Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hot: Kleding Not: Je zit een beetje vreemd (wel schattig, die handjes op je kniën ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ennuh met kleur kan ik je beter bekijken ofzo ![]() ![]() Kmoest toch wat zegguh he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Li
hot: een niet recht in het gezicht-lach-flits-foto not: die polo of whtv imho Socratesss hot: dat kapsel not: dat het eenmalig is DaTommY not: zo hard lachen en die outfit hot: die zonnebril Secreet hot: jij duh not: je broekspijpen zover oprollen als dat meissie naast je heeft (behalve als je gaat pootjebaden ofzo) PCRodent Hot: zo'n beetje arti foto not: dat er eigenlijk zo weinig op te zien valt Alet: hot: ... die staartjes?? .... not: wel met een jongen op de foto gaan en hem er dan afknippen, die hoed OnlyMe hot: je ogen not: met zo'n nep, ja ik ben hard aan het denken houding op de foto gaan Tom' Hot: zwart wit foto, je jas.. not: euuhh.. Liefmeissie: not: bijna dezelfde kleur haar hebben als je achtergrond op de foto somebody special hot: met je family op de foto not: die zonnebril op de laatste foto.. imho MiniMalistix hot: je ketting not: ookal zo'n neppe ik denk houding Wasp hot: nou dat kunnen alle andere meiden je wel vertellen ![]() not: met een blik "ik moet bijna janken van verveling" op de foto gaan maar goed boven alles.. sinds wanneer beslis ik wat hot en wat not is he.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...howuser&id=349 (okee okee op die andere ben ik nou ook niet zo heel duidelijk te zien, maar hij is tenm in kleur en er staat iets meer Joost op... ![]() ShadowLady hot: mooi hoofd ![]() not: die webcam... ~JOOST [edit]: URL verkeerd, dat heb je met die handige adressen... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hot or Not? Nieuwe singles/clips! Marjoleine7 | 2 | 05-11-2011 12:41 | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |