Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeez, volgens mij lijkt het me normaal om in je nakie door het huis te lopen, maar ook zo het grasmaaien? Dan zouden mijn buren me nooit meer recht in de ogen aankijken!
Wat wel vet geinig is is met een grote oranje pilon op je hoofd door de stad te lopen. als je dan al die mensen ziet kijken geeft je dat een prettig gevoel. Of tegen mensen krijsen doe ik ook weleens. Als je vaak Tom Green imiteerd ben je wel een beetje gestoord. Verder laat ik mij uit de auto vallen ipv normaal uitstappen, en ik ben oppermachtig in borrelnootjesgooien. Als ik door het park fiets zeg ik iedereen gedag en zwaai ik als de koningin op koninginnedag. Daarnaast kijk ik graag mensen heel priemend met wijdopengesperde ogen aan. Zo, genoeg tips voor de beginnende excentriekeling. REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Hoe impulsief ben jij? Anno 1986 | 31 | 21-07-2005 14:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Hoe tolerant ben jij tegenover andere lifestyle vormen? Verwijderd | 151 | 15-08-2004 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe sterk ben jij gebonden? Verwijderd | 76 | 07-07-2002 13:02 |