Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoel wat wil je nou. leuk dat jij er niet mee zit, ik kan zeggen ik ook niet zo maar ik moet er wel om lachen eigenlijk en ja het is iets wat ik graag doorvertel, mensen die mij kennen snappen waarom ![]() ik vind die opmerking van jou "zielig dat jullie er zo mee zitten" zeer zwak gelul. dat je zelf niet intressant vind wie je bent, prima maar reageer dat niet af op anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"oh, ben jij er ook zo'n eentje?" en dan zeg ik "wat voor eentje?" en dan zeggen ze "zo'n kakker!". en dan kan ik ze een schop geven dat ze van hier naar tokio vliegen. ![]() weet niet waarom het zo beledigend zou zijn, alleen ik hou er niet van om in hokjes te worden gestopt
||
Citaat:
![]() ik bind me graag aan iemand, voor een nachtje ofzo ![]() en waarom krijg ik een ban? vanwege het feit dat jij me aan de praat houd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=121565 |
![]() |
||
Citaat:
![]() als iets me schijtziek maakt, dan zou ik het niet doen ![]() het lijkt me dat je niet zo hoort te reageren ![]()
|
|