Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ikzelf heb er geeneen, ben ook niet van plan om er 1 aan te schaffen...Is soms wel nuttig, maar ik vind het onzin om echt fulltime bereikbaar te moeten zijn (uitzonderingen zoals werk daargelaten)...
Vind het ook verschrikkelijk nep met al die beltoontjes, sms-hypes, spelletjes en al die andere crap...Bellen blijkt niet eens meer de belangrijkste taak te zijn van een telefoon? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je 'm kwijt wil, dan hoor ik het wel. ![]()
|
ik ook niet, ja ik heb er wel 1, maar die komt gewoon van een liefdadigheids-doel van mijn moeder, die ik niet gebruik. Ik heb er geeneen nodig, als ik iemand wil bellen doe ik dat met de telefoon thuis, en als ik iemand wil bellen in bv. het winkelcentrum stap ik gewoon de eerste de beste winkel binnen..
|
Geen gsm en ook niet nodig. Wat moet je met zo'n ding? Heel duur en wat kun je ermee? Juist bellen en sms'en en wapperen en internetten.
Bellen kan ik ook in een telefooncel, sms'en is niet nodig, internetten doe ik thuis achter een pc, wapperen is door het internet dan overbodig...
|
![]() |
Ik heb er wel een, m'n zus had een nieuwe gekocht en ik mocht deze overnemen voor 15€. Als ik 'm nooit van m'n zus had overgenomen had ik er nu nog geen gehad denk ik. Ik zet altijd m'n geluid uit omdat ik me er aan erger als ik ergens in een winkel sta of bij iemand ben en dat ding gaat ineens keihard af. Soms staat ie ook wel een week uit ofzo. Ik kan dus wel zonder. Maar soms is 't toch ook wel heel makkelijk.
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk het niet
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |