Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand opsluiten in een kantoortje vanwege diefstal van een twee uiro kostende lipstick is duidelijk niet proportioneel...wederrechtelijke vrijheidsberoving ![]() Maar iemand die een ander mishandelde, in een houdgreep nemen, mag... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ze lachen je vierkant uit man ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
net ff op zo een verlaten landsweggetje gereden, nou moet ik vrijdag al afrijden dus het is meer ff routine kweken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is IMHO ook kompleet wat anders dan joyriden. Je moet met 30km/u wel heel erg je best doen om iemand een been te breken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De wetgeving is op een aantal punten IMHO gewoon krom. Half-blinde bejaarden mogen met 40km/u over een bochtige 80km weg kachelen, maar je mag je kind niet op een verlaten weg les geven. In noorwegen mag iedereen die 18 is en een rijbewijs heeft, lesgeven aan een iemand van boven de 18. Ik zie niet waarom er in nl. dan zo streng opgetreden moet worden tegen dergelijke 'overtredingen'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij naam ![]() wat wil je doen als die kill 'n pipa of knife bij zich draagt? meeste inbrekrs gaan juist, omdat er gasten zoals jij rondlopen niet onbewapend op pad.... dan ga jij leggen beven samen met unex *niet persoonlijk bedoeld ofzo* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist dat extra risico tijdens 't rijden omdat je je papieren niet heb maakt je bewust van 't feit dat 't zeer fout kan gaan, dus rijd je voorzichtiger. face it, nu ben ik verzekerd, ofwel bij 'n crash ik stuk (onkruid vergaat niet) en scoot stuk, rest word gedekt, zowel schade aan de andere kant, als mijn ziekenhuiskosten (als de ander fout was boeit 't niet, of je mag rijden of niet, de andere kant moet dokken) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
me scoot is mooi gespoten, en ziet der beswel snel uit, als ik met me scoot 35 rijd (hij loopt ff niet harder) is't ten eerste doodeng, je moet op de weg, iedereen rijd daar 50+, en ten 2e is't verdacht, ofwel 9 van de 10 wouten die langssjeezen gooien hin bak voor me en komen met de lichtkrant vragen of ik wil stoppen toen ik nog "braaf" 85 kon, en relaxt met 55 = 65 met 't verkeer meereed werd ik veel minder vaak aan de kant gezet aan 't weggedrag kunnen agenten heel snel zien of iemand ervaren is in't verkeer, en iemand die ze als onervaren beschouwen heeft potentieel geen rijpapieren, dus checken ze je |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en vergeet je theorie niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik kan em altijd nog gooien, bovendien is mijn mag-lite wat langer als die mesjes die zij hebben ![]() en ik heb een assault vest liggen. das genoeg voor de proppeschietertjes die zij hebben. on topic en wat vinden jullie van extra rijden als je al met rijles bezig bent om de handling en routine er beter in te krijgen? want ik moet 9 september in dienst dus MOET hem nu halen, en dan heb ik schijt aan of iets wel of neit mag ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb tot nu toe duizenden guldens uitgegeven aan dat rijbewijs en ik heb het nog steeds niet. Ik kan supergoed rijden, ik bekijk alle spiegeltjes, en ik begrijp werkelijk niet waaarom ze mij dat rijbewijs de vorige keer dat ik opging niet hebben gegeven.
MAg ik dan af en toe toch ff een rondje rijden in de auto van mijn vader i.p.v. maar weer 80 piek neer te leggen voor een les terwijl ik alles al weet. Stelletje gekke moraalridders! Ga werken voor je eigen rijbewijs, hoe ga je dat betalen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dat het mag! om te oefenen ik heb ook flink geoefend met mijn vader + mijn broer!
als het maar netjes gaat niet te snel enz en een beetje verlaten terreintjes opzoeken. In belgie mag dit ook lessen met je vader ernaast die auto's zijn gewone standaard auto's dus geen dubbele pedalen enz. Mijn vriendin is ook bijna 18 en die kan ook al behoorlijk goed schakkelen en sturen gaat ook steeds beter ![]() ![]() en als je je rijbewijs nog niet hebt kunnen ze hem ook niet afpakken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de boetes die erop zitten zijn ook niet al te laag!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijden zonder rijbewijs steffaboy | 3 | 10-01-2014 09:35 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en Rijbewijstopic #15! Verwijderd | 500 | 25-11-2010 14:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Verzekeringsbewijs/kentekenbewijs vraagje(Bromfiets) wr_faya | 34 | 01-03-2007 10:41 | |
Werk, Geld & Recht |
rijden zonder rijbewijs mijnnaamishaas | 60 | 04-08-2005 00:01 | |
Werk, Geld & Recht |
rijden zonder rijbewijs + identificatieplicht Fade of Light | 17 | 20-01-2005 12:27 | |
De Kantine |
speciaal voor RSManiak dinkie | 4 | 21-04-2003 11:19 |