Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Aan iedereen die overdreven lief en slijmerig ligt te doen. Vooral als dit wordt gedaan in woorden waar de s-en door z's worden vervangen en in de 3e persoon over zichzelf wordt gepraat.
Bijv. "Haaaai liefurdszz kuszzzz!" "*bloozzd* kuszzjuh terug" "thxzz! *Knuffeltje terug geeft*" "*Geeft weer dikke szzzzmakkerd op neuszz*" enz. enz. Teiltje a.u.b! .......walgelijk...... |
![]() |
||
Citaat:
Enneuh Optima; dat denk je maar, je bent je eigen brainwash- machine ![]()
||
Citaat:
Ieder zijn mening toch?
|
lals je je werkelijk aan mensen op het forum ergert betekent dat dus dat je het té serieus neemt en dat je hoognodig moet afkicken... ff een weekje weg. en daarna weer terug...
natuurlijk denk ik van sommige mensen dat ze ietwat overarrogant zijn of dat ze een beetje rare gedachtenkronkels hebben, maar dat laat ik niet meewegen in irritatie...
||
Citaat:
ken ik jou ![]() ben blij dat ik eindelijk es genoemd ben, maar mag ik misschien vragen waarom? ben nieuwsgierig ![]()
|
Ik was nog vergeten om Optima en Zaagmanz te noemen. Irri topics.
Ff reactie op dat als je je aan mensen ergert je dan teveel van het forum afhankelijk bent. Hier bennik het duz niet mee eens. Je kan toch een topic of een bericht lezen en denken dat het een onzinnige post is. Als dat bij een bepaald persoon vaak voorkomt dan is dat ergeren ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Ik snap niet dat je je op een forum aan mensen kan ergeren.
Er zijn zat die ik oppertriest vindt, maar die lach ik gewoon uit achter mijn pc'tje. En dan ga ik weer verder met de rest van mijn leven. Als je je hier aan mensen ergert, zit je hier veels te vaak! Wat dacht je van een echt sociaal leven? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben het overigens ook met Almeregirl en PimpDude eens, mensen die dit forum te serieus nemen vind ik ook enigszins irritant.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Beleidszaken |
De softe approach op dit forum Prime Evil | 136 | 30-08-2004 16:25 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |