Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je hebt meerdere vormen van 'doosheid' ![]() je hebt: 1. beetje doos 2. doos 3. kakker doos te herkennen aan: 1. kleertjes van wonder woman, maar ook van goedkope zaken enzow, willen er gewoon leuk uitzien, zijn niet heel erg met hun uiterlijk bezig 2. kleertjes van wonder woman, replay, diesel etc., grote oorringen, hakken of adidas gympen, veel make up (niet altijd) 3. kleertjes van gucci, dkny en meer van dat soort dure merken, kraag altijd om hoog Als ik ooit eens in een disco kom vind ik het ook leuk om in het midden te dansen...net als angela dol op aandacht ![]() ![]() ![]() Ik ben gewoon een geval apart ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waar we het hier over hadden is wat in de wandelgangen ook wel 'mavodoos' wordt genoemd...Strak bloot topje (eventueel met tekst), navelpiercing, grote oorbellen, veel make-up, strakke zwarte stretchbroek, hakken of van die lelijke gympen, Marlboro Light-rokend, Bacardi Breezer-drinkend, en die-hard fan van Nelly, Ja Rule en R.Kelly |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij noemen ze gewoon Bimbo's
![]() Opzich vind ik dat je zulk soort mensen in hun waarde moet laten. Het zijn mensen, ze willen zich zo kleden. Zolang je er persoonlijk niet echt last van hebt, laat ze dan. Maar ik kan me wel ergeren aan hun (niet te generaliseren: Niet allemaal doen ze dat, maar het opvallende type Bimbo waar wij et nu over hebben, het type: Arrogant en ooooh zo geweldig.., doet dat wel)karakter. Hun vreselijke arrogante "Ik ben goed en dat moet iedereen weten!"karakter. Ze zijn er trots op als ze met zn alle zon geweldig "noemt een of ander duur merk" truitje hebben gekocht en vooral dat niemand boven hun uiterlijk maar tevens ook innerlijk komt. want er is immers niemand beter als zij?? Ik verwacht van iedereen; blank, zwart, alto, gothic, kakker, skater, allochtoon of autochtoon gewoon dat hij/zij me respecteert en accepteert.. Ik doe dat immers ook bij hun. Wat mensen verder aandoen moeten ze zelf maar weten, als ze maar niet zo vreselijk verwaand gaan doen zodat ik er last van heb ensow..Dat ze je het gevoel van minderwaardigheid geven. Live and let live |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want dat gezever van jou gaat mij ook de keel uithangen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
En : ja ik ben zo een type , ik vind dansen leuker als iedereen me kan zien , ik hou ervan met jongen te flirten , ze gek te maken , en ik ben verslaafd aan zoenen.
En ik kan er wel mee leven als men dan maar namen voor me gaat verzinnen (slet / hoer) en ik kan er alleen maar om lachen als ze niet geloven dat ik nog maagd ben en hun benaming dus niet meer klopt ![]() ALLEEN vraag ik me af waarom je perse een naam zoekt? ![]()
|
![]() |
denk eerder meisjes met een minderwaardigheids complex die zich maar al te graag willen bewijzen, en die dat pogen door deze wijzen...
ik besteeds er geen aandacht aan, en als meer mensen dit zouden doen, misschien zien ze dan in dat ze zich zelf alleen maar voor schut zetten... (heb niet het hele topic doorgelezen alleen de stelling aan het begin) |
![]() |
||
Citaat:
En wat ik ook niet begrijp : Dutchy tript als je het woord 'turk' gebruikt , maar ik vind dit hetzelfde en daar doet hij ook in mee. Dan ben je niet tegen generaliseren, maar alleen als het in je nadeel is ofzo.
||
Citaat:
Kijk van mij mag je alle jongens aflebberen die je wilt, misschien is het zelfs stoer, madonna deed het ook. Maar ik vertel nog al eens dingen die ik meemaak aan mijn vriendinnen en ik wilde jullie meisjes niet als hoer typeren. ![]() En dannog een goed advies voor jou, nu heb je lol maar ik hoop dat je snel verhuist want de meeste echt leuke jongens voelen niks voor een afgelebberde boterham. (of hoe je dat dan ook zegt, ben hier niet zo heel goed in ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bikinie-meisje, betekend dat dan ook dat je in je bikini (topje) uitgaat? (just asking, zoals ik al zei, zo goed ben ik hier niet in)
||
Citaat:
je bent te slim voor mij , je hebt me door ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En lees gdvd de volgende keer eerst eens wat ik zeg voordat je gaat happen! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
minimale leeftijd? eenjongen | 66 | 27-06-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokko is een tweede Thailand Aeries | 57 | 17-08-2005 17:55 | |
Seksualiteit |
Naar de hoeren Verwijderd | 50 | 19-03-2003 18:40 |