Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn computer met alles erop en eran. Mot ik wel snel zijn, want dat ding staat op de zolder
![]() ![]() ![]() ![]() ... Hmz, omdat dat nogal veel tijd vergt, zal ik zelf dan ook uit het raam motten springen ![]() ![]()
|
Ik neem de brand mee naar buiten, hoef ik me verder ook geen zorgen om het huis te maken
![]() Uhhh inboelverzekeringspapieren, waar opstaat wat er allemaal aanwezig is in het huis van waarde ![]() ohh nee das niet romantique genoeg ![]() Uhm ik zou het zo een 2 drie niet eens weten, want ik heb aan alles herrineringen, en op zo'n moment hecht ik denk ik geen waarde aan iets matriaals ![]() Geen idee wat ik zou meenemen...
|
hmm... moeilijk kiezen, zeg! Als ik zo naar m'n kamer kijk, wil ik alles eigenlijk wel meenemen. Nou, de katten gaan sowieso mee, maar ik wil ook m'n dagboeken/fotoboeken en de sieraden van m'n oma, en... ach laat maar. Ik ga er maar gewoon vanuit dat er geen brand komt, ofzow...
|
|