Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb een oudere broer( 21 jaar oud), ik kan niet goed met hem opschieten, wat ik jammer vind.
Verder heb ik een halfzus, (+/- 26 jaar) die ik niet vaak zie, ik kan wel redelijk met haar opschieten. En uiteindelijk heb ik ook een halfbroer (+/- 28 jaar) die ik als mijn grooooote wijze broer beschouw.....ik kan erg goed met hem praten, maar zie hem ook weinig. Toch is hij wel de broer met wie ik de beste band heb.
|
![]() |
1 zus van 24 en ik had eigenlijk nog een zusje moeten hebben van 22 maar die is toen ze 3,5 jaar was overleden aan een hersentumor..
![]() Met mijn zus kan ik op zich wel goed opschieten maar ik spreek haar niet zo veel, want ze woont al samen met haar vriend in Amsterdam.
|
kheb 1 broer van 19, daar kani k het echt niet mee vinden, hijs gewoon vervelend.. Kan niet voor zichzelf opkomen en dat motiveert mij om vervelend tegen hem te doen
1 zus van 17 *bijna 18* en dies wel tof ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
De Kantine |
Enquete CC5314 | 14 | 31-05-2010 10:53 | |
Flora & Fauna |
Hebben jullie hier ervaring mee? Severus | 11 | 23-11-2004 18:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |