| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hot: Kleding Not: Je zit een beetje vreemd (wel schattig, die handjes op je kniën )
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
en in kleur.. vind zelf in z/w mooier...Citaat:
*geeft nieuwe webcam*
|
|
||
|
Citaat:
![]() ennuh met kleur kan ik je beter bekijken ofzo Kmoest toch wat zegguh he
|
||
|
|
|
|
Li
hot: een niet recht in het gezicht-lach-flits-foto not: die polo of whtv imho Socratesss hot: dat kapsel not: dat het eenmalig is DaTommY not: zo hard lachen en die outfit hot: die zonnebril Secreet hot: jij duh not: je broekspijpen zover oprollen als dat meissie naast je heeft (behalve als je gaat pootjebaden ofzo) PCRodent Hot: zo'n beetje arti foto not: dat er eigenlijk zo weinig op te zien valt Alet: hot: ... die staartjes?? .... not: wel met een jongen op de foto gaan en hem er dan afknippen, die hoed OnlyMe hot: je ogen not: met zo'n nep, ja ik ben hard aan het denken houding op de foto gaan Tom' Hot: zwart wit foto, je jas.. not: euuhh.. Liefmeissie: not: bijna dezelfde kleur haar hebben als je achtergrond op de foto somebody special hot: met je family op de foto not: die zonnebril op de laatste foto.. imho MiniMalistix hot: je ketting not: ookal zo'n neppe ik denk houding Wasp hot: nou dat kunnen alle andere meiden je wel vertellen not: met een blik "ik moet bijna janken van verveling" op de foto gaan maar goed boven alles.. sinds wanneer beslis ik wat hot en wat not is he.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...howuser&id=349 (okee okee op die andere ben ik nou ook niet zo heel duidelijk te zien, maar hij is tenm in kleur en er staat iets meer Joost op... )ShadowLady hot: mooi hoofd ![]() not: die webcam... ~JOOST [edit]: URL verkeerd, dat heb je met die handige adressen... [/edit]
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |