Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 14:53
playboy2002
playboy2002 is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Ik snap echt wel dat Turken een slechte reputatie hebben hoor. Maar dat was gewoon niet wat ik vroeg... Ik vroeg alleen of iemand een baantje wist voor een jongen van 19 die geen Nederlands spreekt, ik vroeg om niemands mening over het feit dat ie Turks is en of jullie vinden of die wel of niet moet komen!!!! Ik weet echt wel dat Turken een slechte reputatie hebben.....
Je zegt dat hij een diploma heeft (dat is al wat) en dat hij gestudeerd heeft (is ook wat) en dat hij vloeiend engels spreekt. Met dit kan je natuurlijk al heel wat gaan doen in Nederland. Ik zou niet weten wat, maar een baan waarbij je veel met (nederlandssprekende) mensen werkt kan problemen geven.

Maar hoe wil je ervoor zorgen dat hij bij jou kan blijven wonen??? Je moet natuurlijk wel verblijfsvergunning e.d. regelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2002, 15:38
bam
bam is offline
Citaat:
@pie schreef:
als ie aan een verblijfsvergunning kan komen en een sofinummer krijgt kan ie vast wel solliciteren bij philips ofzo..
was vandaag nog in het nieuws t schijnt er 175 turken op 1 sofinummer kunnen werken!
Oud 31-07-2002, 15:52
playboy2002
playboy2002 is offline
Citaat:
bambix schreef:

was vandaag nog in het nieuws t schijnt er 175 turken op 1 sofinummer kunnen werken!
hehe
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:59
@pie
@pie is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
dat hij een diploma heeft, hij heeft economie gestudeerd en dat ie 19 is!!
je spreekt jezelf tegen, check je eerste post nog maar eens:

"economie gestudeert aan de universiteit, het eerste deel, 3 jaar dus. "

met een studie van 3 jaar kom je hier niet aan een papiertje hoor, en ZEKER niet aan een master-degree
Oud 31-07-2002, 17:06
Frida
Frida is offline
Nah als ie wat engels kan komt men al een heel eind op weg, en verder zijn er zoveel dingen waar de taal minder van belang is
Oud 31-07-2002, 18:51
Dark Angel
Dark Angel is offline
Op je 19de al gestudeerd hebben?

Meisje, ik zou m'n buikvlinders maar even dresseren en eerst eens goed doorvragen, want het klinkt allemaal niet zo heel waarschijnlijk.

En iemand van 19 moet ook wel doorhebben dat een vriendin van 15 hem op geen enkele manier kan helpen het land in te komen - het feit dat hij dat toch lijkt te proberen zegt mij wel het 1 en ander.

'k vind het niet leuk om te zeggen, maar misschien moet je gewoon eens goed doorvragen als je hem weer spreekt.
Oud 31-07-2002, 18:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Ok....misschien moeten jullie eerst ff goed lezen wat er staat, er staat namelijk dat hij een diploma heeft, hij heeft economie gestudeerd en dat ie 19 is!! En scheer Turken in Nederland niet zo over één kam!!!!!! Ik kan dat echt niet hebben weet je!!! Ik vroeg alleen maar een klein dingetje....iets dat helemaal niet te maken had met verder Turken in Nederland en meteen krijg ik er allemaal reply's op dat die Turken maar weg moeten uit Nederland enz....
Niet alle Turken zijn! En BTW. Hij is helemaal opgevoed zoals wij in de Westerse cultuur onze kinderen opvoeden!!!!! Dat merk je aan alles wat ie zegt en doet!!!!!!

:
hehe, jij bent echt makkelijk op de kast te jagen! trek het je niet aan wat d'r gezegd wordt en ja, als je op een forum informatie over jezelf of je vriend plaatst heb je grote kans dat je daar reacties op krijgt, ook al vraag je d'r niet om...

maar eerlijk gezegd vraag ik me ook wel af hoe jullie dat willen gaan doen, want (kent ook alleen maar verhalen van tv hoor) als die vriend naar nl wilt moet ie toch laten zien dat het echt menens is tussen jou en hem? kdenk niet dat de verblijfsvergunningspolitie () daar echt in geloofd als het blijkt te gaan om een 19 jarige met een 15 jarige!
mja, veel succes
Oud 31-07-2002, 19:55
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Nu weet ik eigenlijk gewoon niet meer wat ik moet doen. Dat allemaal met dat sofinummer en verblijfvergunning enzo....ik heb echt geen idee wat dat allemaal inhoud enzo. Ik ben nu eigenlijk best radeloos. Ik ben namelijk echt gek op hem....En hij ook op mij, zegt ie en hij doet ook zo, ik merk het echt aan alles wat ie zegt en aan de toon in zijn stem.....
Maar ik wordt toch best wel bang als ik al die reply's lees over die verblijfsvergunning en al dat....
Oud 31-07-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Nu weet ik eigenlijk gewoon niet meer wat ik moet doen. Dat allemaal met dat sofinummer en verblijfvergunning enzo....ik heb echt geen idee wat dat allemaal inhoud enzo. Ik ben nu eigenlijk best radeloos. Ik ben namelijk echt gek op hem....En hij ook op mij, zegt ie en hij doet ook zo, ik merk het echt aan alles wat ie zegt en aan de toon in zijn stem.....
Maar ik wordt toch best wel bang als ik al die reply's lees over die verblijfsvergunning en al dat....
ga toch eerst diploma`s halen en dergelijken en denk niet aan relaties.. jevergooit je leven er mee echt..

en wees toch reeel.. en kan nooit lang goed blijven gaan ...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 23:19
McCaine
McCaine is offline
Mennuz en Talon: getroll en stompzinnig geblaat zoals dit wordt wat mij betreft minstens een afkoelban. Shitzooi zoals dat wil ik niet hoeven lezen.
Oud 01-08-2002, 00:59
rockyj
rockyj is offline
stomme vraag misschien maar is dit je eerste vriendje...
Oud 01-08-2002, 12:54
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Nee...dit is niet mijn eerste vriendje hoor....heb er al wat meer gehad dan hem!!!! Hoezo dat dan???
Oud 01-08-2002, 13:19
Talon
Talon is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Mennuz en Talon: getroll en stompzinnig geblaat zoals dit wordt wat mij betreft minstens een afkoelban. Shitzooi zoals dat wil ik niet hoeven lezen.
Ik mag best mijn mening uiten, als jij daar niet tegen kan is dat jouw probleem.
(Eigenlijk is dat ook een beetje ons probleem, want dan hebben we een FB die niet tegen de taak is opgewassen.. maar goed, je bent niet de enige }

En als jij mijn mening niet wil lezen dan is er toch een negeerlijst ofzo iets?

Als je jezelf ook irl zo opstelt ben je maar een zwak persoon en red je het vast niet in de "grote mensen wereld".
"je mening staat me niet aan, zou je ajb even weg willen gaan ja, want ik kan er niet tegen *snif*"

Ik vind de rest hier ook shitzooi, en het meeste van dat poeslieve gelul en geslijm wil ik liever ook niet lezen.
Alleen heb ik geen FB's die aan mijn kant staan en kan ik dus nergens mee dreigen.

Waarschijnlijk heb ik dus vanaf morgen ofzo een ban, want de waarheid mag natuurlijk WEER eens niet gezegd worden..
Oud 01-08-2002, 13:20
Talon
Talon is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Nee...dit is niet mijn eerste vriendje hoor....heb er al wat meer gehad dan hem!!!! Hoezo dat dan???
ben je ook zo'n breezerslet ofzo, met je 500000 uitroeptekens enz?
zulke mensen moesten ze ook maar een spuitje geven, dat doen ze bij dieren ook als ze iets mankeren...
Oud 01-08-2002, 15:38
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Talon schreef:
zulke mensen moesten ze ook maar een spuitje geven, dat doen ze bij dieren ook als ze iets mankeren...

OMG wat ben jij triest
Oud 01-08-2002, 15:39
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Talon, als ik toch graag zoveel puntjes, uitroeptekens, vraagtekens enz wil gebruiken laat me dan! Ik laat jou toch ook met alles wat je al wel niet zegt over buitelanders, en dan voornamelijk Turken! Jij bent echt bevooroordeelt, je denkt automatisch dat alle buitenlanders zo zijn! En ik vind ook dat je dingen zoals dat niet hier op hoeft te zetten, daar ging het namelijk helemaal niet om!
Oud 01-08-2002, 15:57
playboy2002
playboy2002 is offline
Citaat:
Talon schreef:

Ik mag best mijn mening uiten, als jij daar niet tegen kan is dat jouw probleem.
(Eigenlijk is dat ook een beetje ons probleem, want dan hebben we een FB die niet tegen de taak is opgewassen.. maar goed, je bent niet de enige }

Als je jezelf ook irl zo opstelt ben je maar een zwak persoon en red je het vast niet in de "grote mensen wereld".
"je mening staat me niet aan, zou je ajb even weg willen gaan ja, want ik kan er niet tegen *snif*"

Ik vind de rest hier ook shitzooi, en het meeste van dat poeslieve gelul en geslijm wil ik liever ook niet lezen.
Alleen heb ik geen FB's die aan mijn kant staan en kan ik dus nergens mee dreigen.

Waarschijnlijk heb ik dus vanaf morgen ofzo een ban, want de waarheid mag natuurlijk WEER eens niet gezegd worden..
WTF!!! Wat LUL jij nou allemaal?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

blahblahblah
De waarheid is wat anders dan jouw mening.
Als je je nou eens iets nuttigs gaat doen, dan leer je dat soort zaken volgende keer misschien uit elkaar te houden. Je mag je mening overigens best geven, maar dat geeft je nog niet het recht te generaliseren of te discrimineren.
Ben je het zat met het probleem in je buurt? Neem maatregelen: stamp de eerste de beste Turk op z'n bek. Want ik neem aan dat je deze woorden (die je hier ANONIEM neerzet) ook in het 'echte' leven durft na te leven.
Zoek een baan ofzo..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

Boeken over Mengele aan het lezen?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 00:12
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Talon schreef:

Mensen zo triest als jij kom je zelden tegen!
Wat ben jij voor een loser?
Oud 02-08-2002, 07:16
J.P. Balkenende
J.P. Balkenende is offline
Pater
Oud 02-08-2002, 14:53
feline
feline is offline
Citaat:
Phreshness schreef:

Kijk als je je hele leven opgekropt in een rijtjeshuis in een of ander pauperdorp woont, dan krijg je die indruk inderdaad snel.
Gelukkig heb ik daar geen last van
In principe valt het best mee. Uiteindelijk moet er alleen wat gedaan worden aan de criminaltiteit onder de allochtone bevolkingsgroepen en daar mag best wat harder tegen opgetreden worden. Elke Turk, Marrokaan of Ethiopier die het nodig vindt om binnen 5 jaar na aankomst in Nederland de wet te overtreden moet gewoon het land uit geflikkerd worden. Soort proeftijd zeg maar .Daarnaast moeten illegale allochtonen gewoon meteen het land uitgezet worden en daarvoor is een gezamelijk Europees beleid voor nodig.

Ben trouwens benieuwd hoe lang de LPF het uithoudt in Nederland

'As soon as one becomes unhappy one becomes moral'
Marcel Proust

Als ik jouw vriend was, zou ik gewoon lekker ergens anders naar toe gaan; Nederland is een evengroot pauperland als al die andere landen in Europa, het volk veel en veel dommer dan het zelf denkt en het weer is ook altijd kut met peren .
Ik ben blij dat er hier nog iemand rondwandelt die niet alleen maar vooroordelen uitkraamt.
Oud 02-08-2002, 14:57
feline
feline is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Ik kan me voorstellen dat iemand van 15 niet precies weet wat het allemaal inhoudt. Weet ik ook niet, maar ik weet wel dat jullie dat niet met zn tweetjes kunnen regelen+een beetje een goede toekomst hier voor die jongen.

Maar goed als antwoord op je vraag: zonder een diploma kom je niet veel verder dan de vervelende baantjes die eerder al zijn genoemd.

Nederlands leren voor een goede baan, gaat wel iets verder dan een,twee,drie en boom, roos, vis.
Oud 02-08-2002, 20:35
Slaughterer
Slaughterer is offline
slotje?

...of kan ik nog niet doorgaan voor forumbaas?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:00
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
nou mijn fiets zal hij wel niet willen jatten

die's toch niet meer heel HAHA
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:03
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef:
nou mijn fiets zal hij wel niet willen jatten

die's toch niet meer heel HAHA
HAHA

Oud 02-08-2002, 21:22
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
siNix schreef:
e: ja, ik heb op lpf gestemt
Leuk om te zien dat je met een regel je hele pleidooi onderuit kan halen....

Maar toch vind ik het meiske in kwestie een beetje naief...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
nietzman schreef:

Leuk om te zien dat je met een regel je hele pleidooi onderuit kan halen....

Maar toch vind ik het meiske in kwestie een beetje naief...
jep vond ik ook maar ik kon me txt tot me spijt niet meer veranderen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:

jep vond ik ook maar ik kon me txt tot me spijt niet meer veranderen
Dit doet je pleidooi ook goed
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 00:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Talon schreef:
<blaat>
Read->Comprehend->Post. In die volgorde.
Oud 05-08-2002, 03:04
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Boeken over Mengele aan het lezen?

Mengele gaf mensen toch geen spuitje als ze lastig waren? Dan zou-ie toch niets meer aan ze hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten