebberde boterham. (of hoe je dat dan ook zegt, ben hier niet zo heel goed in )
Jezus Iedereen is toch wel eens jong of niet ? En ik heb nog geen problemen gehad met de jongens, maar dankjewel voor je bezorgdheid :/
Oud 17-04-2002, 09:24
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Blackhand,******** zouden jullie willen stoppen met chatten?
Als jij ergens in een kantine zit, praat je toch ook niet alleen maar over het oorspronkelijke onderwerp?
Oud 17-04-2002, 09:29
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Jezus Iedereen is toch wel eens jong of niet ? En ik heb nog geen problemen gehad met de jongens, maar dankjewel voor je bezorgdheid :/
Ik ben volgens jouw leeftijd jonger dann jou.. Volgens mij ben jij geen 17, ik herrinner je me als jonger dan 17.
Bikinie-meisje, betekend dat dan ook dat je in je bikini (topje) uitgaat?

(just asking, zoals ik al zei, zo goed ben ik hier niet in)
Oud 17-04-2002, 09:32
Bikinie-meisje
Citaat:
She-Devil schreef:

Ik ben volgens jouw leeftijd jonger dann jou.. Volgens mij ben jij geen 17, ik herrinner je me als jonger dan 17.
Bikinie-meisje, betekend dat dan ook dat je in je bikini (topje) uitgaat?

(just asking, zoals ik al zei, zo goed ben ik hier niet in)
ach je kent me natuurlijk ook zo goed, lieve schat, ik heb je nog nooit gezien, en je hebt gelijk , eigenlijk ben ik 14 maar ik wil me graag voordoen of ik een gevuld bikinietopje heb dus heb ik een andere datum ingevuld

je bent te slim voor mij , je hebt me door
Oud 17-04-2002, 09:33
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:

btw: ik vind ook dat je mensne gewoon moet zoenen en dat je behoort te flirten...of wil je iedere avond netjes op de bank zitten achter de tv tot mr right voorbij komt fietsen?
ik kan het niet uitstaan dat de laatste tijd de vrouwen zich er voor schamen om jong te zijn ofzo kom op zeg, ga eens lekker los, neuk de halve straat en heb je lol
Oud 17-04-2002, 09:35
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Secreet schreef:

"turk" is een ras, "Hoer" is een benaming die op ongegronde gedachten wordt gebaseerd...
Die schattige Angela van jou is wel degene die met deze vergelijking kwam..

Citaat:
Secreet schreef:

Al lebbert angela die hele stad af, dan nog heb jij niet het recht om haar hoer te noemen...Ik neem toch aan dat je weet wat een hoer is?
zoals al eerder gezegd in dit topic, ik zocht een andere benaming dan hoer, want ik wil die meisjes dus geen hoeren noemen.

Citaat:
Secreet schreef:

En of de leuke jongens uiteindelijk niets meer voor haar voelen, is wel het minste jouw probleem, who cares?
Ik zal nog eens iets aardigs zeggen... Of voel jij je ook aangesproken? Het was goed bedoeld hoor.

Citaat:
Secreet schreef:

btw: ik vind ook dat je mensne gewoon moet zoenen en dat je behoort te flirten...of wil je iedere avond netjes op de bank zitten achter de tv tot mr right voorbij komt fietsen?
Dat zeg ik niet, het was allemaal goed bedoeld, ik zoen ook wel eens mensen die ik nauwelijks ken .. Ik zocht alleen een andere benaming.

En lees gdvd de volgende keer eerst eens wat ik zeg voordat je gaat happen!

Regels voor berichten