Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mwa, hangt er allemaal een beetje vanaf. Mezelf is t wel een keer overkomen, dat ik verliefd werd op iemand van t forum. Haar ook gemeet, maar niks geworden. Te grote afstand en daarbij sloot ze zich uiteindelijk voor me af vanwege een vage reden. Dus niks geworden. Achteraf gezien is t wel voor me veranderd nu. Kan best een meisje van inet/forum interessant/aardig/enz vinden en dat ik dan zo nieuwschierig ben of irl zij het zelfde effect op me heeft of nog een sterker effect.
|
![]() |
|
ja, kan
ik ging dood van de kriebels zodra HADES online was ![]() dus het was constant naar de zoekfunctie om zijn reply's te lezen en te reageren ( lees: hem tegen te spreken) blijkbaar vond hij dat aantrekkelijk ![]() ( nu nog steeds overigens)
||
Citaat:
dat is wel romantisch hoor, zo'n kat en muis spelletje ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
vage vraag.. maar ik zou het een hersenspinsel uiteindeljik toch wel noemen.. wantj... je kent elkaar nauwelijks !
|
hm.. via het forum vind ik beetje vreemd eigenlijk, maar ongetwijfeld niet onmogelijk.
Via msn of iets dergelijks kan ik het me veel beter voorstellen, en dat is wel degelijk goed mogelijk. Heb het zelf nooit gehad, maar wel een ander moeilijk te omschrijven gevoel, wat het dichtst in de buurt komt van een hele diepe waardering ofzoiets. Genesis |
![]() |
||
![]() |
Ik denk wel dat het kan. Maar alleen als ik hem ook veel op MSN zou spreken en met hem bel. Echt puur en alleen op het forum niet. Dan kan ik iemand wel interessant ofzo vinden. Maar echt heel leuk vinden en verliefd worden komt pas als ik echt veel (goede) gesprekken met hem heb gehad enzo. Eigenlijk dus gewoon wat Secreet ookal zei:
Citaat:
|
![]() |
|
|