Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mn scheikunde-leraar zegt altijd, als ie wat uitlegt en op t bord zet: 'Wie ziet dat niet?'
Aaaaah... Dan heb ik echt zoiets van: 'Ik zie t wel, ksnap t alleen niet...' ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
--> het is de puberteit
--> het komt wel goed --> hoe gaat het --> die is chagrijnig --> volgens mij is ze ongesteld ofzo --> ik heb het egt nie geleerd ( en dan een heel goed cijfer halen etc) --> het komt allemaal wel goed --> ik hou van je (sjonge jonge wat weten mensen van 16/17/18 nou van "houden van" --> wil je een uurtje corveeen --> mag ik jou pen lenen --> boeie --> wat is zij een doos zeg Etc etc....ik word der helemaal gek vann!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
sjonge jonge wat weten mensen van 16/17/18 nou van "houden van"
en meer van dat soort onzinnige uitspraken! alsof IEDEREEN onder de 18 nog niet klaar is voor de grote boze wereld en ze nog niks van het ECHTE leven gezien hebben! ik denk toch echt dat dat per persoon verschillend is, hangt ervanaf hoe je opgegroeid bent en wat je hebt meegemaakt hebt. (en ik mag dan wel 17 zijn, maar ik weet verdomd goed wat houden van is) kus, K.G. |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Ik irriteer me ergens aan'
'Als ... zijnde' (ook hartstikke fout Nederlands - het is óf 'als ...' óf '... zijnde') 'Ik ben 14 maar weet heus wel wat houden van is, hoor!' 'Ik ben 14 en mijn vriendjuh en ik blijven altijd bij elkaar want ik hou van hem' 'Gebruik niet zulke moeilijke woorden' 'Je studeert rechten, moet je dan niet heel veel leren?' |
![]() |
|
-duhhhh
-talk to my hand ( becauce my face won't listen) -wazzaaa? -at your service -Ben jij alto? -kan ik je helpen ( als je net 2 sec in een winkel bent) -teveel woorden als :zekers, beters,relaxed, chillen,ouwehoeren,nee man, ja man, superrr, (een paar kan ma om zulk soort taal telkens te gebruiken irriteer ik me heel erg aan!)
|
of 'jullie zijn vwo dus jullie moeten dat kunnen' dat zeggen leraren altijd, en das zooooo irri! k bedoel, we zitten toch op school om te leren?? als we alles al wisten hoefden we toch ook niet naar school?
![]()
|
![]() |
ik zie echt nergens staan:
je bent zeker ongesteld! ![]() zeker niemand last van ![]() maar een hekel heb ik aan: is het al af? of dat eindeloze doe dat even! terwijl ze dan zelf lekker op de bank gaan zitten ![]() ![]() das alles wel zon beetje ![]()
|
|