Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
(openbare dronkenschap is óók verboden) Citaat:
||
Citaat:
Mjah bennik best blij om eigenlijk...heb er zelf ook neit echt zin meer in maar ik heb hem nu eenmaal verzonnen...en het maakt niet uit of er 1 iemand of 40 mensen zitten...ZOlang het maar goed voelt.. .
|
Pimmetje: ik weet niet hoeveel mensne jij voor ogen hebt, maar volgens mij komen er zo weinig dat ik het bes onder controle kan houden
![]() Ik heb eigenlijk maar 1 probleempje momenteel, en dat is dat ik er zelf neit echt meer in geloof en waarschijnlijk heel moeilijk word tom zelf te komen... maar denk wel dat het me gaat lukken...
||||||||
Citaat:
het feit dat jij pro oorlog bent, hoort niet in dit topic. Citaat:
Citaat:
tuurlijk is er altijd oorlog, maar niet in nederland. Citaat:
misschien voor die ramdebielen, iig niet voor mij. Citaat:
als je iemand in een hokje plaatst zal je hem nooit volledig accepteren. Citaat:
nederland is in verhouding crimineler dan amerika(bron algemeen dagblad), nog meer paarse ideen ? Citaat:
|
Ik had het me anders voorgesteld weet je; koud bier en een jointje (dat hoort toch bij hippie?). En smoken op straat is gewoon legaal hoor. En niemand hoeft te weten dat mijn cola ook vodka bevat (het is niet dat je het ruikt ofzo)
![]() ![]() Ik kwam al niet, ik ben al ingeroosterd voor zaterdag en zondag, misschien als ik vroeg klaar ben kom ik ff kijken ![]() Maar ff ; wie komen er echt Shock Klootzak Joanie Paperz Zaagmanz Joostje? Jamie?!? Kun je net zo goed ergens anders hippie-en, waar je tenminste wel kan doen en laten wat je wilt; ik begrijp nog steeds niet waarom het niet op de rottermeren kan, met zo weinig man kan dat ZEKER; deze kennen de weg toch al en weten rottermeren te vinden.
|||
Citaat:
Citaat:
P.S. LPF aanhanger? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als iemand me na me werk op wil halen ? prima
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar de regering probeert ons allemaal makke lammetjes te maken, fout, lukt ze bij mij niet ![]() als het hijs of ik is.... dan wordt hij het.... weet ik wel zeker, al meot ik em het ziekenhuis inslaan, no way dat ik me laat verslaan door iemand die denkt dat ie kan vechten en erop kickt om ruzie te trappen. |
![]() |
||
Citaat:
weleens een mes onder je neus gehad ? en altijd geweest, ok maar het is wel behoorlijk verergert zeker in 8 jaar paars. die mongolen in gouda zijn zelfs overgegaan tot het verzwijgen van "kleine" criminaliteit, zodat burgers zich veiliger zouden voelen.. over ziek beleid gesproken.
|||
Citaat:
Citaat:
ik heb een duidelijke mening over politiek en de manier van beleidvoeren, alleen tot nu toe geen een partij die daar aan voldoet gevonden. (maar hier ga ik hier niet verder op in te of-topic)
|
![]() |
mwah als't doorgaat wil'k nog steeds best seffes naar rotterdam gaan hoewel ik niemand irl ken zover ik weet,
'kheb zaterdag voor de rest toch niks beters te doen maar goed als het goed weer is, is rottemeren volgens mij relaxter @Shock: als je gaat, ga je met de trein/waterbus ofzow ? |
![]() |
|
Waarom kan er niet gewoon een duidelijke lijst komen met wie er wel en wie er niet komen?
Ik heb trouwens nog een vraagje. Is dit alleen door scholieren georganiseerd? zo niet, wie doen er nog meer aan mee en hoeveel lui komen er in totaal daar???
||
Citaat:
oh, en tel ook ff de mensen erbij die op het ALLERlaatste moment gaan afzeggen geloof me schat, er blijft echt niet zo veel over. maar misschien is dat wel gezellig hoor, zeg heus niet dat dat slecht is! ![]() alleen een beetje minder indrukwekkend dan gepland was...
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat was geen kleintje....type "rambo" ![]() gewoon afbluffen. kheb em dat mes kunnen wegpraten. toen hebben we het met de blote handen uitgevochten. toen kickte ik zijn ass ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat zijn er ook flink wat. we zullen wel zien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En uw antwoord is???? ![]()
|||||||||
Citaat:
![]() En noem jij dit vrede? Denk aan Yougoslavië, Israel, Afghanistan, etcetera. Allemaal oologen waar wij indirect mee te maken hebben. Citaat:
Citaat:
Ik vind het een beetje egocentrisch dat je alleen vanuit je eigen perspectief kijkt, dat "iig niet voor mij". De wereld is breder! Maar die paar (hoeveel zullen het er zijn? 8? 10?) hebben er WEL voor gezorgd dat half Nederland de straat op ging om te demonstreren. Om een vuist te maken tegen dat soort geweld. Het heeft voor een stukje samenhorigheid in de samenleving gezorgd. Katholieken, protestanten, moslims, hindoes, etcetera lopen SAMEN in één demonstratie. Geweldig toch?! Citaat:
Je probeert iemand te classificeren. Door jou een 'man' te noemen, stop ik jou ook in het hokje 'mannen' en in het hokje 'mensen'. Accepteer ik je daardoor minder? Absoluut niet. Zo ook met bijvoorbeeld gothic mensen, die classificeer ik ook als 'gothic'. Geef ik ze daarbij een waardeoordeel mee? Neen! Citaat:
Je bent gebrainwashed. Relatie is geen correlatie bovendien! Ik beticht je van intellectuele fraude. Hé, weet je wat, de Zuidpool is de afgelopen jaren óók afgekoeld. Zou daardoor de criminaliteit misschien gestegen zijn? Het is immers in dezelfde periode gebeurd... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Waarom heb je dan niet op die mevrouw van GroenLinks gestemt die door kanker om het leven kwam? Die was totaal hulpeloos, het slechtoffer. Fortuyn nam zelf de risico's, hij is geen slachtoffer maar een verliezer.
||
Citaat:
en de planning was int begin btw 3 mensen dus het kon erger ![]()
||
Citaat:
en wat deze topic betreft geen idee wie er nog komen dus dat zien we dan vanzelf wel... Ik laat mijn spandoek alleen wel thuis, komen gewoon verkleed als hippies en gaan zitten hippieen maar wil niet teveel gedoe eromheen, geen tijd meer voor..
||||||||||||||||||
Citaat:
Ik neem aan dat dat niet het geval is. Citaat:
Toch zeker 12 uur, als het openbaar alocohol nuttigen binnen de perken blijft (jointjes roken ligt, iig in het noorde, wat complexer. Willen ze me mee nemen voor blowe komen ze meestal me 'samenscholing' ofzow.) Citaat:
maar het is ook geen misdrijf ![]() Citaat:
Dat is geen liefde, maar opgekropt zaad ![]() Citaat:
Precies de nadelen aan oorlog. Je moet niet doden om een extra bubbelbad, maar strijden om idealen. Maarja, jij zal wel niet zo'n linkse conjo zijn ![]() Citaat:
Je hebt het nu over het verleden, over volkeren die ten strijden trokken. Maar niet over een oorlog die zich in het lab afspeelt over de ruggen van de bevolking......... Citaat:
Je stem laten horen bij de komende burgelijke onvrede is, met de centrum rechtse coalitie, als hippy's zo slecht nog niet (sorry secreet) Citaat:
Ja, ach, een revolutie zal er wel niet van komen nee....... Citaat:
waarschijnlijk nog steeds niet, dunkt mij..... Citaat:
ja Citaat:
Neo's zijn niet pacifistisch oid, dus echte hippy's zijn het niet. Maar pim, waarom zijn generaliserend, alsof ereen universeel soort hippy moet zijn. Ik ben best een beetje een hippy conjo, maar met secreet zal ik het niet vaak eens zijn....... (rechtse conjo's ![]() Citaat:
absoluut waar; waarde oordelen zijn niet universeel. Citaat:
Individuele behandeling hoort voor mij bij acceptatie en respect. Generalisatie werkt dat toch wat tegen..... Citaat:
Collectief zelfmoord ![]() ![]() Citaat:
Ik kom in idem kledij (alleen twee delig), met andere visie, en natuurlijk wordt je geaccepteerd. Geen enkele hippy zal je dan niet accpteren. Maja, komen er alleen maar hippy's? Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik kom trouwens zeker, met Iotje, vin zo'm meeting wel grappig. Wordt trouwens wel veel ge-ouwehoerd is deze topic, das wel
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Moe je maar zeggen, ofzow ![]() ![]()
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Egocentrisch ? waarom moet ik mij in een groepje sukkels dat zichzelf niet onder controle heeft verplaatsen ? als we zo gaan beginnen, kunnen we criminaliteit ook wel af gaan schaffen Citaat:
Citaat:
[/B][/QUOTE] Citaat:
Citaat:
En dat er toevallig iemand van groenlinks dood gaat aan kanker, zeer triest maar naar mijn mening vind ik dat gewoon een kutpartij, om het maar even zo te zeggen. verder wordt dit heel erg of-topic dus ik hou maar weer op ![]()
|
|