Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 15:38
Talon
Talon is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Tss, alsof niemand dat weet? Een blinde ziet nog wel op wie jij verliefd bent
oja?
nu ben ik wel erg benieuwd
Oud 05-10-2002, 16:02
PardonMe
PardonMe is offline
ik denk dat het eerder hersenspinsels zijn, niet de verliefdheid, maar de persoon op wie je verliefd wordt..

Je hebt geen echt beeld van de ander, enkel uit wat hij of zij typt en misschien een foto, maar je vormt voor jezelf toch een beeld hoe de persoon in het echt is, en die zal vaak misschien niet kloppen.
Je wordt dus verliefd op je eigen hersenspinsel..
Oud 05-10-2002, 16:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kan zeker, heb het 1x ook eens een beetje gehad, met wie zeg ik niet
Oud 05-10-2002, 16:33
Verwijderd
Ik geloof niet in échte verliefdheid op basis van het forum of de fototopics daarin. Ben zelf wel 'ns smoorverliefd geweest op een forumster en dat is ook begonnen via MSN maar de échte verliefdheid kwam niet nadat ik haar enkele malen ontmoet had. Mijns inziens is die lijfelijke indruk júist datgene waar je verliefd op wordt. Uitstraling en non-verbale communicatie kunnen niet via het internet overgedragen worden. Over de telefoon al iets meer, omdat je daar elkaars stem hoort, maar nothings beats echt contact.

Overigens kan ik meisjes die op het forum zitten en waar ik mee praat op MSN best léuk gaan vinden, maar dat is een ander begrip dan echt verliefd zijn op.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:50
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik geloof niet in échte verliefdheid op basis van het forum of de fototopics daarin. Mijns inziens is die lijfelijke indruk júist datgene waar je verliefd op wordt. Uitstraling en non-verbale communicatie kunnen niet via het internet overgedragen worden. Over de telefoon al iets meer, omdat je daar elkaars stem hoort, maar nothings beats echt contact.
Hier ben ik t mee eens, ben van mening dat alléén van t forum, niet verliefdheid kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:42
Talon
Talon is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Ehm, moet ik het hier zeggen of heb je het liever via msn ofzo?
zeg maar gewoon hoor
Oud 05-10-2002, 17:51
Talon
Talon is offline
nog geen naam hehe
Oud 05-10-2002, 18:26
Tox
Tox is offline
hehe je kunt zeke verliefd worden op msn of forum, je krijgt meestal wel een duidelijk beeld, maar je kunt pas echt verliefd zijn als je elkaar in irl hebt ontmoet
Oud 05-10-2002, 18:51
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:
hehe je kunt zeke verliefd worden op msn of forum, je krijgt meestal wel een duidelijk beeld, maar je kunt pas echt verliefd zijn als je elkaar in irl hebt ontmoet
agree totally
Oud 05-10-2002, 20:12
Verwijderd
Mwa, hangt er allemaal een beetje vanaf. Mezelf is t wel een keer overkomen, dat ik verliefd werd op iemand van t forum. Haar ook gemeet, maar niks geworden. Te grote afstand en daarbij sloot ze zich uiteindelijk voor me af vanwege een vage reden. Dus niks geworden. Achteraf gezien is t wel voor me veranderd nu. Kan best een meisje van inet/forum interessant/aardig/enz vinden en dat ik dan zo nieuwschierig ben of irl zij het zelfde effect op me heeft of nog een sterker effect.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 20:38
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Triest als dat gebeurt eigenlijk,, kan pas gebeuren als je iemand IRL kent.
Oud 05-10-2002, 21:17
Optima
Optima is offline
ja, kan

ik ging dood van de kriebels zodra HADES online was hij was dan wlliswaar ook op icq, maar daar had ik m geblocked ( playing hard to get)

dus het was constant naar de zoekfunctie om zijn reply's te lezen en te reageren ( lees: hem tegen te spreken)

blijkbaar vond hij dat aantrekkelijk

( nu nog steeds overigens)
Oud 06-10-2002, 15:26
Talon
Talon is offline
Citaat:
Optima schreef:
ja, kan

ik ging dood van de kriebels zodra HADES online was hij was dan wlliswaar ook op icq, maar daar had ik m geblocked ( playing hard to get)

dus het was constant naar de zoekfunctie om zijn reply's te lezen en te reageren ( lees: hem tegen te spreken)

blijkbaar vond hij dat aantrekkelijk

( nu nog steeds overigens)
oeh..
dat is wel romantisch hoor, zo'n kat en muis spelletje
Oud 06-10-2002, 15:30
Qamra
Qamra is offline
Hmm dus als je alleen diegene z'n posts leest en verder niet mailt, sms't, msn't, icq't, belt, schrijft?

Nou ja, wie weet..
Oud 06-10-2002, 15:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Hmm dus als je alleen diegene z'n posts leest en verder niet mailt, sms't, msn't, icq't, belt, schrijft?

Nou ja, wie weet..
ja, dat bedoel ik
Oud 06-10-2002, 15:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Talon schreef:
ja, dat bedoel ik
Owke...
Oud 06-10-2002, 15:44
Gonzo
Gonzo is offline
Het zou best kunnen. Alleen ben ik daar geen "type" voor .
Oud 06-10-2002, 15:45
Anne
Anne is offline
Dat had je nou niet hoeven doen...
Oud 06-10-2002, 15:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Dat had je nou niet hoeven doen...

Anneee als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen, lalalala (ofzo iets )
Van Clouseau
Oud 06-10-2002, 16:21
Anne
Anne is offline
Citaat:
Talon schreef:

Anneee als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen, lalalala (ofzo iets )
Van Clouseau
Oud 06-10-2002, 18:51
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik heb het wel eens gehad, ik denk dat het prima kan. Als je opeens in 2 weken heeel veel met elkaar chat en hele diepe gesprekken voert en het echt klikt, tja dat kan je gevoel moeilijk negeren...
ken je elkaar dan nauwelijks?? denk het niet... als je zoveel chat..

vage vraag.. maar ik zou het een hersenspinsel uiteindeljik toch wel noemen.. wantj... je kent elkaar nauwelijks !
Oud 06-10-2002, 21:02
Genesis
Genesis is offline
hm.. via het forum vind ik beetje vreemd eigenlijk, maar ongetwijfeld niet onmogelijk.
Via msn of iets dergelijks kan ik het me veel beter voorstellen, en dat is wel degelijk goed mogelijk. Heb het zelf nooit gehad, maar wel een ander moeilijk te omschrijven gevoel, wat het dichtst in de buurt komt van een hele diepe waardering ofzoiets.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:45
Onlyme
Onlyme is offline
Kan het?
Hmpf, lijkt me erg sterk. Het is ook maar net wat je onder verliefd zijn verstaat.
Oud 07-10-2002, 13:44
nikita
nikita is offline
ja het kan maar het is wel vervelend en kan wel is verkeerd aflopen!! maar ja het kan niet eens kwaad een beetje dagdromen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:45
Piccola
Piccola is offline
Ik denk wel dat het kan. Maar alleen als ik hem ook veel op MSN zou spreken en met hem bel. Echt puur en alleen op het forum niet. Dan kan ik iemand wel interessant ofzo vinden. Maar echt heel leuk vinden en verliefd worden komt pas als ik echt veel (goede) gesprekken met hem heb gehad enzo. Eigenlijk dus gewoon wat Secreet ookal zei:
Citaat:
Stel...je leert iemand over internet kennen, voert er zo'n jaar lang ongelooflijk diepe gesprekken mee, spreekt ook zijn vrienden e.d., spreekt hem over de foon, ik denk dat je dan een aardig beeld kan vormen over hoe iemand echt is?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:07
Esmée
Esmée is offline
ECHT verliefd denk ik niet, maar kan me wel voorstellen dat je de kriebels kan krijgen van iemand, mits je die ook in je msn en zo hebt.
Reageren

Regels voor berichten