Advertentie | |
|
![]() |
|
ook wel iets verkeerd, als je na zo'n nachtje strippoker wakker wordt aan de verkeerde kant van de camping in alleen een wel heel erg oversized tuinbroek (die je dan teruggewonnen hebt van een of andere engelsman). het blijft wennen, die textielcampings (maar mu vriendinnen willen geen naturist worden...)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat jij dit soort dingen verteld hier ![]() ja, je anonimiteid heb je, maar ik zou toch niet dit soort dingen zomaar aan jan alleman vertellen!
||
Citaat:
mun nichtjuh van veertien komt met haar ouders van het naakstrand, gekleed in slechts een kunstig geknoopte pareo. stoppen ze onderweg naar huis bij het winkelcentrum om wat bbq-spul te kopen, nichtjuh zegt nou ik blijf wel even in de auto zitten, want ik ga zo niet in de supermarkt lopen. zijn mu oom en tante net in de supermarkt, bedenkt ze plots dat ze nog tampons moet hebben, nou vooruit dan maar, moet wel pech hebben als iemand iets ziet. ze stapt uit, gooit de auto op slot en steekt het plein over, komt er een idioot op een scooter om een hoek, rakelings langs mu nichtjuh, blijft haar doek aan een van zun steuntjus hangen, scooter vliegt door, nichtjuh blijft languit op het trottoir naakt achter, gilt, ziet dan alle mensen kijken en rent terug naar de auto, op slot! had ze nog geluk dat haar vader vanuit de winkel gezien had wat er gebeurde, anders had ze nog veel langer spiernaakt op straat gelopen ![]() een van mun vriendinnen komt vorige week (echt gebeurd) drijfnat thuis van school, net voor ze thuis was een stortbui op haar kop gekregen. ze zet dur fiets in de garage, doet dur zeiknatte kleren uit en gooit alles meteen in de wasmachine die daar staat. ze loopt naar buiten, de twee meter van de garagezijdeur naar de achterdeur van ut huis. deur op slot, terwijl ze in de stromende in haar tas naar de sleutel rommelt, gaat de achterdeur langs binnen van het slot en open, staat haar vader daar met een collega ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat zei ik niet ![]() de manier waarop jij die situaties uitlegt is gewoon een beetje dom, dat zeg ik alleen maar. Je bent 16 en hebt zoveel naaktheid blunders meegemaakt ![]() Maar ja, het zijn jouw woorden hoor. Hoe ik over ze denkt boeit jou geen hol, dat weet ik ook wel.... ik ga pitten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
nog een voorbeeldje dan:
mu broertjuh komt uit bad, moet ontzettend naar het toilet, boven geen papier meer, loopt nog drijfnat de houten trap af, stuiterd op zun blote togus naar beneden en komt voor het raam naast de voordeur tot stilstand juist op het moment dat er wordt gebeld door twee jehovagetuigen... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ja,mijn gezin, mijn nichtje toen we bij mijn oma logeerde en ze samen met mij onder de douche wou,ik was toen wel heel wat jonger,een jaar of 13
en mijn neefje afgelopen zomer(we waren met mijn ouders en oom en tante en hun gezin op vakantie,ik was me aan het omkleden komt hij binnen wandelen, maakt niet uit dat jochie is toch maar7 en mijn vorige beste vriendin, toen we klein waren en samen onder de douche moesten. mijn exen en mijn familie toen ik heeeeel klein was |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja, ik ben ooit een sop een naturistencamping geweest.
![]() was niet helemaal de bedoeling van onze ouders majah... dat was in slovenie en dat was de enige camping die er nog een beetje schoon was. En in 't begin had ik heletijd nog netjes m'n kleren aan enzow.. maar ik zag niemand met kleren aan duz heb ik ze na een tijd ook wel us uitgedaan. en uhmmmmmm sjah verder niet echt ongewenst. voor zover ik weet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 69 | 14-05-2003 09:06 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 96 | 01-03-2003 18:45 |