Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat heeft een scooter met intelligentie te maken?
|
NARE MAN....
Eey studiebol je mag wel denken dat ik op dat nivo zit maar me vader heeft een bouwbedrijf met 98 man ... van zichzelf hoger dan wat jij ooit zult berijken met je rechtertje spelen.. Ik wil gewoon eerst timmerman worden want je zult toch eerst de bouw moeten snappen voor je aanemer kunt worden , wat al zeer moeilijk is . Niet iedereen heeft 2 rechterhanden zoals jij 2 linker.. en ik ben pas 15 als ik een scooter heb met 16 is prachtig heb jij ten niet kunnen betalen haha of je was zo,n nurd wat je nu nog bent !! met 18 heb ik allang een auto het eerste wat ik krijg van me vader aardig he ? , jij bent al 20 en hebt nog nix dus wat zeur je Stumper! , Ga die stoere grote bierglase leegdrinke ofzo je durft wel over internet ik hoop dat ik je es in het echt zie rechtenstudentje haha..
|
FF chille, mensen. De scooter vind ik niet fout, maar wel het gedrag van sommige berijders. En daar hebben vaders met bouwbedrijven en rechtenstudies niks te maken!
REIE
||
Citaat:
Maar helaas, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag. Ik heb radijsjes hele mooie. Witte en Rooie. Snap je vast niet. ![]()
|
hmm..... mij boeit et echt niet of ze het nou leuk vinden om op een achterwiel een beetje "cool"proberen te doen... als ze dat leuk vinden.. waarom niet?...het enige wat wel bizar irri is is dat als ik op mijn gammele fietje naar school toe rij dat er dan altijd zo'n sukkeltje op zo'n scooter je zo wilt inhalen dat ie net niet tegen je opbotst...... ja die zou ik welles flink op hun bek zien willen gaan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb vroeger ook een scooter gehad en hij was niet echt opgevoerd (had een max. snelheid van 80 KM/u). Maar deze snelheden reed ik met mijn vrienden vaak alleen op wegen buiten de bebouwde kom. In stadsgedeeltes deed ik gewoon fatsoenlijk rijden.
Maar idd die typjes die tegenwoordig macho doen met hun scooter zijn gewoon sneu. Maar het zijn ook meestal dezelfde standaard typjes.
|
Laatst ging er eentje op z'n muil bij het winkelcentrum hier... reed heel stoer op een wiel en viel achterover
![]() ![]() ![]() Dat zou ik idd graag vaker zien ![]()
|
Ik rij ook scooter. Doe dan wel nooit een helm op, maar dat is niet omdat het stoer is ofzo. Ik vind het gewoon kut zitten.
En mijnes is wel opgevoerd omdat ik anders de heuvels hier in dit stinkland (belgie) niet op kom maar ik rij niet als een idioot ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze rijden hier altijd op de straat met zwaar opgevoerde scooters, wie rijdt er het hardst en welke auto trekt het snelste op. Dat tot diep in de nacht ![]() Elke keer als we zo'n scooter horen remmen/slippen, dan roepen mijn broer en ik "ja ja?" en dan hopen we dat er 1 op z'n bek gaat, dit, is jammer genoeg pas 1 keer echt gebeurt ![]()
||
Citaat:
![]() Dit is een vriend van me overkomen, is echt minder hoor. En ik meen het, dit wens je niemand toe. Dus niet zo stom kletsen, komop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet hier toch echt even hard om lachen ![]() |
![]() |
||
21-08-2002 @ 22:09
25-10-2002 @ 09:57 :\ Maar goed, ontopic: Citaat:
ze komen zichzelf wel tegen.. :\ ![]()
|
![]() |
Ja precies, was een keer ook sort of gebeurd. Ik liep naar school samen met een vriend van moi en toen scheurde er zo'n brommer meiske voorbij. Ik zei nog "da's ook handig zo zonder helm en dan zo snel" nog geen 10 seconde later klapte ze op een les-auto
![]() Vrij irie, Brommers. laten we gewoon met z'n allen het Rijbewijs halen...
|
Ik denk altijd als ik ingehaald wordt door een snorfiets (ik heb zelf een brommer
![]() HALELUJA! ![]() Verder moeten ze het zelf maar weten...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-- Bla..ach ze doen maar lekker waar ze allemaal zin in hebben..als ze dr maar geen anderen lastig mee vallen. (en opzich doet een groot deel dat zo goed als altijd -> Gevaarlijk rijden, harde muziek en ander behoorlijk asociaal gedrag) .. Als mensen de behoefte hebben om een scooter te kopen moeten ze dat maar fijn doen.. Aantal vrienden van mij hebben ook wel een scooter gehad..maargoed..aangezien we hier ongeveer in the middle of nowhere wonen was dat ook puur als vervoersmiddel.. Mij zul je nooit op een scooter zien rijden.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Tragger Hippy / Trigger Happy Gatara | 17 | 21-11-2006 09:16 | |
De Kantine |
scooter rijden andere leeftijd o0BeKsKuH0o | 81 | 16-01-2004 15:44 | |
Muziek |
party animals misssarcasmm | 74 | 04-01-2004 16:37 | |