Citaat:
Ten eerste vind ik 7.50 wel veel! En ten tweede geef ik je weinig kqans dat het daar veel meer is (misschien zelfs minder ex-toeslag dan)En je kan zelf die hele nacht/avond niks doen nee lekker is dat
|
Ten eerste is €7,50 p.u. niet zoveel. Het ligt eraan in welke situatie je zit (Opleiding, leeftijd e.d.). Ik weet gewoon dat ik meer kan gaan verdienen. En dat ik in 's nachts niets kan doen, maakt mij ook niet uit. Het is gelukkig maar voor een maand of 3. Daarna ga ik stage lopen in de VS, waar ik ca. €1500 p.m. ga verdienen. Dit terwijl ik bij C-1000 op slecht €800 p.m. zat (Toch niet slecht voor een student, toch?

).
Nee, bij C-1000 was er gewoon geen mogelijkheid voor promotie. Dan zou ik KW leidinggevende (Geen chef!) worden. Nu moest ik eerst wachten tot de huidige KW leidinggevende personen stopten. Aangezien dat er voorlopig niet inzat, ben ik maar ergens anders gaan zoeken..... Ik bedoel, C-1000 - zeg nou zelf - dat is nou ook niet echt bepaalt een baan waar je carrière in wilt maken

.....(Niet neerbuigend bedoelt

)