Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:
ik ga een scooter kope

super handig en leuk om op te rijde stomme nerds
En lekker goedkoop als je later dankzij je fabrieksbaantje geen auto kunt betalen en dus op de scooter naar de videotheek moet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 17:08
Shock
Shock is offline
Citaat:
girl18 schreef:

het kunnen ook papie en mamie kindjes zijn en heel rijk zijn en die scooter ff gewoon gehad hebben.. de meeste gevallen zijn dat hoor..
inderdaad ja, dan vind ik het al helemaal zielig
zelf heb ik vorige zomervakantie gewerkt voor een simpel puchje, gewoon om mee naar school te gaan... voor andere dingen heb ik 'm niet nodig. ben nu wel voor een zundapp bezig, daar is lekker veel aan te sleutelen
Oud 16-08-2002, 17:08
Shock
Shock is offline
Citaat:
nare man schreef:

En lekker goedkoop als je later dankzij je fabrieksbaantje geen auto kunt betalen en dus op de scooter naar de videotheek moet
?!?
wat heeft een scooter met intelligentie te maken?
Oud 16-08-2002, 17:26
DutchTerror
DutchTerror is offline
NARE MAN....

Eey studiebol je mag wel denken dat ik op dat nivo zit

maar me vader heeft een bouwbedrijf met 98 man ... van zichzelf

hoger dan wat jij ooit zult berijken met je rechtertje spelen..

Ik wil gewoon eerst timmerman worden want je zult toch eerst de bouw moeten snappen voor je aanemer kunt worden , wat al zeer moeilijk is . Niet iedereen heeft 2 rechterhanden zoals jij 2 linker..

en ik ben pas 15 als ik een scooter heb met 16 is prachtig heb jij ten niet kunnen betalen haha of je was zo,n nurd wat je nu nog bent !!

met 18 heb ik allang een auto het eerste wat ik krijg van me vader aardig he ? , jij bent al 20 en hebt nog nix dus wat zeur je Stumper! ,

Ga die stoere grote bierglase leegdrinke ofzo

je durft wel over internet ik hoop dat ik je es in het echt zie rechtenstudentje haha..
Oud 16-08-2002, 17:29
REIE
REIE is offline
FF chille, mensen. De scooter vind ik niet fout, maar wel het gedrag van sommige berijders. En daar hebben vaders met bouwbedrijven en rechtenstudies niks te maken!

REIE
Oud 16-08-2002, 20:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
*knip* je durft wel over internet ik hoop dat ik je es in het echt zie rechtenstudentje haha..
als het niet zo overtuigend echt was zou ik denken dat het een goeie grap is.
Maar helaas, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag. Ik heb radijsjes hele mooie. Witte en Rooie.

Snap je vast niet.
Oud 16-08-2002, 20:14
Jem
Jem is offline
Als ze mijn 25km/u-brommer voorbijrazen en glimlachend (lees: uitlachend) achterom kijken en ík dan nog een ongeval krijg.. Dan begin je je vragen te stellen ja..
Maar dood hoeven ze nu niet meteen, gewoon onderuit gaan, liefst met al hun stoere vrienden errond
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 11:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ze hoeven van mij niet dood.

Als hun scooter (waarvoor ze jaren gespaard hebben, en dan nog steeds op afbetaling hebben gekocht) maar aan puin ligt ben ik tevreden.
Oud 17-08-2002, 11:52
]{ing
]{ing is offline
ik hoop altijd dat ze per ongeluk de maas inrijden.. scootermensjes
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:22
Maboq
Maboq is offline
hmm..... mij boeit et echt niet of ze het nou leuk vinden om op een achterwiel een beetje "cool"proberen te doen... als ze dat leuk vinden.. waarom niet?...het enige wat wel bizar irri is is dat als ik op mijn gammele fietje naar school toe rij dat er dan altijd zo'n sukkeltje op zo'n scooter je zo wilt inhalen dat ie net niet tegen je opbotst...... ja die zou ik welles flink op hun bek zien willen gaan
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:44
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
NARE MAN....

Ik wil gewoon eerst timmerman worden want je zult toch eerst de bouw moeten snappen voor je aanemer kunt worden , wat al zeer moeilijk is . Niet iedereen heeft 2 rechterhanden zoals jij 2 linker..

en ik ben pas 15 als ik een scooter heb met 16 is prachtig heb jij ten niet kunnen betalen haha of je was zo,n nurd wat je nu nog bent !!

met 18 heb ik allang een auto het eerste wat ik krijg van me vader aardig he ? , jij bent al 20 en hebt nog nix dus wat zeur je Stumper! ,

je durft wel over internet ik hoop dat ik je es in het echt zie rechtenstudentje haha..
Leer eerst eens ABN en ga je eigen scootervriendjes liggen dreigen jochie.
Oud 19-08-2002, 15:46
Gonzo
Gonzo is offline
Ik heb vroeger ook een scooter gehad en hij was niet echt opgevoerd (had een max. snelheid van 80 KM/u). Maar deze snelheden reed ik met mijn vrienden vaak alleen op wegen buiten de bebouwde kom. In stadsgedeeltes deed ik gewoon fatsoenlijk rijden.

Maar idd die typjes die tegenwoordig macho doen met hun scooter zijn gewoon sneu. Maar het zijn ook meestal dezelfde standaard typjes.
Oud 19-08-2002, 16:01
M@rco
M@rco is offline
Laatst ging er eentje op z'n muil bij het winkelcentrum hier... reed heel stoer op een wiel en viel achterover

Dat zou ik idd graag vaker zien
Oud 20-08-2002, 16:41
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik rij ook scooter. Doe dan wel nooit een helm op, maar dat is niet omdat het stoer is ofzo. Ik vind het gewoon kut zitten.

En mijnes is wel opgevoerd omdat ik anders de heuvels hier in dit stinkland (belgie) niet op kom maar ik rij niet als een idioot ofzo.
Oud 20-08-2002, 17:55
]{ing
]{ing is offline
scooters zijn levensgevaarlijk, niet alleen voor degene die op zo'n ding zit..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:59
Shock
Shock is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ik rij ook scooter. Doe dan wel nooit een helm op, maar dat is niet omdat het stoer is ofzo. Ik vind het gewoon kut zitten.

En mijnes is wel opgevoerd omdat ik anders de heuvels hier in dit stinkland (belgie) niet op kom maar ik rij niet als een idioot ofzo.
deze zit nog duidelijk in de ontkenningsfase...
Oud 20-08-2002, 18:46
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Nee,ik ben de beroerdste niet.

Anders zou ik ook wel willen dat alle breezah-meisjes verkracht werden door aids-laaiers.
POEH HEE !!!
Oud 20-08-2002, 19:07
Verwijderd
tsja agh, ben het wel met je eens, erger me erzelf ook wel eens aan, maar er zijn ergere dingen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
In Nederland vind ik ze afschuwelijk, 't type mensen past ook niet echt bij mij geloof ik.. Maar vredelievend als ik ben, van mij mogen ze er allemaal vooral mee doorgaan, als ze me maar niet lastigvallen, dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze tegen die boom aanknallen.

In Italie vind ik ze trouwens heel leuk.
jij vindt alles leuk wat uit Italié komt...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

deze zit nog duidelijk in de ontkenningsfase...
ja...
Oud 21-08-2002, 19:31
Dutchian
Dutchian is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Hoop jij ook altijd dat ze op een boom klappen?
Ja
Ze rijden hier altijd op de straat met zwaar opgevoerde scooters, wie rijdt er het hardst en welke auto trekt het snelste op. Dat tot diep in de nacht
Elke keer als we zo'n scooter horen remmen/slippen, dan roepen mijn broer en ik "ja ja?" en dan hopen we dat er 1 op z'n bek gaat, dit, is jammer genoeg pas 1 keer echt gebeurt
Oud 21-08-2002, 20:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Dutchian schreef:

Ja
Ze rijden hier altijd op de straat met zwaar opgevoerde scooters, wie rijdt er het hardst en welke auto trekt het snelste op. Dat tot diep in de nacht
Elke keer als we zo'n scooter horen remmen/slippen, dan roepen mijn broer en ik "ja ja?" en dan hopen we dat er 1 op z'n bek gaat, dit, is jammer genoeg pas 1 keer echt gebeurt
Ja, het is idd heel erg leuk als er een op zijn bek gaat, vooral als hij dan een maand in coma blijft en er dan uitkomt maar nooit meer kan praten ja...
Dit is een vriend van me overkomen, is echt minder hoor. En ik meen het, dit wens je niemand toe.
Dus niet zo stom kletsen, komop.
Oud 21-08-2002, 20:39
Optima
Optima is offline
vooral die 65+ers rijden zo verdomd roekeloos.....schandalig gewoon....
Oud 21-08-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:
NARE MAN....

Ik moet hier toch echt even hard om lachen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 08:57
MQ
MQ is offline
Citaat:
N00dles schreef:

ik nieteens....
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:01
Quiana
Quiana is offline
21-08-2002 @ 22:09
25-10-2002 @ 09:57
:\

Maar goed, ontopic:
Citaat:
Kirk22 schreef:
die rijden bij ons dus heel veel door de binnenstad. Het liefst, zonder helm, want dat is stoer, op hun achterwiel het liefst 6x langs alle terasje heen en terug en heen en terug en heen en terug en heen...
Hoop jij ook altijd dat ze op een boom klappen?
Neuh, laat ze maar lekker rijden,
ze komen zichzelf wel tegen.. :\
Oud 25-10-2002, 09:07
Rufus
Rufus is offline
Ja precies, was een keer ook sort of gebeurd. Ik liep naar school samen met een vriend van moi en toen scheurde er zo'n brommer meiske voorbij. Ik zei nog "da's ook handig zo zonder helm en dan zo snel" nog geen 10 seconde later klapte ze op een les-auto

Vrij irie, Brommers. laten we gewoon met z'n allen het Rijbewijs halen...
Oud 25-10-2002, 10:08
Qamra
Qamra is offline
Ik denk altijd als ik ingehaald wordt door een snorfiets (ik heb zelf een brommer ) met daarop een gast en z'n geblondeerde vriendin zonder helm, dat ik blij ben dat ik het niet ben.. Dat ik als ik tegen een boom knal, hem niet omver rijdt, me vriendin niet vermoord en mezelf niet een ernstige hersenbeschadiging bezorg... En dan voel ik me ineens weer blij dat ik tuttig rij, met helm op en twee handen aan het stuur en 1 altijd OP me rem..

HALELUJA!

Verder moeten ze het zelf maar weten...
Oud 25-10-2002, 10:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Ik doe mee, hoewel ik de helft van het verhaal niet snap omdat meneer een rottige versie van het Nederlands toe past
Oud 25-10-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef:
jij vindt alles leuk wat uit Italié komt...
*gniffel*

--

Bla..ach ze doen maar lekker waar ze allemaal zin in hebben..als ze dr maar geen anderen lastig mee vallen. (en opzich doet een groot deel dat zo goed als altijd -> Gevaarlijk rijden, harde muziek en ander behoorlijk asociaal gedrag) ..

Als mensen de behoefte hebben om een scooter te kopen moeten ze dat maar fijn doen.. Aantal vrienden van mij hebben ook wel een scooter gehad..maargoed..aangezien we hier ongeveer in the middle of nowhere wonen was dat ook puur als vervoersmiddel.. Mij zul je nooit op een scooter zien rijden..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:33
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
wacht maar tot ze een auto hebben,,, word het nog erger...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten