raam luxaflex bank kussens 3 gitaren versterker tafel boeken schoolzooi etui's cd/s zooitje dus, stoelen, en dat wast wel zo ongeveer
Advertentie
05-05-2002, 16:20
Verwijderd
ik zie m'n vensterbank met allemaal dingetjes erop.. fotoos fotolijstjes.. prikbord met fotoos en plaatjes uite een tijdschrift.. en wat buttondingens
m'n klok.. cdding.. ceedees bloemetjes van gijsje gekregen. ouwe agenda.. najah pruttel duz
en m'n deur waar door iedereen op geschreven heeft en m'n boomerangkaartjes muur
Blauwe bureastoel, drie dozen op elkaar gestapeld, schilderijtje van Katwijk aan Zee aan de wand, stukje van de hoes met tuinstoelkussens erin, sjoelbak, weggemoffelde zwarte trui van mn vader, lichtknopje en (heel handig ) de deur
Een oude (volgens mij inmiddels antiek ofzow) kast, met daarin een vage kikker, een raar ik-weet-niet-wat-het-is-ding, en iets wat ik gemaakt heb met techniek (me ma bewaart echt alles )
naar rechts: een gordijn en daar direct onder een kade met water. En naar links onze eettafel en de woonkamer die daar weer anderhalvemeter onder ligt. Begrijpen jullie het nog??