Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"economie gestudeert aan de universiteit, het eerste deel, 3 jaar dus. " met een studie van 3 jaar kom je hier niet aan een papiertje hoor, en ZEKER niet aan een master-degree
|
Op je 19de al gestudeerd hebben?
Meisje, ik zou m'n buikvlinders maar even dresseren en eerst eens goed doorvragen, want het klinkt allemaal niet zo heel waarschijnlijk. En iemand van 19 moet ook wel doorhebben dat een vriendin van 15 hem op geen enkele manier kan helpen het land in te komen - het feit dat hij dat toch lijkt te proberen zegt mij wel het 1 en ander. 'k vind het niet leuk om te zeggen, maar misschien moet je gewoon eens goed doorvragen als je hem weer spreekt.
||
Citaat:
![]() maar eerlijk gezegd vraag ik me ook wel af hoe jullie dat willen gaan doen, want (kent ook alleen maar verhalen van tv hoor) als die vriend naar nl wilt moet ie toch laten zien dat het echt menens is tussen jou en hem? kdenk niet dat de verblijfsvergunningspolitie ( ![]() mja, veel succes
|
![]() |
Nu weet ik eigenlijk gewoon niet meer wat ik moet doen. Dat allemaal met dat sofinummer en verblijfvergunning enzo....ik heb echt geen idee wat dat allemaal inhoud enzo.
![]() Maar ik wordt toch best wel bang als ik al die reply's lees over die verblijfsvergunning en al dat.... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wees toch reeel.. en kan nooit lang goed blijven gaan ... |
![]() |
|
Mennuz en Talon: getroll en stompzinnig geblaat zoals dit wordt wat mij betreft minstens een afkoelban. Shitzooi zoals dat wil ik niet hoeven lezen.
||
Citaat:
(Eigenlijk is dat ook een beetje ons probleem, want dan hebben we een FB die niet tegen de taak is opgewassen.. maar goed, je bent niet de enige ![]() En als jij mijn mening niet wil lezen dan is er toch een negeerlijst ofzo iets? Als je jezelf ook irl zo opstelt ben je maar een zwak persoon en red je het vast niet in de "grote mensen wereld". "je mening staat me niet aan, zou je ajb even weg willen gaan ja, want ik kan er niet tegen *snif*" Ik vind de rest hier ook shitzooi, en het meeste van dat poeslieve gelul en geslijm wil ik liever ook niet lezen. Alleen heb ik geen FB's die aan mijn kant staan en kan ik dus nergens mee dreigen. Waarschijnlijk heb ik dus vanaf morgen ofzo een ban, want de waarheid mag natuurlijk WEER eens niet gezegd worden.. ![]()
||
Citaat:
![]() zulke mensen moesten ze ook maar een spuitje geven, dat doen ze bij dieren ook als ze iets mankeren...
|
![]() |
Talon, als ik toch graag zoveel puntjes, uitroeptekens, vraagtekens enz wil gebruiken laat me dan! Ik laat jou toch ook met alles wat je al wel niet zegt over buitelanders, en dan voornamelijk Turken! Jij bent echt bevooroordeelt, je denkt automatisch dat alle buitenlanders zo zijn!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je nou eens iets nuttigs gaat doen, dan leer je dat soort zaken volgende keer misschien uit elkaar te houden. Je mag je mening overigens best geven, maar dat geeft je nog niet het recht te generaliseren of te discrimineren. Ben je het zat met het probleem in je buurt? Neem maatregelen: stamp de eerste de beste Turk op z'n bek. Want ik neem aan dat je deze woorden (die je hier ANONIEM neerzet) ook in het 'echte' leven durft na te leven. Zoek een baan ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ben jij voor een loser?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed als antwoord op je vraag: zonder een diploma kom je niet veel verder dan de vervelende baantjes die eerder al zijn genoemd. Nederlands leren voor een goede baan, gaat wel iets verder dan een,twee,drie en boom, roos, vis.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Allochtonen plegen meer misdrijven. Hakuna | 119 | 26-04-2005 22:59 |