Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik heb geen plan. Ik weet niet eens wat ik morgen ga eten. Als ik maar gelukkig ben, verder boeit het niet.
Citaat:
![]()
|
Over 15 jaar ben ik 15 jaar ouder dan nu (origneler dan wat de rest zei
![]() Ennuh... tja, ene paar puntjes. Dan ben ik 1. onsterfelijk (wordt lastig) 2. directeur van cytech, world leader in advanced cyborg technology OF 1. onsterfelijk (nog steeds lastig) 2. iets rijks ![]() OF 1. onsterfelijk 2. Verantwoordelijk voor instorting totale wereldeconomie en wereldcommunicatienetwerk (inclusief het schip van Fleet Admiral) 3. Oprichter eerste nieuwe technologisch geavanceerde land neu, helemaal niet ambitieus of irrieel ![]() ![]()
|
ik ben dan een profvoetballer bij madrid spits met ronaldo en maak 34 doelpunten in een competitie en bezorgt nederland 3 x de WK overwinning
![]() anders ben ik een president van amerika of ik ben stinkend rijk met een mooie vrouw met de nieuwste pc ![]() ![]() ehmm ![]() ja ja NightmareZ droom maar lekker verder ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmmm.. Waarschijnlijk ben ik (hoop ik) dan wetenschappelijk onderzoeker op het één of ander gebied van Nederlands en/of filosofie. Of anders ben ik docent Nederlands en/of filosofie aan een middelbare school, waar ik immens populair ben
![]() ![]() ![]() Oh ja, tegen die tijd ben ik bezig met het verhaal schrijven van het derde spel dat VaKoKoSa B.V. (of iets dergelijks ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "Apotheker te waddinxveen, je gunt het g*dverd*mm niemand!"
|
Tsjah, ik heb niet echt een 'plan'. Maar ik ben nu dus 16 + 15 = 31 jaar. Wauw wat zou ik dan doen? Ehh nou ik hoop dat ik dan een klein kindje (denk aan een jaar of twee, drie) heb. Ohjah ze heet Xanthe
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm geen idee eigenlijk (oke ik heb wel dromen enzo maar toch)
Over 15 jaar ben ik 33 en wat ik ook doe ik ben erg succesvol in. Ben waarschijnlijk getrouwd, wat leuke kindertjes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Werk, Geld & Recht |
enquête over de Arbo -> Even invullen! ~Golvend Badeendje~ | 27 | 05-10-2003 11:04 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn: onomstreden omstreden Captain | 248 | 10-02-2002 15:57 |