Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Percentage goed : 0% Percentage typefouten : 99% Letters per minuut : 1535160 cpm Letters per seconde : 25586 cps Woorden per minuut : 235620 wpm Woorden per seconde : 3927 wps Totale Snelheid: Je doet niet serieus mee Totaal Precisie : Heel erg slecht Ik geef toe, het is niet erg accuraat. Maar wie heeft nauwkeurigheid nodig als je een snelheid van anderhalf miljoen aanslagen per minuut hebt. Ik vervang in m'n ééntje vijftig secretaresses. ![]() En ohja...dit is wel 'echt' via Speelzolder behaald, niet gewoon in m'n post geëdit... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel snel. Ik zou niet weten hoe snel, want ik ben nooit naar typles gegaan (was nie nodig
![]() ![]() (jaja jongens en meisjes, dit is nou echt zo'n talent waar je niks aan hebt.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Testuitslag:
Je score is 380 Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typwonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen! Je nauwkeurigheid is 0.98 Je hebt zeer nauwkeurige sms-jes verstuurd. Met deze nauwkeurigheid is elke administratieve baan een mogelijkheid voor je. Je bent zeer nauwkeurig met typen en als je typesnelheid boven de 140 is, kun je van jezelf zeggen dat je een talent bent. Ik HEB geen cursus gevolgd! ![]() En ik heb 2 foutjes in de nauwkeurigheid... in het eerste smsje heb ik er niet aan gedacht om hoofdletters te gebruiken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Percentage goed : 85%
Percentage typefouten : 14% Letters per minuut : 502 cpm Letters per seconde : 8 cps Woorden per minuut : 87 wpm Woorden per seconde : 1 wps Totale Snelheid: Heel erg goed Totaal Precisie : Kan ermee door Tjonge jonge, ik heb ook 1 foutje ![]() Ik ga et nog een xtje proberen hoor.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is nog hoop voor het sub-IQ100-deel van deze natie ![]() |
![]() |
|
![]() |
Percentage goed : 100%
Percentage typefouten : 0% Letters per minuut : 473 cpm Letters per seconde : 7 cps Woorden per minuut : 81 wpm Woorden per seconde : 1 wps Totale Snelheid: Heel erg goed Totaal Precisie : Vlekkeloos Percentage goed : 87% Percentage typefouten : 12% Letters per minuut : 639 cpm Letters per seconde : 10 cps Woorden per minuut : 110 wpm Woorden per seconde : 1 wps Totale Snelheid: Topklasse Totaal Precisie : Kan ermee door Hmmz in het laatste woord had ik 1 typfout..
||
Citaat:
|
snel...
![]() Percentage goed : 100% Percentage typefouten : 0% Letters per minuut : 534 cpm Letters per seconde : 8 cps Woorden per minuut : 90 wpm Woorden per seconde : 1 wps Totale Snelheid: Heel erg goed Totaal Precisie : Vlekkeloos
|
flauw:
Resultaten voor Spacey -------------------------------------------------------------------------------- Percentage goed : 100% Percentage typefouten : 0% Letters per minuut : 39180 cpm Letters per seconde : 653 cps Woorden per minuut : 6600 wpm Woorden per seconde : 110 wps Totale Snelheid: Je doet niet serieus mee Totaal Precisie : Vlekkeloos
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe snel ben jij op je toetsenbord? Fitematrulle | 27 | 11-08-2019 06:51 | |
Software & Hardware |
Hoe snel typ jij? MiBe | 17 | 27-12-2012 18:28 | |
De Kantine |