Citaat:
Li schreef:
Als je kamer voor je wordt opgeruimd, gestofzuigd en nieuwe plantjes worden neergezet is helemaal niet erg
Maar ja, kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt als iemand anders aan je spullen zit...
Ach ik ben gewoon gruwelijk verwend
|
Mwah, ach. Ik krijg ook niets tekort vind ik. (Hoewel ik wel altijd tegen hen beweer van wel

) Maar zoiets doe ik gewoon liever zelf. Over de planten: dan kan ik tenminste zelf kiezen wat IK leuk vind.
Citaat:
Shock85 schreef:
dat vind ik ook vreselijk ja... das met alles zo, als iemand aan mijn spullen zit wil ik sowieso altijd weten waar ik het weer terug kan vinden (ook met gereedschap, cd's, post etc)
|
Jep, inderdaad. Bij mij is het trouwens zo, bepaalde dingen die ik wil dat mooi staat, dat kan alleen ik maar goed zetten (en dat is trouwens echt zo). Als mn moeder heeft schoongemaat zie ik dat gelijk, aan dat alles anders staat. M'n baatje, dan doe ik het actievak (alles wat in de aanbieding is). Meestal krijg ik dan hulp met eenv akkenvuller, maar als je hem alleen z'n hang laat gaan, dan is het een zooitje. Ik krijg het altijd gewoon heel mooi, alles gesoorteerd (zepen/dierenvoeding, food, non-food, enzo...). Ook als gewoon bijvoorbeeld de bedrifjsleider het doet (nou weet ik neit hoe het met de nieuwe BL is) dan staat het altijd echt helemaal anders dan ik gedaan zou hebben, ik vind het niet goed staan. Tsja, ach.