Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 19:18
GRRR
GRRR is offline
domme plek eigenlijk. waarom gewoon niet naar het museumpark. daar is er zat ruimte en het is lekker rustig. op loopafstand van de winkels en eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 19:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik denk dat ik beter niet kan komen
Ikke ook.
Gaan we met 3, siNix, jij en ik.

Ja, siNix, hoe durf jij dat te doen?

Maarre, ik ga niet vrees ik... 21ste ga ik op vakantie, 's middags, dus ja, de 20ste ben ik wel druk bezig met inpakken enzo...

Had graag willen komen, maja.

Overigens: make love, not war.
maar eerst maken we o.a. Irak en Noord-Korea schoon
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:57
dystopia
dystopia is offline
Sorry ik kom niet. Druk, geld etc. Hoewel het me eik wel wreed lijkt zo 24 uur lang.. woeiii
Oud 14-07-2002, 20:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
GRRR schreef:
domme plek eigenlijk. waarom gewoon niet naar het museumpark. daar is er zat ruimte en het is lekker rustig. op loopafstand van de winkels en eten.
Pizza kun je toch gewoon laten bestellen? Graag 1 reuzepizza meneer op het gezelligste grasveld te Rotterdam!
Oud 14-07-2002, 20:08
BlackLion
BlackLion is offline
Sorry ik zou graag willen maar helaas ik ben op kamp. Ik wens jullie een hele prettige dag.
Oud 14-07-2002, 21:07
Verwijderd
i make war as a job.

making love is just my hobby
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:38
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Secreet schreef:
1) zitten op een voetbalveldje is nog altijd legaal, zolang er geen onnodige rotzooi of lawaai wordt gemaakt...Daarbij zullen er echt geen 40 mensne zijn
Demonstreren zonder vergunning is wél illegaal.

Citaat:
2) Waren we dat van plan dan?
Heb meerdere malen gezegd dat dat dus neit toegelaten is, en dat er genoeg gelegenheden rondom zitten om dat wel te doen...
Vervolgvraag: hoe denk jij een groep van zoveel jongeren zo onder controle te houden dat ze geen drugs gebruiken en geen alcohol drinken?
(openbare dronkenschap is óók verboden)

Citaat:
rockyj schreef:
Tuurlijk moet je wel grenzen kunnen trekken. Ik denk niet dat een nazi en een jood met mekaar zouden kunnen discussieren.
Sommige ideeën gaan gewoon niet samen, dus heeft het ook geen nut daar een discussie over te gaan houden
Waarom niet? Ze zijn het niet met elkaar eens, met geweld zijn ze er niet uitgekomen, dus wie weet helpt een goed debat wel.
Oud 14-07-2002, 21:49
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Talon schreef:
gewoon allemaal niet komen
dat is vaak toch zo met die massale dingen, zijn er 10 mensen die er altijd zijn

Mjah bennik best blij om eigenlijk...heb er zelf ook neit echt zin meer in maar ik heb hem nu eenmaal verzonnen...en het maakt niet uit of er 1 iemand of 40 mensen zitten...ZOlang het maar goed voelt..
.
Oud 14-07-2002, 21:51
Secreet
Secreet is offline
Pimmetje: ik weet niet hoeveel mensne jij voor ogen hebt, maar volgens mij komen er zo weinig dat ik het bes onder controle kan houden

Ik heb eigenlijk maar 1 probleempje momenteel, en dat is dat ik er zelf neit echt meer in geloof en waarschijnlijk heel moeilijk word tom zelf te komen...

maar denk wel dat het me gaat lukken...
Oud 14-07-2002, 22:17
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Waarom zou oorlog liefde uitsluiten? Je ziet zelfs dat na een oorlog het geboortecijfer ontzettend omhoog schiet. (zgn 'babyboom')
Bovendien ben ik pro oorlog. Oorlog zorgt voor een ontzettende impuls in onze economie; defensie is één van de grootste sectoren. Vele technologiën die in defensie worden gebruikt, worden ook in het dagelijks leven gebruikt. Denk aan vliegtuigen bijvoorbeeld, of rakketten om de ruimte in te gaan.

Vergeet niet dat oorlog een keuze is van de mens! Bovendien zorgt oorlog voor consolidatie van volken, hetgeen absoluut te bevorderen is. Angst is onze drijfveer. Zonder angst bestaan wij enkel, in plaats van dat wij leven.
mwa, wij leven al geruime tijd in "vrede".
het feit dat jij pro oorlog bent, hoort niet in dit topic.

Citaat:

Wat is hier de noodzaak van? Waarom denk je dat dit je zal helpen om je doelen te realiseren?

Het kan best gezellig en leuk zijn hoor, maar weinig effectief ben ik bang.
dat is niet het punt, het gaat om de bedoeling ervan.

Citaat:

Uitgestorven tijd? Er is altijd al oorlog geweest.
beetje algemeen, wat bovengenoemde, uit zijn verband trekt

tuurlijk is er altijd oorlog, maar niet in nederland.

Citaat:

Zinloos geweld bestaat niet. Al het geweld heeft zin.
mja, al die lijken in het uitgaansleven, door een paar dronken ramdebielen heeft zin ?
misschien voor die ramdebielen, iig niet voor mij.

Citaat:

Ik zie niet in hoe hokjes te maken hebben met de acceptatie van mensen. Ik kan jou best in een hokje zetten én accepteren.
mja, dan zet ik iemand in het hokje sukkel, hijs ok want ik accepteer hem, klinkt heel leuk maar er klopt geen reet van.
als je iemand in een hokje plaatst zal je hem nooit volledig accepteren.

Citaat:

Acceptatie van wat? Bederf en ellende?
Lijkt mij een uitstekend plan. Als mensen nou eens accepteren dat het gewoon allemaal rot is, houden ze misschien op met zeuren.
ja geweldig, oogjes dicht, paars 1 en 2
nederland is in verhouding crimineler dan amerika(bron algemeen dagblad), nog meer paarse ideen ?

Citaat:

Ik daag je uit. Ik om in 3-delig pak om een totaal andere houding aan te nemen. Even kijken of ik dan nog geaccepteerd word, ondanks dat ik andere ideëen heb.
Dat hoort namelijk óok bij respect, ideëen van anderen - hoe anders ook - accepteren.
nu ga je tever door, associatie is hier namelijk de grootste factor, bij een persoon heeft iedereen een beeld gevomt door zijn gedrag, deze vergelijking is dus niet correct
Oud 15-07-2002, 10:08
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik had het me anders voorgesteld weet je; koud bier en een jointje (dat hoort toch bij hippie?). En smoken op straat is gewoon legaal hoor. En niemand hoeft te weten dat mijn cola ook vodka bevat (het is niet dat je het ruikt ofzo)

Ik kwam al niet, ik ben al ingeroosterd voor zaterdag en zondag, misschien als ik vroeg klaar ben kom ik ff kijken

Maar ff ; wie komen er echt

Shock
Klootzak
Joanie
Paperz
Zaagmanz
Joostje?
Jamie?!?

Kun je net zo goed ergens anders hippie-en, waar je tenminste wel kan doen en laten wat je wilt; ik begrijp nog steeds niet waarom het niet op de rottermeren kan, met zo weinig man kan dat ZEKER; deze kennen de weg toch al en weten rottermeren te vinden.
Oud 15-07-2002, 10:30
carnival xiii
carnival xiii is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
nederland is in verhouding crimineler dan amerika(bron algemeen dagblad), nog meer paarse ideen ?
Intrigerende opmerking. Strookt ook geheel niet met mijn belevingswereld. Kun je die bron iets nader specificeren (datum) of anders de url geven? Ik kon het artikel niet terugvinden op de site.

Citaat:
klootzak2001 schreef:
nu ga je tever door, associatie is hier namelijk de grootste factor, bij een persoon heeft iedereen een beeld gevomt door zijn gedrag, deze vergelijking is dus niet correct
Associatie is een van de belangrijkste oorzaken van stigmatisatie, oftewel hokjesdenken.

P.S.
LPF aanhanger?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:24
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik kom denk ik ook wel. kweet alleen nog niet helemaal zeker want ik ga zondag as met vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:25
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik had het me anders voorgesteld weet je; koud bier en een jointje (dat hoort toch bij hippie?). En smoken op straat is gewoon legaal hoor. En niemand hoeft te weten dat mijn cola ook vodka bevat (het is niet dat je het ruikt ofzo)

Ik kwam al niet, ik ben al ingeroosterd voor zaterdag en zondag, misschien als ik vroeg klaar ben kom ik ff kijken

Maar ff ; wie komen er echt

Shock
Klootzak
Joanie
Paperz
Zaagmanz
Joostje?
Jamie?!?
sinix
monica?
Internationalist
Jewel
^AmArU^
Iotje
cmoi
dreadje
bLaCkAnGeL
BillyFish
bambykill

Kun je net zo goed ergens anders hippie-en, waar je tenminste wel kan doen en laten wat je wilt; ik begrijp nog steeds niet waarom het niet op de rottermeren kan, met zo weinig man kan dat ZEKER; deze kennen de weg toch al en weten rottermeren te vinden.
dat lijkt me eigenlijk ook wel beter
Oud 15-07-2002, 11:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
ik kom denk ik ook wel. kweet alleen nog niet helemaal zeker want ik ga zondag as met vakantie.
je hoeft ook niet 24 uur te blijven...
Oud 15-07-2002, 13:21
Joanie
Joanie is offline
wat een gedoe...
als we het nou dan gewoon eens simpel houden??? Niet zo stressen...
??
Oud 15-07-2002, 17:22
Secreet
Secreet is offline
Mkay wie wil er mee naar de rottemeren dan die nacht?
Oud 15-07-2002, 18:43
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:
Mkay wie wil er mee naar de rottemeren dan die nacht?
ik ga niet op de fiets ; mij te afgelegen

als iemand me na me werk op wil halen ? prima
Oud 15-07-2002, 20:30
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Als ik niets beters te doen heb, haal ik je wel even op met de 'auto'.
Oud 15-07-2002, 20:33
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Ik heb ook een fiets... kan je wel op komen halen... (moek wel ff een kaart zoeken )
Oud 15-07-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
klootzak2001 schreef:

mja, al die lijken in het uitgaansleven, door een paar dronken ramdebielen heeft zin ?
hehe, alles heeft zijn zin, dat geweld is er altijd geweest, toen het opeen wat vaker voorkwam en in het nieuws werden de mensen er ff met de neus ingedrukt, dus heeft het nut gehad

maar de regering probeert ons allemaal makke lammetjes te maken, fout, lukt ze bij mij niet

als het hijs of ik is.... dan wordt hij het.... weet ik wel zeker, al meot ik em het ziekenhuis inslaan, no way dat ik me laat verslaan door iemand die denkt dat ie kan vechten en erop kickt om ruzie te trappen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:08
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Havock schreef:

hehe, alles heeft zijn zin, dat geweld is er altijd geweest, toen het opeen wat vaker voorkwam en in het nieuws werden de mensen er ff met de neus ingedrukt, dus heeft het nut gehad

maar de regering probeert ons allemaal makke lammetjes te maken, fout, lukt ze bij mij niet

als het hijs of ik is.... dan wordt hij het.... weet ik wel zeker, al meot ik em het ziekenhuis inslaan, no way dat ik me laat verslaan door iemand die denkt dat ie kan vechten en erop kickt om ruzie te trappen.

weleens een mes onder je neus gehad ?

en altijd geweest, ok maar het is wel behoorlijk verergert zeker in 8 jaar paars.

die mongolen in gouda zijn zelfs overgegaan tot het verzwijgen van "kleine" criminaliteit, zodat burgers zich veiliger zouden voelen..

over ziek beleid gesproken.
Oud 15-07-2002, 21:28
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
carnival xiii schreef:

Intrigerende opmerking. Strookt ook geheel niet met mijn belevingswereld. Kun je die bron iets nader specificeren (datum) of anders de url geven? Ik kon het artikel niet terugvinden op de site.
vrijdag of zaterdag op de voorpagina van het ad.

Citaat:

P.S.
LPF aanhanger?
nee, verre van, op pim heb ik gestemt hij want hij was een lijk en de rest sloot niet bij mijn mening aan.
ik heb een duidelijke mening over politiek en de manier van beleidvoeren, alleen tot nu toe geen een partij die daar aan voldoet gevonden.
(maar hier ga ik hier niet verder op in te of-topic)
Oud 15-07-2002, 21:39
cmoi
cmoi is offline
mwah als't doorgaat wil'k nog steeds best seffes naar rotterdam gaan hoewel ik niemand irl ken zover ik weet,
'kheb zaterdag voor de rest toch niks beters te doen

maar goed als het goed weer is, is rottemeren volgens mij relaxter

@Shock: als je gaat, ga je met de trein/waterbus ofzow ?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:48
Iotje
Iotje is offline
Waarom kan er niet gewoon een duidelijke lijst komen met wie er wel en wie er niet komen?

Ik heb trouwens nog een vraagje. Is dit alleen door scholieren georganiseerd? zo niet, wie doen er nog meer aan mee en hoeveel lui komen er in totaal daar???
Oud 15-07-2002, 21:57
fruitmand
fruitmand is offline
indrukwekkende meeting zal het worden

"met 7 mensen gaan WIJ laten zien dat hippies cool zijn!!!!"

no offence voor de hippies natuurlijk...
Oud 15-07-2002, 21:59
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

7 dan heb je de lijst nog niet gezien en dan nog mensen die mensen meenemen
Oud 15-07-2002, 22:14
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

7 dan heb je de lijst nog niet gezien en dan nog mensen die mensen meenemen

oh, en tel ook ff de mensen erbij die op het ALLERlaatste moment gaan afzeggen
geloof me schat, er blijft echt niet zo veel over.

maar misschien is dat wel gezellig hoor, zeg heus niet dat dat slecht is!

alleen een beetje minder indrukwekkend dan gepland was...
Oud 15-07-2002, 22:19
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:

Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
klootzak2001 schreef:

weleens een mes onder je neus gehad ?

en altijd geweest, ok maar het is wel behoorlijk verergert zeker in 8 jaar paars.

die mongolen in gouda zijn zelfs overgegaan tot het verzwijgen van "kleine" criminaliteit, zodat burgers zich veiliger zouden voelen..

yup

en dat was geen kleintje....type "rambo"

gewoon afbluffen.

kheb em dat mes kunnen wegpraten.

toen hebben we het met de blote handen uitgevochten.

toen kickte ik zijn ass
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

ik weet niet waar je over praat,ik bedoel er hebben best wat mensen afgemeld maar daar staan ook nog de mensen die niet op het forum komen tegenover
en dat zijn er ook flink wat. we zullen wel zien.
Oud 15-07-2002, 22:47
Bikinie-meisje
Citaat:
Paperz schreef:

Ik heb ook een fiets... kan je wel op komen halen... (moek wel ff een kaart zoeken )
en wat voor een fiets , een halve trapper ?
Oud 15-07-2002, 22:49
Bikinie-meisje
iig ; als ik heen gebracht word ; ik moet ook weer terug, volgende morgen weer werken
Oud 16-07-2002, 08:00
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Waarom kan er niet gewoon een duidelijke lijst komen met wie er wel en wie er niet komen?

Ik heb trouwens nog een vraagje. Is dit alleen door scholieren georganiseerd? zo niet, wie doen er nog meer aan mee en hoeveel lui komen er in totaal daar???

En uw antwoord is????
Oud 16-07-2002, 08:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik wil ook wel komen.. denk ook dat het voor mij wel te doen is
Ik kan denk ik ook death shadow wel meeneme, want we zouden toch nog een x naar R'dam in de vakantie..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 08:41
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
mwa, wij leven al geruime tijd in "vrede".
het feit dat jij pro oorlog bent, hoort niet in dit topic.
Klopt dat het er niet in thuis hoort, maar het gooit wel wat olie op het vuur
En noem jij dit vrede? Denk aan Yougoslavië, Israel, Afghanistan, etcetera. Allemaal oologen waar wij indirect mee te maken hebben.
Citaat:
dat is niet het punt, het gaat om de bedoeling ervan.
Mwa...als je iets wilt bereiken gaat het toch echt om het doel en niet om "de fun" erom heen.
Citaat:
Voor de dronken lui heeft het inderdaad zin.
Ik vind het een beetje egocentrisch dat je alleen vanuit je eigen perspectief kijkt, dat "iig niet voor mij". De wereld is breder!
Maar die paar (hoeveel zullen het er zijn? 8? 10?) hebben er WEL voor gezorgd dat half Nederland de straat op ging om te demonstreren. Om een vuist te maken tegen dat soort geweld. Het heeft voor een stukje samenhorigheid in de samenleving gezorgd. Katholieken, protestanten, moslims, hindoes, etcetera lopen SAMEN in één demonstratie. Geweldig toch?!
Citaat:
mja, dan zet ik iemand in het hokje sukkel, hijs ok want ik accepteer hem, klinkt heel leuk maar er klopt geen reet van.
als je iemand in een hokje plaatst zal je hem nooit volledig accepteren.
Die uitspraak vind ik niet op waarheid gebasseerd.
Je probeert iemand te classificeren. Door jou een 'man' te noemen, stop ik jou ook in het hokje 'mannen' en in het hokje 'mensen'. Accepteer ik je daardoor minder? Absoluut niet.
Zo ook met bijvoorbeeld gothic mensen, die classificeer ik ook als 'gothic'. Geef ik ze daarbij een waardeoordeel mee? Neen!
Citaat:
Paars heeft fouten gemaakt, maar geen ontzettend grote fouten.
Je bent gebrainwashed.
Relatie is geen correlatie bovendien! Ik beticht je van intellectuele fraude.
Hé, weet je wat, de Zuidpool is de afgelopen jaren óók afgekoeld. Zou daardoor de criminaliteit misschien gestegen zijn? Het is immers in dezelfde periode gebeurd...
Citaat:
Ik dacht dat deze demonstratie ter bevordering van acceptatie was?!
Citaat:

Ik snap niet wat slecht gemeentebeleid te maken heeft met landelijke politiek?
Citaat:
klootzak2001 schreef:
nee, verre van, op pim heb ik gestemt hij want hij was een lijk en de rest sloot niet bij mijn mening aan.
Omdat iemand een lijk is stem je op hem? Hier past één smilie bij ->
Waarom heb je dan niet op die mevrouw van GroenLinks gestemt die door kanker om het leven kwam? Die was totaal hulpeloos, het slechtoffer. Fortuyn nam zelf de risico's, hij is geen slachtoffer maar een verliezer.
Oud 16-07-2002, 09:33
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

Wel, wij weten dat we toch met zo'n 15 mensen zitten die zo en zo komen...Iedereen van de meeting is leuk maar ons vaste groepje komt zo en zo...

en de planning was int begin btw 3 mensen dus het kon erger
Oud 16-07-2002, 09:34
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
iig ; als ik heen gebracht word ; ik moet ook weer terug, volgende morgen weer werken
Mjah doe maar moeilijk
Oud 16-07-2002, 09:36
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Iotje schreef:

En uw antwoord is????
Euhw het is door mij en 2 firends georganiseerd, en ik ben de totale grip kwijt geen idee hoeveel mensne er komen...Denk ondertussen misschien een stuk of 15/20 zonder scholieren mensen meegetelt...

en wat deze topic betreft geen idee wie er nog komen dus dat zien we dan vanzelf wel...

Ik laat mijn spandoek alleen wel thuis, komen gewoon verkleed als hippies en gaan zitten hippieen maar wil niet teveel gedoe eromheen, geen tijd meer voor..
Oud 16-07-2002, 10:56
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik ga eventjes ontzettend vervelend zijn..

1) Heb je een vergunning geregeld?

Ik neem aan dat dat niet het geval is.

Citaat:

1a) Zo nee, hoelang denk je daar te kunnen zitten met 40 mensen totdat de politie jullie verwijdert?

Toch zeker 12 uur, als het openbaar alocohol nuttigen binnen de perken blijft (jointjes roken ligt, iig in het noorde, wat complexer. Willen ze me mee nemen voor blowe komen ze meestal me 'samenscholing' ofzow.)

Citaat:

2) Je weet dat in het openbaar alcohol nuttigen en (soft)drugs gebruiken niet legaal is?

maar het is ook geen misdrijf

Citaat:

Waarom zou oorlog liefde uitsluiten? Je ziet zelfs dat na een oorlog het geboortecijfer ontzettend omhoog schiet. (zgn 'babyboom')

Dat is geen liefde, maar opgekropt zaad

Citaat:

Bovendien ben ik pro oorlog. Oorlog zorgt voor een ontzettende impuls in onze economie; defensie is één van de grootste sectoren. Vele technologiën die in defensie worden gebruikt, worden ook in het dagelijks leven gebruikt. Denk aan vliegtuigen bijvoorbeeld, of rakketten om de ruimte in te gaan.

Precies de nadelen aan oorlog. Je moet niet doden om een extra bubbelbad, maar strijden om idealen. Maarja, jij zal wel niet zo'n linkse conjo zijn

Citaat:

Vergeet niet dat oorlog een keuze is van de mens! Bovendien zorgt oorlog voor consolidatie van volken, hetgeen absoluut te bevorderen is. Angst is onze drijfveer. Zonder angst bestaan wij enkel, in plaats van dat wij leven.

Je hebt het nu over het verleden, over volkeren die ten strijden trokken. Maar niet over een oorlog die zich in het lab afspeelt over de ruggen van de bevolking.........

Citaat:

Wat is hier de noodzaak van? Waarom denk je dat dit je zal helpen om je doelen te realiseren?

Je stem laten horen bij de komende burgelijke onvrede is, met de centrum rechtse coalitie, als hippy's zo slecht nog niet (sorry secreet)

Citaat:

Het kan best gezellig en leuk zijn hoor, maar weinig effectief ben ik bang.

Ja, ach, een revolutie zal er wel niet van komen nee.......

Citaat:

Wederom: heb je hier een vergunning voor?

waarschijnlijk nog steeds niet, dunkt mij.....

Citaat:

Uitgestorven tijd? Er is altijd al oorlog geweest.

ja

Citaat:

Definiëer hippie. Je lijkt hier te zeggen dat iedereen die dezelfde gedachte heeft hippie is. Neonazis zijn hippies? Ze hebben immers dezelfde gedachte..

Neo's zijn niet pacifistisch oid, dus echte hippy's zijn het niet. Maar pim, waarom zijn generaliserend, alsof ereen universeel soort hippy moet zijn. Ik ben best een beetje een hippy conjo, maar met secreet zal ik het niet vaak eens zijn....... (rechtse conjo's)

Citaat:

Zinloos geweld bestaat niet. Al het geweld heeft zin.

absoluut waar; waarde oordelen zijn niet universeel.

Citaat:

Ik zie niet in hoe hokjes te maken hebben met de acceptatie van mensen. Ik kan jou best in een hokje zetten én accepteren.

Individuele behandeling hoort voor mij bij acceptatie en respect. Generalisatie werkt dat toch wat tegen.....

Citaat:

Acceptatie van wat? Bederf en ellende?
Lijkt mij een uitstekend plan. Als mensen nou eens accepteren dat het gewoon allemaal rot is, houden ze misschien op met zeuren.

Collectief zelfmoord

Citaat:

Ik daag je uit. Ik om in 3-delig pak om een totaal andere houding aan te nemen. Even kijken of ik dan nog geaccepteerd word, ondanks dat ik andere ideëen heb.

Ik kom in idem kledij (alleen twee delig), met andere visie, en natuurlijk wordt je geaccepteerd. Geen enkele hippy zal je dan niet accpteren. Maja, komen er alleen maar hippy's?

Citaat:

Dat hoort namelijk óok bij respect, ideëen van anderen - hoe anders ook - accepteren.

Citaat:

Geen persoonlijke aanval, overigens.
Conjo
Oud 16-07-2002, 11:01
Internationalist
Ik kom trouwens zeker, met Iotje, vin zo'm meeting wel grappig. Wordt trouwens wel veel ge-ouwehoerd is deze topic, das wel , maar de eensgezindheid is niet echt groot ofzow
Oud 16-07-2002, 11:03
Internationalist
Citaat:
Secreet schreef:

Euhw het is door mij en 2 firends georganiseerd, en ik ben de totale grip kwijt geen idee hoeveel mensne er komen...Denk ondertussen misschien een stuk of 15/20 zonder scholieren mensen meegetelt...

en wat deze topic betreft geen idee wie er nog komen dus dat zien we dan vanzelf wel...

Ik laat mijn spandoek alleen wel thuis, komen gewoon verkleed als hippies en gaan zitten hippieen maar wil niet teveel gedoe eromheen, geen tijd meer voor..
als je wilt kan ik wel een spandoek maken. Moeten er trouwens nog flyers oid komen? met onze doelstelling erop? (kost trouwens niets als het gewoon om a4 flyers gaat. Ik kan de bon gewoon aan een linkse conjo geven die wel beteelt )

Moe je maar zeggen, ofzow
Oud 16-07-2002, 11:25
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik kom trouwens zeker, met Iotje, vin zo'm meeting wel grappig. Wordt trouwens wel veel ge-ouwehoerd is deze topic, das wel , maar de eensgezindheid is niet echt groot ofzow

goedzo
Oud 16-07-2002, 12:24
Gonzo
Gonzo is offline
Ziet er wel leuk uit , maar ben helaas in Slowakije die dagen. In ieder geval: Veel plezier gewenst .
Oud 16-07-2002, 14:11
Doc
Doc is offline
Ik ga ook wel langs hoppen denk ik zo...misschien wel voor zo'n 24 uur

Conjo's!!! Sorry kon het niet laten na het lezen van al deze reacties
Oud 16-07-2002, 18:04
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Havock schreef:

yup

en dat was geen kleintje....type "rambo"

gewoon afbluffen.

kheb em dat mes kunnen wegpraten.

toen hebben we het met de blote handen uitgevochten.

toen kickte ik zijn ass
zeg dan niks
Oud 16-07-2002, 18:18
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Klopt dat het er niet in thuis hoort, maar het gooit wel wat olie op het vuur
En noem jij dit vrede? Denk aan Yougoslavië, Israel, Afghanistan, etcetera. Allemaal oologen waar wij indirect mee te maken hebben.
dus ? wij hebben er indirect mee te maken, dus een mogelijk demostrerend doel van die hippie meeting, wat het in de praktijk haalt ? weinig tot niks, maar das niet belangrijk.

Citaat:

Voor de dronken lui heeft het inderdaad zin.
Ik vind het een beetje egocentrisch dat je alleen vanuit je eigen perspectief kijkt, dat "iig niet voor mij". De wereld is breder!
Maar die paar (hoeveel zullen het er zijn? 8? 10?) hebben er WEL voor gezorgd dat half Nederland de straat op ging om te demonstreren. Om een vuist te maken tegen dat soort geweld. Het heeft voor een stukje samenhorigheid in de samenleving gezorgd. Katholieken, protestanten, moslims, hindoes, etcetera lopen SAMEN in één demonstratie. Geweldig toch?!
ik vind het ziek dat je lijken nodig hebt voor zon demonstratie, en daarbij die demonstratie hielp voor geen reet het is alleen maar gestegen.
Egocentrisch ? waarom moet ik mij in een groepje sukkels dat zichzelf niet onder controle heeft verplaatsen ?
als we zo gaan beginnen, kunnen we criminaliteit ook wel af gaan schaffen

Citaat:

Die uitspraak vind ik niet op waarheid gebasseerd.
Je probeert iemand te classificeren. Door jou een 'man' te noemen, stop ik jou ook in het hokje 'mannen' en in het hokje 'mensen'. Accepteer ik je daardoor minder? Absoluut niet.
Zo ook met bijvoorbeeld gothic mensen, die classificeer ik ook als 'gothic'. Geef ik ze daarbij een waardeoordeel mee? Neen!
in het hokje "Gothic" zeker wel.

Citaat:

Paars heeft fouten gemaakt, maar geen ontzettend grote fouten.
Je bent gebrainwashed.
Relatie is geen correlatie bovendien! Ik beticht je van intellectuele fraude.
Hé, weet je wat, de Zuidpool is de afgelopen jaren óók afgekoeld. Zou daardoor de criminaliteit misschien gestegen zijn? Het is immers in dezelfde periode gebeurd...
mwa, das jou optiek, ik ben zeker niet gebrainwashed ofzo, maar paars heeft op het gebied van criminaliteitsbestrijding grote gaten laten vallen.
[/B][/QUOTE]

Citaat:

Ik snap niet wat slecht gemeentebeleid te maken heeft met landelijke politiek?
was in een totaal andere reply, daardoor niet van toepassing

Citaat:

Omdat iemand een lijk is stem je op hem? Hier past één smilie bij ->
Waarom heb je dan niet op die mevrouw van GroenLinks gestemt die door kanker om het leven kwam? Die was totaal hulpeloos, het slechtoffer. Fortuyn nam zelf de risico's, hij is geen slachtoffer maar een verliezer.
de dood van fortuyn, de oorzaak enzo, idd hij nam risico's maar zijn partij vind ik voor meer staan, dan de schijnheilige sukkels van groenlinks.
En dat er toevallig iemand van groenlinks dood gaat aan kanker, zeer triest maar naar mijn mening vind ik dat gewoon een kutpartij, om het maar even zo te zeggen.

verder wordt dit heel erg of-topic dus ik hou maar weer op
Oud 16-07-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
klootzak2001 schreef:

zeg dan niks
hoezo?

denk je dak zit te b/s'en?

then you're thinkin' wrong

tuurlijk ben je op zo een moment bang, maar ik verdruk die angst gewoon.

ben vrij anders als doorsnee mens... ijswater als bloed weetjewel
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:05
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Havock schreef:

hoezo?

denk je dak zit te b/s'en?

ja, dat dacht ik, en nee je bent niet zo anders, athans, ik ben hetzelfde lul dr alleen niet op zo'n manier over.
Oud 16-07-2002, 21:24
Krugdinho
Krugdinho is offline
oke als we nou een lijst maken van mensen die komen moet je hem zelf maar opquoten

*komen*

zaagmanz
secreet
doc
sinix
joostje
shock85
joanie
bikini meisje
iotje
internationalist
klootzak 2001