Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 09:55
Bor
Bor is offline
afwassen, strijken, koken, wassen, boodschappen doen, stofzuigen, ramen zemen..

eigenlijk alles..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2002, 20:19
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
Li schreef:
Als je kamer voor je wordt opgeruimd, gestofzuigd en nieuwe plantjes worden neergezet is helemaal niet erg
Maar ja, kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt als iemand anders aan je spullen zit...
Ach ik ben gewoon gruwelijk verwend
Mwah, ach. Ik krijg ook niets tekort vind ik. (Hoewel ik wel altijd tegen hen beweer van wel ) Maar zoiets doe ik gewoon liever zelf. Over de planten: dan kan ik tenminste zelf kiezen wat IK leuk vind.

Citaat:
Shock85 schreef:
dat vind ik ook vreselijk ja... das met alles zo, als iemand aan mijn spullen zit wil ik sowieso altijd weten waar ik het weer terug kan vinden (ook met gereedschap, cd's, post etc)
Jep, inderdaad. Bij mij is het trouwens zo, bepaalde dingen die ik wil dat mooi staat, dat kan alleen ik maar goed zetten (en dat is trouwens echt zo). Als mn moeder heeft schoongemaat zie ik dat gelijk, aan dat alles anders staat. M'n baatje, dan doe ik het actievak (alles wat in de aanbieding is). Meestal krijg ik dan hulp met eenv akkenvuller, maar als je hem alleen z'n hang laat gaan, dan is het een zooitje. Ik krijg het altijd gewoon heel mooi, alles gesoorteerd (zepen/dierenvoeding, food, non-food, enzo...). Ook als gewoon bijvoorbeeld de bedrifjsleider het doet (nou weet ik neit hoe het met de nieuwe BL is) dan staat het altijd echt helemaal anders dan ik gedaan zou hebben, ik vind het niet goed staan. Tsja, ach.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:35
feline
feline is offline
'k stofzuig mn kamer, maak af en toe mn bed op, af en toe doet mn moeder 't. Ik ruim de tafel vaak af, en laat de douche beetje ok achter.
Dat was 't.
Oud 03-08-2002, 14:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben vet verwend, ik hoef maar heel weinig te doen eigenlijk bijna nix.
Oud 03-08-2002, 16:01
Dminor
Dminor is offline
De ene dag de tafel dekken/afruimen en de andere dag de vaatwasser uitruimen. Eigenlijk heel weinig, maar wel reden genoeg om te klagen.
En hebben we eindelijk genoeg volk in huis dat mee kan helpen, gaan ze andere taken verzinnen... Ach, zolang ze zelf maar nix hoeven te doen, zeker.
Oud 04-08-2002, 14:32
Mara
Mara is offline
Eigen kamer helemaal schoonhouden en opruimen, dus poetsen, dweilen, ramen lappen (rotwerk). Ook de rest van de zolder helemaal schoonhouden.
Verder in huis tafel dekken/afruimen, stofzuigen, afwasmachine, de tuin (onkruid wieden), opruimen en de hond uitlaten.
En de computer opruimen natuuurlijk of geld dat niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten