Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 10:06
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:



*kuch* fries is geen dialect, maar een officiele taal...de tweede van Nederland *kuch*
Ja, nadat de Friezen het met veel wringen nipt hebben klaargespeeld om hun taal tot officiële taal verheven te krijgen... Mete alle respect, maar er is toch niemand meer, die Fries serieus neemt. Net als Limburgs, want een dialect is ook een taal.

Twents is mooi, maar nutteloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2002, 10:06
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
nare man schreef:
Van mij mogen ze heel Nederland wel in tweeën snijden tussen de grote rivieren, laat die bovenstroomse boeren maar lekker ploeteren, dan gaan Brabant en Limburg wel bij België horen en lekker feesten.
euhms in het noorden zijn we niet allemaal boeren
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Ja, nadat de Friezen het met veel wringen nipt hebben klaargespeeld om hun taal tot officiële taal verheven te krijgen... Mete alle respect, maar er is toch niemand meer, die Fries serieus neemt. Net als Limburgs, want een dialect is ook een taal.

Twents is mooi, maar nutteloos.
kwilde alleen ff de feiten weergeven schat
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:08
de abt van sion
de abt van sion is offline
Friesland is duidelijk geen appendix, Limburg wel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:09
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:


euhms in het noorden zijn we niet allemaal boeren
Nee, en daarom willen de noordelingen ook zo graag van Limburg af.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:09
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Wat is "fucken met de zachte g"?
2) Voel je je aangevallen? Zijn Brabanders nu ook al zo kleinzielig als Limburgers?
1) fucken/spotten, niet zeiken
2) het is een belediging dat je brabant en limburg door elkaar haalt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:10
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Nee, en daarom willen de noordelingen ook zo graag van Limburg af.
oja

dan weet jij meer dan ik
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:11
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Friesland is duidelijk geen appendix, Limburg wel.
tzijn beide onderdelen van nederland

ze maken nederland tot wat het is
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Osiris schreef:


1) fucken/spotten, niet zeiken
2) het is een belediging dat je brabant en limburg door elkaar haalt
1) O, nu snap ik het.
2) Doe ik dat dan? Kunnen Brabanders Limburgers dan ook al niet hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) O, nu snap ik het.
2) Doe ik dat dan? Kunnen Brabanders Limburgers dan ook al niet hebben?
1)
2) Ik voelde me een klein beetje beledigd daar ik ze ook zie als slecht duits-sprekende belgen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:19
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Osiris schreef:


1)
2) Ik voelde me een klein beetje beledigd daar ik ze ook zie als slecht duits-sprekende belgen
Maar wat te doen met het (goed-)geschoolde deel van de Limburgers, ik bedoel: de zogenaamde "import-Limburgers"?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:


Maar wat te doen met het (goed-)geschoolde deel van de Limburgers, ik bedoel: de zogenaamde "import-Limburgers"?
een cursus nederlands laten volgen en een woning laten zoeken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:48
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Osiris schreef:


een cursus nederlands laten volgen en een woning laten zoeken
Limburgers voldoen volgens jou niet aan de eisen van een doorsnee inburgeringsprogramma?

Met "import-Limburgers" bedoel ik overigens mensen uit andere provincies die in Limburg wonen (en werken), en die de locale beschaving op een hoger niveau trachten te brengen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:


Limburgers voldoen volgens jou niet aan de eisen van een doorsnee inburgeringsprogramma?

Met "import-Limburgers" bedoel ik overigens mensen uit andere provincies die in Limburg wonen (en werken), en die de locale beschaving op een hoger niveau trachten te brengen.
ow ja zo (het was nog vroeg daar )

tja,die zoeken zelf de problemen op,want wie gaat er nou in limburg wonen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:13
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
nog meer Limburgers hier, we kunne ze zo al totaal ni verstaan, moet daar nog es een nederlands accent bijkomen. nee laat maar
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
damaetas schreef:
nog meer Limburgers hier, we kunne ze zo al totaal ni verstaan, moet daar nog es een nederlands accent bijkomen. nee laat maar
Tja...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 10:24
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Hm. Ik zal als Limburger zijnde maar eens niet happen .
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:46
IloveRoda
IloveRoda is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Limburgers hebben een zachte g.
Limburgers eten Limburgse kaas.
Limburgers zijn de nakomelingen van klaplopers die zich enige eeuwen geleden hadden verzameld in het niemandsland tussen drie grote machten.
Limburgers drinken Limburgs bier.
Limburgers rijden Daf.
Limburg heeft een drugsprobleem.
Limburg is half afgegraven (Maastricht enz.)

Wil je nog meer bewijzen?
zijn dit bewijzen dan, kneus? Duidelijk dat jij nog nooit hier bent geweest
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:47
IloveRoda
IloveRoda is offline
Er woont trouwens godzegedank haast geen een hollander hier, en als die er wonen worden ze met de nek aangekeken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:48
IloveRoda
IloveRoda is offline
trouwens, abt, kneus, jij lult alleen maar op dingen waar je eenw eerwoord op hebt, de rest houd je wijselijk je hoofd. Teken van ernstige zwakte c.q. kortzichtigheid.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
IloveRoda schreef:
trouwens, abt, kneus, jij lult alleen maar op dingen waar je eenw eerwoord op hebt, de rest houd je wijselijk je hoofd. Teken van ernstige zwakte c.q. kortzichtigheid.
Limburgers zijn kortzichtig. Kijk maar naar jouw reacties...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
IloveRoda schreef:
Er woont trouwens godzegedank haast geen een hollander hier, en als die er wonen worden ze met de nek aangekeken.
tss die arrogante limburgers ook altijd
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:01
ILOVETHESTAR
ILOVETHESTAR is offline
sjonge jonge shit hey, wat heeft iedereen opeens tegen Limburgers? kunnen wij toch ook niets aan doen dat wij toevallig in Limburg wonen?!

eerst zei NIEMAND er wat over en nu opeens wel?!
doe ff niet zo zielig aub....zo doen wij toch ook niet over andere provincies? tsss man........doe ff normaal aub!
zeg ff iets fatsoenlijks en anders hou maar jullie mond!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:02
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ILOVETHESTAR schreef:
1) sjonge jonge shit hey, wat heeft iedereen opeens tegen Limburgers?
2) kunnen wij toch ook niets aan doen dat wij toevallig in Limburg wonen?!

3) eerst zei NIEMAND er wat over en nu opeens wel?!
4) doe ff niet zo zielig aub....zo doen wij toch ook niet over andere provincies?
5) tsss man........doe ff normaal aub!
6) zeg ff iets fatsoenlijks en anders hou maar jullie mond!
1) Lees maar hierboven.
2) Jawel. Je kunt bijvoorbeeld verhuizen.
3) Dat een Limburger dat zelfs snapt...
4) Jullie zaak.
5) Niet zo brutaal, hè?
6) Wat ondemocratisch. Typisch Limburgs.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:22
SnoopysquiD
Avatar van SnoopysquiD
SnoopysquiD is offline
God, sion. Dat jij nou zo mensenvreemd en teritoriaal bent betekent niet dat je je foute ideeën hier hoeft te verkondigen.

Als je me nu eens exact zou vertellen wat jou precies hindert aan Limburg. Of is die haat er door je boeren ouders met de paplepel ingeslagen?
__________________
It's better to be concidered an idiot than to open your mouth and remove all doubt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:44
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Ja, maar dat verandert dan.
2) Er is volstrekt geen sprake van haat. Een bloedhekel aan iets of iemand hebben is iets anders dan iets of iemand haten.
3) Dat is maar hoe je het bekijkt. Jij wil mij gewoon op grond van recentelijk opgebouwde vooroordelen van domheid betichten. Je hebt geen gelijk...
1) Wat lul je nou dom beste kerel. Wat nou 'dat veranderd dan' je gaat totaal niet in op wat ik zeg.
2) Ach wat nou. Haat is haat.
3) Wat voor vooroordelen? Wie begint er hier uberhaupt met vooroordelen? Jij toch zeker!

Met jou valt werkelijk niet te communiceren. Wat zeg jij als iemand je vraagt of je een kopje koffie lust? Knikkeren vind ik leuker?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:30
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
dystopia schreef:
1) Wat lul je nou dom beste kerel. Wat nou 'dat veranderd dan' ?
2) Ach wat nou. Haat is haat.
3) Wat voor vooroordelen? Wie begint er hier uberhaupt met vooroordelen? Jij toch zeker!

4) Met jou valt werkelijk niet te communiceren. Wat zeg jij als iemand je vraagt of je een kopje koffie lust? Knikkeren vind ik leuker?
1) Ik "lul" niet. "Dat verandert dan" betekent: dat wordt dan anders.
2) Haat is haat, ja, maar een bloedhekel is niet haat.
3) Nee.
4) Met goede argumenten wel. Schuttingwoorden vallen bij mij niet onder de argumenten. Op de vraag antwoord ik met: "Nee". Ik lust inderdaad geen koffie. Mag dat?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:33
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
SnoopysquiD schreef:
1) God, sion. Dat jij nou zo mensenvreemd en teritoriaal bent betekent niet dat je je foute ideeën hier hoeft te verkondigen.

2) Als je me nu eens exact zou vertellen wat jou precies hindert aan Limburg. Of is die haat er door je boeren ouders met de paplepel ingeslagen?
1) Ik ben niet mensenvreemd. En hoe kan een mens nu territoriaal zijn? Een idee dat jij niet lust, hoeft nog niet fout te zijn.
2) Niets. Er is geen sprake van haat. En: ik heb hele lieve ouders.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 14:47
SnoopysquiD
Avatar van SnoopysquiD
SnoopysquiD is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Ik ben niet mensenvreemd. En hoe kan een mens nu territoriaal zijn? Een idee dat jij niet lust, hoeft nog niet fout te zijn.
2) Niets. Er is geen sprake van haat. En: ik heb hele lieve ouders.
1) Een mens kan zeer territioriaal zijn, als jij geen limburgers duldt op "jouw" Nederland dan ben je vrij territoriaal ingesteld.

2) Waar is er dan wel sprake van?

En je hebt nog steeds niet concreet geformuleerd wat je problemen zijn tegenover Limburg.
__________________
It's better to be concidered an idiot than to open your mouth and remove all doubt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:18
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Moet politiek Den Haag hierover nadenken of niet?
NEE NATUURLIJK NIET
wat is dit voor een gekloot?
net of wij limburgers minder zijN!!!!!!!!!
ASOCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
wie kwam er op dit plan?
sorry hoor... maarruh
fuck noordholland......

xcuse my language voeg groningen ofzow maar by duitsland
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:23
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:
1) NEE NATUURLIJK NIET
wat is dit voor een gekloot?
net of wij limburgers minder zijN!!!!!!!!!
ASOCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
2) sorry hoor... maarruh
fuck noordholland......

3) xcuse my language voeg groningen ofzow maar by duitsland
1) Gewoon een gedachte.
2) "Fuck noordholland"??? Waarom juist Noord-Holland?
3) Kijk daar, jij koestert ook van die gedachten...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:26
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

2) "Fuck noordholland"??? Waarom juist Noord-Holland?
omdat jij dat ook gebruikt..
en trouwens
het is mijn mening iet wat verkeerd overkomen (denk ik)
staat er raar, geef ik toe..

anyway
excuses
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:19
bonkesone
Avatar van bonkesone
bonkesone is offline
Don't fuck met de limburgs 'g'. Jullie dan (provincie holland) met jullie onderontwikkelde taal, jullie zijn zo grof in het uitspreken van woorden.
Daarbij heeft Nederland ontzettend veel gehad aan Limburg, bv de mijnen, dsm enz.
En dan die gierigheid van jullie
Net alsof wij het leuk vinden om bij jullie te horen.
En als jullie het zo kut vinden hier, kom dan in Godsnaam niet meer op vakantie bij ons en flikker op met carnaval.
Limburg rulezzzzz
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:07
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
bonkesone schreef:
1) Don't fuck met de limburgs 'g'. Jullie dan (provincie holland) met jullie onderontwikkelde taal, jullie zijn zo grof in het uitspreken van woorden.
2) Daarbij heeft Nederland ontzettend veel gehad aan Limburg, bv de mijnen, dsm enz.
3) En dan die gierigheid van jullie
4) Net alsof wij het leuk vinden om bij jullie te horen.
5) En als jullie het zo kut vinden hier, kom dan in Godsnaam niet meer op vakantie bij ons en flikker op met carnaval.
Limburg rulezzzzz
1) a) Wie zegt dat ik een Hollander ben? b) Het was toch dezelfde taal? c) Grof uitgesproken woorden zijn beter te verstaan dan slecht uitgesproken woorden.
2) Gehad, ja.
3) Een misplaatst vooroordeel.
4) Nou dan...
5) Carnaval is - zoals het woord al zegt - dierlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:47
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
W
3) (Noord-)Nederlanders hebben een bloedhekel aan Limburgers.
je 3de punt is een beetje vreemd. Ik kom uit noord-nederland en heb geen hekel aan limburgers??
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) a) Wie zegt dat ik een Hollander ben? b) Het was toch dezelfde taal? c) Grof uitgesproken woorden zijn beter te verstaan dan slecht uitgesproken woorden.
2) Gehad, ja.
3) Een misplaatst vooroordeel.
4) Nou dan...
5) Carnaval is - zoals het woord al zegt - dierlijk.
2) Dus omdat jij iets niet meer nodig hebt gooi je het maar bij een ander land. Hoe sta jij tegenover allochtonen dan? Zo van 'gastarbeiders? - niet meer nodig, hup, schop, weg ermee'? Net zoiets mijn beste vrind.
3) Oh, hoor wie het zegt. En jij dan met je vooroordeel dat alle Noord-Nederlanders Limburgers haten. Noob dat je er bent. Pot verwijt de ketel hier!
4) Was ook een generalisatie. Ik heb totaal geen hekel aan Hollanders hoogstens aan een paar closed-minders als jou
5) Wat zeur je dan over Limburg? Brabant heerst carnaval ook. En Brazilie ook. En nog een flink aantal landen. Carnaval heeft niks met 'dierlijk' te maken leer nou eerst maar 'ns waar het voor staat. En bovendien, dergelijke feesten bestaan overal op de wereld wel.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:59
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Ik "lul" niet. "Dat verandert dan" betekent: dat wordt dan anders.
2) Haat is haat, ja, maar een bloedhekel is niet haat.
3) Nee.
4) Met goede argumenten wel. Schuttingwoorden vallen bij mij niet onder de argumenten. Op de vraag antwoord ik met: "Nee". Ik lust inderdaad geen koffie. Mag dat?
1) So what? Er komen toch geen veranderingen
2) Een bloedhekel is wel een vorm van haat, namelijk blinde haat. Lul toch 'ns niet zo achterlijk man.
3) Wat nou nee? Ja! Jij begint met:
a) De Limburger is eigenlijk al een beetje Belg of Duitser. (-> elke Limburger is volgens jou een beetje een Belg of Duitser. En waarom een Brabo volgens jou niet?)
b) (Noord-)Nederlanders hebben een bloedhekel aan Limburgers. (Dus alle Noord Nederlanders cq. Nederlanders hebben een bloedhekel - blinde haat - tegenover alle Limburgers (jammer knul, dat je dat tussen haakjes hebt gezet dat Noord, had je moeten weglaten, kwam nog net ietsje dommer over))
4) Ik kom met zat argumenten, maar ze staan je niet aan, dus lul je eromheen. En met zoiets simpels als koffie daar gaje wel fatsoenlijk op in. Maar zodra het je te heet onder de voeten wordt dan lul je je er gauw uit, nuanceer je je. Bah, misselijk figuur.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:08
dystopia
dystopia is offline
Btw Abt, post 'ns een foto van jou. Ik wil 'ns zien of mijn vooroordeel klopt dat jij een dikke bril, rode pukkels en een beugel hebt. Tjongejonge, wat moet jij kansloos zijn als jij op zo'n dergelijke manier op het forum discussieert. Ik hoop echt voor je dat je dat IRL ietsje anders aanpakt anders schat ik dat die beugel er nog 'ns uitgebeukt wordt.

Je gaat inhoudelijk, steeds maar weer, bij mensen niet in op wat ze zeggen. Dit topic is al belachelijk an sich, aangezien je een complete groep hier probeert te raken en generaliseerd. Daar kun je een dergelijke hatelijke reactie op verwachten, dat weer kan uitlopen op een flamewar - zeker op de manier waar jij op discussieert. Want jij hebt toch gelijk wat een ander ook typt, wat je vooroordelen ook zijn.

Ik kijk echt op je neer kerel, ik schijt op je. Zo hard. Zeker ook om je trieste gedrag op Psychologie. Maar goed, dat van die Limburgers mag je hier 'ns komen vertellen in Limburg, IRL. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. Ik wed dat je daar het lef niet voor hebt.

Alleen al het feit dat jij 's middags, nog voor het daltarief, op je WXS hier gaat zitten te flamen zegt genoeg over je
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:30
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Venlo bijvoorbeeld ìs eigenlijk al Duits.
jij hebt ut over het dialect jah ik ken niemand die hier alleen maar duits spreekt ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:42
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ik kijk echt op je neer kerel, ik schijt op je. Zo hard. Zeker ook om je trieste gedrag op Psychologie. Maar goed, dat van die Limburgers mag je hier 'ns komen vertellen in Limburg, IRL. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. Ik wed dat je daar het lef niet voor hebt.
Ja dat dacht ik dus ook al.. de argumenten zijn zo fout dat ie ze niet eens IRL durft te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:08
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
go dys

voor de rest: lompe topic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
dystopia schreef:
2) Dus omdat jij iets niet meer nodig hebt gooi je het maar bij een ander land. Hoe sta jij tegenover allochtonen dan? Zo van 'gastarbeiders? - niet meer nodig, hup, schop, weg ermee'? Net zoiets mijn beste vrind.
3) Oh, hoor wie het zegt. En jij dan met je vooroordeel dat alle Noord-Nederlanders Limburgers haten. Noob dat je er bent. Pot verwijt de ketel hier!
4) Was ook een generalisatie. Ik heb totaal geen hekel aan Hollanders hoogstens aan een paar closed-minders als jou
5) Wat zeur je dan over Limburg? Brabant heerst carnaval ook. En Brazilie ook. En nog een flink aantal landen. Carnaval heeft niks met 'dierlijk' te maken leer nou eerst maar 'ns waar het voor staat. En bovendien, dergelijke feesten bestaan overal op de wereld wel.
2) Ik heb niets tegen allochtonen. En ik heb het ook niet over allochtonen. Je generaliseert hier wel heel suggestief. De pot verwijt de ketel...
3) Vooroordeel? "Noob"? Wat is dat?
4) Ben jij soms ook een Limburger?
5) Ik adviseer jou om de oorsprong van het carnaval na te gaan. Dan zien we verder. Dat feesten overal bestaan in in dezen geen argument.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:45
ShadowLady
ShadowLady is offline
shut up, limburgers zijn geil,

een NOORD-hollander.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


2) Ik heb niets tegen allochtonen. En ik heb het ook niet over allochtonen. Je generaliseert hier wel heel suggestief. De pot verwijt de ketel...
3) Vooroordeel? "Noob"? Wat is dat?
4) Ben jij soms ook een Limburger?
5) Ik adviseer jou om de oorsprong van het carnaval na te gaan. Dan zien we verder. Dat feesten overal bestaan in in dezen geen argument.
2) Nee, daar begin ik over en daar heb ik ook recht toe aangezien ik meediscussier mag ik ook een onderwerp aankaarten. Aangezien jij hier duidelijk een aversie tov. een minderheid des Vaderlands hebt, vroeg ik mij af of welke groepen je nog meer hekelt. Dus, hoe sta je tegenover zigeuneurs, homosexuelen of moslims? Oh, en WAAR generaliseer ik in deel 2 van dat textje. Citaat graag knul.
3) Ja, vooroordeel ja. Dat is een vooroordeel beste kerel. Heb ik ook uitgelegd in m'n andere reply, maar waarschijnlijk wil je dat weer niet zien met die gigantische plaat voor je kop. Een noob (aka newbie) is iemand die niet weet waar hij het over heeft. Die uit z'n nek lult.
4) Goed geraden, ik ben ook van dat soort. Een kijkje in m'n profiel en je wist het ook. Stel jij had het hier over homosexuelen of moslims gehad die uit het land wilt schoppen dan had ik hier ook gereageerd.
5) In die context slaat het wel degelijk ergens op. Ieder land heeft verder eigen feesten, zo heeft Frankrijk 14 juli als nationale feestdag. Dat kun je toch ook in z'n waarde laten. Carnaval is van oorsprong een katholiek feest, voorafgaand aan het vasten. Dus jij bent hier anti-Katholiek-feest-Carnaval, dat heeft verder weinig met Limburgers te maken aangezien dat in Zuid-Gelderland, Noord-Brabant en omgevingen ook heerst.

Hoe nationalistisch ben je ingesteld? Ben je trots op de Nederlandse taal en hekel je dialecten of hoe zit dat? Of heb jij zoiets van: ach die mijnwerkers die hebben we niet meer nodig dat stuk land geven we aan Duitsland of Belgie. Weet je hoe achterlijk dat wel niet klinkt?

Jij hebt gewoon een ongekende haat tegenover een minderheid in Nederland. Laat je behandelen door een psycholoog man, al die haat is niet goed voor je hart!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:02
Verwijderd
ik ben niet pro-limburg
maar ik weet zeker dat er net zo veel dommeriken rondlopen in holland dan in limburg (om te beginnen met de topicstarter )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
dystopia schreef:
1) Ik wil 'ns zien of mijn vooroordeel klopt dat jij een dikke bril, rode pukkels en een beugel hebt.

2) Je gaat inhoudelijk, steeds maar weer, bij mensen niet in op wat ze zeggen. Dit topic is al belachelijk an sich, aangezien je een complete groep hier probeert te raken en generaliseerd. Want jij hebt toch gelijk wat een ander ook typt, wat je vooroordelen ook zijn.

3) Ik kijk echt op je neer kerel, ik schijt op je. Zo hard.
4) Zeker ook om je trieste gedrag op Psychologie. Maar goed, dat van die Limburgers mag je hier 'ns komen vertellen in Limburg, IRL. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. Ik wed dat je daar het lef niet voor hebt.

5) Alleen al het feit dat jij 's middags, nog voor het daltarief, op je WXS hier gaat zitten te flamen zegt genoeg over je
1) Je hebt geen gelijk...
2) Ook hier heb je niet volledig gelijk.
3) Je laat je aardig kennen. Jij kunt alleen maar kwaad worden en dan daal je af tot een uiterst bedenkelijk niveau.
4) Wat psychologie bereft: Zie Feedback. Het getuigt niet van grootheid van geest om het a) hier op te rakelen (over flamewar gesproken...) en b) om het in het katholieke zuiden zo vaak gehoorde "vergeten en vergeven" te weigeren toe te passen.
Overigens: ik bèn een Limburger en de kleinzoon van een mijnwerker.
5) Wanneer en hoelang ik achter mijn pc zit, gaat jou niet aan. Vraag ik jou om te betalen? Nou dan...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:29
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Bah, misselijk figuur.
Ik betwijfel jouw capaciteiten als forumbaas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:59
Sukke
Avatar van Sukke
Sukke is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Ik betwijfel jouw capaciteiten als forumbaas.
Ik betwijfel jouw geestelijke gesteldheid...
kom op man... je begint altijd leuk maar door je loze reacties die daarop volgen lijk je idd op een troll...

ff ontopic: doe dan Vlaanderen bij Nederland, dan is limburg geen aanhangsel meer en ik had vernomen dat vlamingen ook niet al te charmeerd zijn van de andere belgen...
__________________
Nueken?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:44
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Sukke schreef:

1) Ik betwijfel jouw geestelijke gesteldheid...
2) kom op man... je begint altijd leuk maar door je loze reacties die daarop volgen lijk je idd op een troll...

3) ff ontopic: doe dan Vlaanderen bij Nederland, dan is limburg geen aanhangsel meer en ik had vernomen dat vlamingen ook niet al te charmeerd zijn van de andere belgen...
1) Wees niet bezorgd, die is in orde.
2) De reacties zijn niet "loos". Maar de ervaring leert dat heel wat mensen kwaad worden als je niet meteen meepraat met wat "iedereen" zegt.
Bij een forumbaas is dat nog schrijnender. Die zou afstand moeten kunnen nemen. Dat zou aangeven dat hij in staat is om leiding te geven. Kwaad worden is gewoon een zwaktebod.
3) Dat zou het leven van Verhofstadt heel wat aangenamer maken, ja.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:54
Sukke
Avatar van Sukke
Sukke is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Wees niet bezorgd, die is in orde.
2) De reacties zijn niet "loos". Maar de ervaring leert dat heel wat mensen kwaad worden als je niet meteen meepraat met wat "iedereen" zegt.
Bij een forumbaas is dat nog schrijnender. Die zou afstand moeten kunnen nemen. Dat zou aangeven dat hij in staat is om leiding te geven. Kwaad worden is gewoon een zwaktebod.
3) Dat zou het leven van Verhofstadt heel wat aangenamer maken, ja.
Ow en jij maakt punten waar geen punten zijn... tegen van slecht discusseren... wederom een teken van troll gedrag...

En een forumbaas mag reageren buiten functie, dus als lid... het is niet alsof hij je topic dichtgooit...
__________________
Nueken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.